Είναι πολύ μεγάλο το Παιχνίδι με τους Υδρογονάνθρακες βεβαιώνει ο καθηγητής Γ. Ζουγανέλης


Με μία ανάλυση- «κόλαφο» για το ΥΠΕΚΑ απαντάει ο καθηγητής δρ. Γιώργος Ζουγανέλης, ένας από τους λίγους Έλληνες επιστήμονες που ζει και εργάζεται στο Τόκιο της Ιαπωνίας, καθηγητής Πανεπιστημίου, μέλος μεγάλων διεπιστημονικών project και μάλιστα από τους πρωτοπόρους  σε θέματα τεχνολογίας αιχμής στην όλη υπόθεση διαχείρισης του ζητήματος των υδρογονανθράκων στην Ελλάδα.
Ο κ. Ζουγανέλης είναι και ένας από τους ελάχιστους Έλληνες επιστήμονες που ζήτησε για ανάλυση, με επίσημο αίτημά του στο ΥΠΕΚΑ, τα στοιχεία μετρήσεων της PGS, παρότι μέσω ιαπωνικών ερευνητικών κέντρων που μετέχουν σε πετρελαϊκά κονσόρτσιουμ τα έχει υπόψη του, ωστόσο μέχρι σήμερα εισπράττει την εκκωφαντική σιωπή του ΥΠΕΚΑ. Στην ανάλυσή του όχι μόνο αμφισβητεί τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της PGS, αλλά επιβεβαιώνοντας πλήρως τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ της «Νέας Κρήτης» αναφέρεται στο πώς επιχειρείται να «βγει εκτός η Κρήτη» στα πιο σημαντικά σημεία αποθεμάτων υδρογονανθράκων, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι ήδη έχει ξεσπάσει «πόλεμος» μεταξύ συμφερόντων που προσδοκούν να βάλουν για λογαριασμό τους χέρι στα κοιτάσματα των υδρογονανθράκων.
Μάλιστα, στη μελέτη-ανάλυσή του παρουσιάζει χάρτες – κάποιους από τους οποίους είχε αποκαλύψει και μέσω της εκπομπής «Αντιθέσεις» της «ΚΡΗΤΗ TV» – στους οποίους όχι μόνο φαίνεται η ύπαρξη των υδρογονανθράκων, αλλά που, όπως σημειώνει βάσει της σύμβασης ΥΠΕΚΑ-PGS, αυτά τα στοιχεία όφειλε η νορβηγική εταιρεία και να τα επικαιροποιήσει και να τα παρουσιάσει στην ανάλυση δεδομένων-μετρήσεων που παρέδωσε στην ελληνική κυβέρνηση.
Ειδικότερα, ο καθηγητής δρ Γ. Ζουγανέλης στη ανάλυσή του για τα στοιχεία της PGS και τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις, αλλά και τη στάση του ΥΠΕΚΑ, σημειώνει: «Σε προηγούμενα άρθρα μου στον ιστότοπο «zcode-gr. blogspot. Gr», αλλά και μέσα από την εκπομπή «Αντιθέσεις» της «ΚΡΗΤΗ TV», έχω αναφέρει:
1. Τις πλέον πιθανές θέσεις στις οποίες υπάρχουν κοιτάσματα υδρογονανθράκων σε όλη την Ελλάδα, όπως αυτές προκύπτουν από μετρήσεις MAD του 2007, που πήραν άλλοι είτε γιατί ενδιαφέρθηκαν είτε γιατί στην Ελλάδα τις «γνώσεις» τις έχουν για τα χαρτιά και για τις καρέκλες, αλλά όχι για την ουσία.
2. Ένα βαθυμετρικό χάρτη της Μεσογείου και αναφορές για το είδος πλατφορμών εξόρυξης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά βάθος, για να μη βγει ποτέ κανείς από το ΥΠΕΚΑ να πει ότι είναι βαθιά να γίνει εξόρυξη.
3. Τον τρόπο με τον οποίο αναλύονται τα σεισμικά δεδομένα σε δύο φωτογραφίες σεισμικών δεδομένων που ανήρτησε από τον Ιανουάριο του 2014 η PGS στο διαδίκτυο και που αφορούν περιοχές πολύ κοντά στις ακτές της Ελλάδας, μία στο Ιόνιο και μια στην Πελοπόννησο. Αυτό γίνεται για πρώτη φορά.
4. Ανάλυση σεισμικών δεδομένων της περιόδου 1969-1980 από βιβλίο έκδοσης του 2005, όπου – όπως και στις προηγούμενες – δείχνω παραδείγματα για τα σημεία και για τα βάθη στα οποία πρέπει να φτάσουν τα τρυπάνια των γεωτρήσεων…
Σημειώστε ότι οι γεωτρήσεις μεγάλου βάθους μπορούν να ξεπεράσουν τα 3.000 μέτρα. Η σημερινή τεχνολογία μπορεί να ξεπεράσει τα 9.000 μέτρα συνολικού μήκους του αγωγού εξόρυξης από την επιφάνεια της θάλασσας και αν λέγονται σήμερα από το ΥΠΕΚΑ φράσεις του τύπου «σε άβυσσο δεν μπαίνουν τρυπάνια», τότε και στην κυβέρνηση αλλά και στους πολίτες θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι κάποιοι στο ΥΠΕΚΑ και ορισμένοι συνδεδεμένοι μαζί του δε συμβαδίζουν με την τεχνολογία, που στις μέρες μας θεωρεί παρελθόν τέτοια θέματα με τεχνολογικές απαντήσεις και εφαρμογές.
Αυτό που είναι σημαντικό πλέον είναι να γνωρίζει κανείς το μέγεθος του κοιτάσματος και την υφή του υπεδάφους, για να υπολογίσει το κόστος εξόρυξης, το κέρδος κ.λπ., άρα οι κάθε είδους προβλέψεις πρέπει να αφορούν το μέγεθος των κοιτασμάτων και να κοστολογούνται ανά περίπτωση. Η τεχνολογία προχωράει σήμερα, συνεχώς προς μεγαλύτερα βάθη και με διαφορετική φιλοσοφία. Στο μέλλον, μάλιστα, μπορεί να ευρεθούν κοιτάσματα σε περιοχές στις οποίες η εξόρυξη θα στοιχίζει λιγότερο. Συνεπώς, το γοργόν και χάριν έχει»…
Τα τεράστια κοιτάσματα της Κρήτης και της Κύπρου
Με μετρήσεις MAD: Ο χάρτης των κοιτασμάτων μας
«Στη συνέχεια», προσθέτει, «σας παρουσιάζω το χάρτη των κοιτασμάτων από μετρήσεις MAD για όλη την Ελλάδα και τα αντίστοιχα βάθη ανά περιοχή.
Παρατηρήστε (για τα βάθη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το Google, μέτρηση βάθους της θάλασσας από δορυφόρο):
1) Στην περιοχή της ΑΟΖ ανάμεσα στη Λιβύη, τη Μάλτα, την Κρήτη και την Ιταλία (γνωστή και σαν σημείο «13») το βάθος φτάνει από 3.000 μέχρι 3.600 μέτρα.
2) Στα νοτιοδυτικά της Πελοποννήσου το βάθος γίνεται πολύ μεγάλο 4.500+ μέτρα (κόκκινη περιοχή).
3) Στην περιοχή της ΑΟΖ, που ανήκει στην Τουρκία, δυτικά του Καστελόριζου, το βάθος φτάνει στα 4.500+ μέτρα.
4) Στην περιοχή του Αιγαίου, της βορειοανατολικής Κρήτης και της Λέσβου, το βάθος είναι περίπου 1.500 μέτρα…
5) Νότια του Καστελόριζου, στην ελληνική ΑΟΖ, τα κοιτάσματα είναι και πολλά και εκμεταλλεύσιμα, αφού το βάθος του βυθού δεν ξεπερνάει τα 2.500-2.700 μ.
6) Στα νοτιοανατολικά της ελληνικής ΑΟΖ, στο σημείο που συναντώνται οι ΑΟΖ Ελλάδας, Κύπρου και Αιγύπτου, υπάρχουν κοιτάσματα στα οποία ο βυθός δεν ξεπερνάει τα 2.700 μέτρα (π.χ. κοιλάδα Ηροδότου)!
7) Οι έρευνες της Ελλάδας για υδρογονάνθρακες γίνονται σε περιοχές με τις μικρότερες πιθανότητες να ευρεθούν (και παρ’ όλα αυτά ευρίσκονται). Είναι παράλογο να μην ερευνώνται περιοχές στις οποίες οι πιθανότητες να ευρεθούν τεράστια κοιτάσματα είναι μεγάλες και αντί για αυτές να ερευνώνται περιοχές οι οποίες μπορεί στο τέλος να δώσουν μικρά κοιτάσματα.
8) Οι καθυστερήσεις στην εξόρυξη υδρογονανθράκων είναι κατά της ανάπτυξης της χώρας και υπέρ των δανειστών.
9) Αν η Ελλάδα περιμένει το θέμα της ΑΟΖ να επιλυθεί μέσω Γερμανίας και Ε.Ε., δε θα μας μείνει σταγόνα από πετρέλαιο για ανάπτυξη, παρά μόνο για να ξεπληρώνονται οι δανειστές. Συνεπώς, πρέπει να υπάρξουν γενναίες πολιτικές αποφάσεις. Το παράδειγμα της Ουκρανίας δείχνει ότι η Ευρώπη δεν είναι Ευρώπη των λαών αλλά μια τραμπαρίφα, που έγινε για να υπάρχει μετάβαση σε ένα μόρφωμα χωρίς αρχές και που τελικά θα αυτοκτονήσει μετά από αλλεπάλληλες κρίσεις».
«Χάνουν λάδια» στο ΥΠΕΚΑ: Και άλλος χάρτης κοιτασμάτων από μετρήσεις MAD..!
«Ακολουθεί άλλος ένας χάρτης MAD, που δείχνει θέσεις κοιτασμάτων στην περιοχή νότια της Κρήτης, νότια του Καστελόριζου και νότια της Κύπρου. Παρατηρήστε ότι και αυτός ο χάρτης δείχνει ύπαρξη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στις περιοχές που δείχνει και ο πιο ολοκληρωμένος χάρτης που αφορά όλη την Ελλάδα και τον οποίο σας παρουσίασα προηγουμένως δίπλα στο χάρτη που δείχνει τα βάθη της Μεσογείου. Ιεράπετρα, Γαύδος, κοιλάδα Ηροδότου, ωραία μέρη…! Παντού «βαθιά» είναι;».
Ο χάρτης με τα κοιτάσματα.
Ελλάδα και Κύπρος: Κοιτάσματα να φάνε και οι κότες…
«Δείτε μια ακόμη σεισμική μέτρηση από περιοχή εντός της ΑΟΖ της Κύπρου (στο ένθετο φαίνεται πού είναι η περιοχή αυτή). Παρατηρήστε τις θέσεις των μπλε γραμμών. Είναι τα σημεία που δείχνουν περιοχές με κοιτάσματα (μπλε ορθογώνια). Αν μου έδινε τις μετρήσεις της PGS το ΥΠΕΚΑ, στο οποίο υπέβαλα επίσημο αίτημα, θα σας έδειχνα και άλλα κοιτάσματα εκεί που αυτοί δεν περιμένουν να υπάρχουν ή δε θέλουν να λένε ότι υπάρχουν, με αποτέλεσμα τα δικαιώματα εξόρυξης σε κάποιες εταιρείες να πουληθούν μελλοντικά φτηνά (θα πληρωθούν άραγε δικαιώματα εξόρυξης στην Ελλάδα;). Αν υπάρχει δόλος δεν ξέρω. Αλλά η ιστορία δείχνει το χαρακτήρα του καθενός και αυτή δεν είναι με το μέρος του πολιτικού συστήματος και αυτών που κινούν τα νήματα στη χώρα.
Γιατί όμως η επιτροπή έρευνας επί των υδρογονανθράκων έλεγε αρχικά ότι η Ελλάδα δεν έχει κοιτάσματα; Το ξεχάσατε, ε; Δύο τινά υπάρχουν: Ή είναι άσχετοι ή τους λένε τι θα λένε. Άλλο λόγο δε βρίσκω», προσθέτει.
Το ΥΠΕΚΑ
«Ας δούμε μερικές περίεργες συμπεριφορές του ΥΠΕΚΑ μαζί με άλλες παρατηρήσεις:
1. Η επιλογή της εταιρείας PGS δεν είμαστε σίγουροι ότι είναι η καλύτερη, δεδομένου ότι η ποιότητα των δεδομένων της δεν είναι καλή.
– Οι θέσεις κοιτασμάτων σε χάρτες του 1980 είναι πολύ καλύτερες από αυτούς της επίδειξης από την PGS.
– Η PGS δεν έχει τη δυνατότητα χρήσης ηλεκτρομαγνητικών δεδομένων, που είναι νεότερη τεχνολογία.
-·Η αύξηση του έργου της PGS από 8.500 χιλιόμετρα στα 12.500 χιλιόμετρα λόγω ενδιαφέροντος από την «πετρελαϊκή βιομηχανία» αποτελεί ομολογία διαρροής πληροφοριών από το ΥΠΕΚΑ και θέτει υπό αμφισβήτηση την αξιολόγηση της επιτροπής διαχείρισης των υδρογονανθράκων του ΥΠΕΚΑ.
– Δεν έχει δικαιολογηθεί επαρκώς γιατί μόνο μία εταιρεία πρέπει να κάνει τις έρευνες.
2. Η πρόσκτηση των σεισμικών δεδομένων δεν έγινε μόνο από ένα πλοίο της PGS, αλλά από τρία, ενώ το χρονικό διάστημα στο οποίο ελήφθησαν και αναλύθηκαν οι μετρήσεις ήταν υπερβολικά μεγάλο. Πόσα άτομα άραγε στο ΥΠΕΚΑ γνωρίζουν να κάνουν αναλύσεις σεισμικών; Μήπως κανένα;
Χωρίς την πλήρη ανάλυση των σεισμικών και χωρίς τη χονδρική αναγνώριση του μεγέθους των κοιτασμάτων δεν μπορεί να γίνει χωρισμός της ελληνικής ΑΟΖ σε οικόπεδα.
3. H Ελλάδα έχει ανάγκη χρημάτων. Συνεπώς, η έρευνα για τους υδρογονάνθρακες πρέπει να προχωράει ταυτόχρονα σε όλη την ελληνική ΑΟΖ.
– Είναι αδιανόητο να γίνεται έρευνα από μία μόνο εταιρεία σε μια περιοχή και όχι από περισσότερες. Σχέσεις εμπιστοσύνης;
– Είναι αδιανόητο να μην έχει ξεκινήσει η έρευνα σε περισσότερες από μια περιοχές της ελληνικής ΑΟΖ και δη σε αυτές που αναμένεται από μετρήσεις MAD ότι υπάρχουν τα μεγαλύτερα κοιτάσματα.
-·Είναι αδιανόητο να μη δίνονται τα δεδομένα σε Έλληνες καθηγητές, όπως εγώ, για να τα αναλύσω, και ενώ ήδη τα έχω ζητήσει από το ΥΠΕΚΑ. Αυτό σημαίνει αδιαφάνεια και πολλά άλλα.
Δεν είναι λοιπόν μόνο ότι με μια εταιρεία το ΥΠΕΚΑ επιθυμεί να ερευνήσει όλη την ελληνική ΑΟΖ χωρίς προφανώς εξηγήσεις που να χρήζουν επιστημονικής και πολιτικής σοβαρότητας, αλλά τίθεται θέμα διαφάνειας και εγκυρότητας των μετρήσεων.
4. Ο χάρτης που έχει παρουσιαστεί στη σελίδα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» και που είχε παρουσιαστεί και σε εκπομπή της «ΚΡΗΤΗ ΤV» «Αντιθέσεις», από τους καθηγητές Νίκο Λυγερό και Αντώνη Φώσκολο, αποτελεί συλλογή δεδομένων, την οποία σίγουρα θα έπρεπε να γνωρίζει η PGS, όπως και το ΥΠΕΚΑ. Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι σεισμικά δεδομένα των περιοχών αυτών που επιδεικνύονται στο χάρτη υπάρχουν σε βιβλία και δημοσιεύσεις πριν ξεκινήσει η PGS τις μετρήσεις της.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι η PGS φαίνεται να μην έχει ερευνήσει το σημείο «13» του χάρτη, μια περιοχή με τεράστια κοιτάσματα πετρελαίων, τα οποία μάλιστα είναι γνωστά από το 1980, αλλά και αργότερα!.. Το ΥΠΕΚΑ γιατί δεν της το ζήτησε; Ήταν βαθιά τα «διεθνή ύδατα» στο σημείο «13»;
Ένας συνδυασμένος χάρτης προηγούμενων και νέων μετρήσεων, που έχουν γίνει στην περιοχή του Ιονίου, της Πελοποννήσου και της Κρήτης, αποτελεί πράγματι ένα στοιχείο που θα έπρεπε η PGS να έχει παραδώσει στο ΥΠΕΚΑ και να αποτελεί μέρος του φακέλου των μετρήσεων και των αναλύσεών της, αν είναι μια εταιρεία που σέβεται τον προϊστάμενό της, το ελληνικό κράτος, και που γνωρίζει να κάνει ολοκληρωμένες και αυτοσυνεπείς μελέτες.
Με την έννοια αυτή, ο χάρτης αυτός δεν πρέπει να θεωρείται μόνο ως επίσημο, αλλά και ως επιβεβλημένο στοιχείο που η PGS θα έπρεπε να έχει παραδώσει στο ΥΠΕΚΑ. Τον παρέδωσε ή το έκαναν άλλοι;.. Κάθε πόσους μήνες συναντιόντουσαν στο ΥΠΕΚΑ με την PGS;
Το δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» έχει δίκιο να ισχυρίζεται ότι το ΥΠΕΚΑ δεν ασχολείται με σημαντικά κοιτάσματα. Η πρακτική που ακολουθεί το ΥΠΕΚΑ δείχνει μια τάση να «εξαφανίζει περιοχές».
Στο χάρτη του 1980 φαίνεται ότι στην περιοχή του σημείου «13» υπάρχει πολύ φυσικό αέριο και είναι προφανές το σημείο στο οποίο μπορεί να γίνει και η εξόρυξη!
5. Η Ελλάδα είναι γνωστό ότι έχει υδρογονάνθρακες, ίσως και από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Η έρευνα των υδρογονανθράκων αφορά κυρίως την εφαρμοσμένη έρευνα. Συνεπώς ό,τι λέγεται στα συνέδρια δε θα πρέπει να αποτελεί αξίωμα το οποίο ένα κράτος θα πρέπει να ακολουθεί. Οι εταιρείες δουλεύουν με άλλο τρόπο και στα συνέδρια πηγαίνουν περισσότερο για να δημιουργήσουν επαφές, να συναντήσουν υπουργούς… και άλλα «φυτά» της ελληνικής κοινωνίας.
Η περιοχή νότια της Κρήτης δεν είναι τόσο παρθένα όσο θέλει πολλές φορές να την παρουσιάζει το ΥΠΕΚΑ, για κάποιους λόγους που δεν είναι αντιληπτοί. Μετρήσεις σαν αυτές στις οποίες αναφέρεται το ΥΠΕΚΑ έχουν ξαναγίνει ακόμη και πριν από 33 χρόνια. Ακόμη και οι θέσεις στις οποίες μπορούν να μπουν τρυπάνια είναι γνωστές από τότε.
Η περί παρθενίας άποψη του ΥΠΕΚΑ για την περιοχή νότια της Κρήτης, όπως και βορειοανατολικά, την οποία φαίνεται ότι επιθυμεί να αγνοεί με πολλή επιμονή, δημιουργεί εύλογες υποψίες που αφορούν τους λόγους της μυστικότητας των ερευνών και την ποιότητα της διαχείρισης του θέματος. Δείχνει ανυπαρξία, όχι μόνο εμπειρίας και γνώσης, αλλά και σαφή έλλειψη πολιτικής βούλησης και συνταγματικών «παραλείψεων», που θα μπορούσε να αποδοθεί σε παρεμβολές τρίτων.
Προφανώς, στο ΥΠΕΚΑ υπάρχει μειωμένη γεωστρατηγική αντίληψη και ανικανότητα κατανόησης των περιοχών προς τις οποίες προχωρά η σύγχρονη τεχνολογία, όπως το «Deep Sea Drilling». Αυτό αποδίδεται στην έλλειψη τεχνολογικής εμπειρίας. Δεν είναι μόνο η Λεκάνη του Ηροδότου, αλλά και πολλές άλλες περιοχές στην ελληνική ΑΟΖ που θα έπρεπε να διερευνηθούν και στις οποίες οι μετρήσεις MAD δείχνουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να υπάρχουν υδρογονάνθρακες. Δυστυχώς, το ΥΠΕΚΑ δε διαθέτει το ύψος ή τη θέληση να τις δει. Κάποιος λόγος θα υπάρχει», κατέληξε ο καθηγητής.
Του Γιώργου Σαχίνη


  Scholeio.com  

''Όσο λιγότερο καταλαβαίνουν κάτι... τόσο περισσότερο θαυμάζουν''...!




Επτά αιώνες χριστιανικοί διωγμοί και άγριο κυνηγητό κατά των Ελλήνων μέχρι εξαφάνισής των. Από το 301 έως το 988, λίγο πριν το 1000, βήμα βήμα πως κατάφεραν να εξαφανίσουν την Ελληνική φιλοσοφία και επιστήμη.  Να θάψουν το Ελληνικό Φως για να επικρατήσει το σκοτάδι... Μα ''αυτό'', βλασταράκι πεισματάρικο, δυνατότερο, θα φυτρώσει παντού... και διαβρώνει τη πέτρα... το βράχο... 


Το φονταμενταλιστικό Βυζάντιο σφράγισε τις φιλοσοφικές σχολές και στη θέση τους ίδρυσε αντίστοιχες εκκλησιαστικές, έκαψε τα φιλοσοφικά συγγράμματα και στη θέση τους διέδωσε το σχολαστικισμό: δηλαδή την υποταγή της φιλοσοφίας στη θρησκεία. Αντικατέστησε την ιατρική με τις προσευχές, το ολυμπιακό πνεύμα με τη δουλικότητα και την υπακοή, τα Λουτρά και τις εορτές με το μίσος και την κακοποίηση του σώματος, την απλυσιά, τις πολυήμερες νηστείες. Αντικατέστησε τη χαρά και το φως της Αρχαίας Ελλάδας με το. σκοτάδι της φρίκης, του θανάτου, του ολέθρου. Θεμέλια του Βυζαντίου υπήρξαν το σκοταδιστικό δόγμα και οι ρήσεις του εκκλησιαστικού ιερατείου. 

Βρισκόμαστε ήδη στα πρώτα στάδια της δημιουργίας της ιδέας του ανύπαρκτου «Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού», με τον οποία η Εκκλησία, προσπαθεί να διαγράψει μονοκονδυλιά το ένοχο παρελθόν της (διωγμοί, σφαγές, αφορισμοί, προδοσίες, καταπίεση, οικονομική αφαίμαξη των πιστών κ.ά.). Και δεν περιορίζεται μόνο εκεί, αλλά κάνοντας το άσπρο μαύρο, προσπαθεί να παρουσιάσει εαυτόν ως θεματοφύλακα του ελληνικού γένους.

Ο αρχιδολοφόνος Κωνσταντίνος, ο κατά την εκκλησία Μέγας, ήταν Ρωμαίος και δε γνώριζε ούτε καν ελληνικά. Ο Θεοδόσιος ήταν Ισπανός. Ο Ιουστινιανός ήταν Ιλλυριός, ο Ηράκλειος ήταν Καππαδόκης, ο Βασίλειος, ο ιδρυτής της Μακεδονικής Δυναστείας. ήταν Αρμένιος, ο Ιωάννnς Τσιμισκής ήταν Αρμένιος, επίσης. και ο τελευταίος αυτοκράτορας του Βυζαντίου (ο ‘Ελληνας μαρμαρωμένος βασιλιάς, όπως τον αποκαλούν οι ελληνορθόδοξοι χριστιανοί) Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ήταν Σέρβος στην καταγωγή (Κονσταντίν Ντράγκατς).
Ο συγγραφέας Τζόζεφ Μακ Κέιμπ παραδέχεται:
“Το Βυζάντιο επί δέκα ολόκληρους αιώνες δεν κατόρθωσε να παραγάγει ούτε έvα βιβλίο που vα διαβάζεται σήμερα από έvαν καλλιεργημέvο άvθρωπο”.

Από την ταύτιση Βυζάντιου και Ελληνισμού ωφελείται το αδύναμο πολιτισμικά και ιδεολογικά Βυζάντιο και όχι ο ελληνικός πολιτισμός.

“Ελληνική φυλή, δεν σε έσωσε ο Χριστιανισμός, αλλά ο Ελληvισμός σου”!

Γράφει ο Περικλής Γιαννόπουλος

Κι ενώ εξαίρεται ο ανιστόρητος ελληνοχριστιανικός πολιτισμός όπως και τόσα άλλα, αποσιωπούνται αίσχη όπως της Σκυθόπολης. Στα μέσα του 4ou αιώνα μ.τ.χ., στη Σκυθόπολη της Συρίας, παλαιά πρωτεύουσα της ρωμαϊκής Δεκαπόλεως, λειτουργούσαν στρατόπεδα συγκέντρωσης, από τα οποία αργότερα εμπνεύστηκε ο επίσης χριστιανός Χίτλερ, οργανωμένα δηλαδή κέντρα βασανισμού και δολοφονίας των καταδικασθέντων Εθνικών (κυρίως ελληνόθρησκων) που αρνήθηκαν να ασπαστούν το χριστιανισμό. 

Εμπνευστής και οργανωτής του σφαγείου αυτού, σύμφωνα με τη μαρτυρία του Αμμιανού Μαρκελλίνου (υπήρξε ο ιστορικός του Ρωμαίου χριστιανού αυτοκράτορα Κωνστάντιου του Β’, κατά την εποχή του οποίου άρχισαν οι πιο αποτρόπαιοι διωγμοί εναντίον των Ελλήνων), ήταν ο επίσκοπος Αλεξανδρείας Γεώργιος. 

Ο Αμμιανός αναφέρει χαρακτηριστικά:

“Ο Γεώργιος με τη συμμορία του προχωρούσε στους δρόμους των Ελλήνων της Αλεξάνδρειας κομματιάζοντας ανθρώπους και καίγοντας τα πάντα και είχε αναρριχηθε{ στη θέση του επισκόπου εξοντώνοντας πολλούς ανθρώπους”.

[...] “
…και από τα πιο απομακρυσμένα σημεία της Αυτοκρατορίας σέρνονταν δεμένοι με αλυσίδες αμέτρητοι πολίτες κάθε ηλικίας και κάθε κοινωνικής τάξεως. Και από αυτούς πολλοί πέθαιναν στη διαδρομή ή στις ανάτόπους φυλακές. Και όσοι κατόρθωναν να επιζήσουν, κατέληγαν στη Σκυθόπολη, μία απόκεντρη πόλη της Παλαιστίνης, όπου είχαν στηθεί τα όργανα των βασανιστηρίων και των εκτελέσεων…”  

[...] “αρκούσε να κατηγορηθεί κάποιος από κακόβουλο ρουφιάνο ότι φορούσε αποτρεπτικό φυλακτό ή ότι κάποιος τον είδε να κάθεται κοντά σε αρχαίους τάφους ή ερείπια, για να καταδικασθεί σε θάνατο ως ειδωλολάτρης ή νεκρομάντης”. (ΙΘ, 12)
Στα “στρατόπεδα θανάτου” της Σκυθόπολης θα “διακριθούν” οι δολοφόνοι Μόδεστος (αντικαταστάτης του Πραιτοριανού Έπαρχου Ερμογένη του Πόντου, ο οποίος είχε κριθεί. .. “ελαστικός” και … “ανεκτικός”), και Παύλος “Ταρταρεύς” (ένας εξαιρετικά αιμοδιψής χριστιανός, πρώην εκπαιδευτής μονομάχων). 
Σε εκείνοuς ακριβώς τοuς τρομερούς καιρούς θα βασανιστούν ή εξοριστούν, ανάμεσα σε άλλοuς, και οι Σιμπλίκιος Φιλίππου (πρώην Έπαρχος Αιγύπτοu και ‘Υπατος), Παρνάσιος ο Αχαιός ο Ελληνας εκ Πατρών, πρώην Έπαρχος Αιγύπτου), καθώς και ο υπέργηρος φιλόσοφος Δημήτριος Κύθρας (με την κατηγορία ότι απλώς θυσίαζε στους θεούς).
Σύμφωνα με το δικό τους χριστιανό χρονογράφο Σωζομενό. τον οποίο, φυσικά, δύσκολα μπορούμε να κατηγορήσουμε ως συκοφάντη των ομοθρήσκων του, μαθαίνουμε ότι:
“…των ελληνιστών μικρού πάντες κατ’ εκείνο διεφθάρησαν, και οι μεν πυρ{, οι δε ξίφει απολέσθαι προσετάχθησαν. Παραπλησ{ως δε διά την αυτήν αιτ{αν διεφθάρησαν οι ανά πάσαν την αρχομένην λαμπρώς φιλοσοφούντες. Αλλά και εις μη φιλοσόφους, εσθήτι δε τη εκείνων χρωμένους εχώρει ο φόνος -ως μηδέ τους τα- άλλα επιτηδεύοντας κροκωτο{ς τριβων{οις αμφιένυσθαι, δι’ υπόνοιαν κινδύνου και δέος.  (Σωζομενού, Εκκλησιαστική Ιστορία, βιβλ. Στ’, κεφ. 35)”.


Αντιλαμβάνεστε τι λέει ο χριστιανός Σωζομενός; Η τρομοκρατία είχε φτάσει σε τέτοια επίπεδα, που οι άνθρωποι φοβούνταν τι ρούχα θα φορέσουν, για να μην τους περάσουν για φιλόσοφους! 

Οι σφαγές αυτές στη Σκυθόπολη διήρκεσαν σχεδόν μία εικοσαετία και μετρούνται σε τουλάχιστον εκατοντάδες χιλιάδες. Η επίσημη αρχή των διωγμών θα μπορούσε τυπικά να τοποθετηθεί στο 314 μ.τ.χ., όταν χτίζεται στη Ρώμη η πρώτη χριστιανική βασιλική (αν και οι διωγμοί είχαν ήδη αρχίσει ατύπως λίγα χρόνια πριν). Αμέσως μετά τη νομιμοποίησή της από τον ηλιολάτρη Ρωμαίο αυτοκράτορα Φλάβιο Βαλέριο Κωνσταντίνο (Μέγας Κωνσταντίνος), η χριστιανική εκκλησία αρχίζει την επίθεσή της κατά των θρησκειών των Εθνικών. 
Η Σύνοδος της Αγκύρας ταυτίζει πτυχές της λατρείας της θεάς Αρτέμιδος (Diana) με … μαγεία και … λατρεία του γνωστού σατανά των χριστιανών, ενώ ο 11oς Κανών του εν Αρελάτη (Arles, η “Μικρή Ρώμη της Γαλατίας” όπως την έλεγε ο Αυσόνιος) 1°” Εκκλησιαστικού Συμβουλίου, που συγκάλεσε ο Κωνσταντίνος, αναθεματίζει όλες τις χριστιανές που παντρεύονται Εθνικούς.

Το 330 μ.τ.χ. οι χριστιανοί λεηλατούν και πυρπολούν στο Μπαγιό το Ιερό του κελτορωμαϊκού Θεού Βελένου Απόλλωνος και λιντσάρουν τους ιερείς του. Είναι τέτοια η εχθρότητα και το μίσος του ιερατείου των χριστιανών και των Βυζαντινών αυτοκρατόρων προς οτιδήποτε το ελληνικό, που καταγράφεται γλαφυρότατα στους νόμους της αυτοκρατορίας.

Από το ΘΕΟΔΟΣΙΑΝΟ ΚΩΔΙΚΑ:

. “Ας σταματήσει η ψευδής πίστη και ας καταργηθεί η παραφροσύνη των θυσιών. Γιατί αν κάποιος, παραβιάζοντας τον νόμο του Θείου Αυτοκράτορα, του πατέρα μας, και την εντολή της Ευσπλαχνίας μας, τολμήσει νατελέσει θυσίες, θα τιμωρηθεί πάραυ’τα με την επιβολή της ποινής που του ταιριάζει. (Θεοδοσιανός Κώδιξ, 16,10, 2)

Να κλείσουν αμέσως σε όλους τους τόπους και τις πόλεις οι Εθνικοί Ναοί και ν’ απαγορευθεί η είσοδος σε αυτούς, ώστε να μην μπορούν οι άθλιοι ν’ ανοσιουργήσουν. Θέλουμε επίσης να απέχουν όλοι από τις θυσίες. 
Αν όμως κάποιος διαπράξει αυτό το αδίκημα, θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό. Διατάσσουμε επίσης να περιέρχεται στο αυτοκρατορικό ταμείο η περιουσία αυτών που θα θανατώνονται. Η ίδια ποινή θα επιβάλλεται και στους διοικητές των επαρχιών που θ’ αμελήσουν να τιμωρήσουν τέτοια αδικήματα. (Θ. Κ., 16, 10, 4)

Αν κάποιος παράφρων ή ιερόσυλος επιδοθεί στις απαγορευμένες θυσίες, ασχέτως αν είναι ημερήσιες ή νυκτερινές, αν αναζητήσει συμβουλές γι’ αβέβαια ζητήματα και αν υποθέσει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει ή να επισκεφθεί κάποιον Ναό για να διαπράξει αυτά τα εγκλήματα, να γνωρίζει ότι θα τψωρηθεί με θανάτωση και κατάσχεση της περιουσίας του, διότι εμείς με τις δίκαιες αποφάσεις μας έχουμε ορίσει ο Θεός vα λατρεύεται με αγνές προσευχές και όχι να εξευτελίζεται με βέβηλα άσματα. (Θ. Κ., 16, 10, 7)

Κανείς δεv επιτρέπεται να θυσιάζει, να περιφέρεται στους Ναούς ή ν’ αποδίδει εκεί τψές. Όλοι v’ αποδεχθούν ότι ο νόμος μας τους απαγορεύει την άνομο είσοδό τους στους Ναούς, ώστε αν κάποιος πράξει κάτι σχετικό με θεούς ή τελετές, παραβαίvοντας την απαγόρευση αυτή, δεν θα αποφύγει την τψωρία, ούτε θα τύχει ελέους από τις αρχές. (Θ. Κ., 16, 10, 11)

Κανείς απολύτως [ … ] δεν επιτρέπεται να θυσιάσει σε άψυχα αγάλματα. [ … ]Αν τολμήσει κανείς να κάνει άνομο θυσία, προτρέπονται άπαντες vα τον καταγγείλουν δημοσίως, όπως είθισται vα γίνεται και με τους εvόχους εσχάτης προδοσίας, ώστε vα τψωρηθεί με την πρέπουσα σκληρή τψωρία, παρ’ όλο που δεν έχει διαπράξει τίποτε ενάvτιο ή σχετικό με την ασφάλεια του αυτοκράτορος. (Θ. Κ., 16 10, 12)

Όσοι ναοί βρίσκοvται στην επαρχία θα καταστραφούν χωρίς φασαρία και οχλαγωγία. Γιατί μόνον όταv θα έχουν γκρεμιστεί και εξαλειφθεί από προσώπου γης, θα έχει καταστραφεί και η υλική βάση επάνω στην οποία στηρίζοvται οι δεισιδαιμονίες.  (Θ. Κ., 10, 16)

Αυτά τα άτομα που έχουν μολυνθεί από την ψευδή πίστη τωv ειδωλολατρών ή έχουν συμμετάσχει στις εγκληματικές ειδωλολατρικές τελέσεις, δηλαδή οι Εθνικοί, δεν θα γίνονται δεκτοί στην υπηρεσία Μας και δεν θα τιμούνται με διοικητικά ή δικαστικά αξιώματα. (Θ. Κ., 10, 21)

Απαγορεύεται σε όλους να επιμένουν σε άθλιες ειδωλολατρικές απόψεις, να προσφέρουν καταραμένες θυσίες και να συμμετάσχουν σε άλλες καταδικασμένες, με παλαιότερες αποφάσεις, τελετές. Διατάσσουμε ότι όλα τα ιερά και οι ναοί τους, που βρίσκονται ακόμη άθικτα, θα καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και θα εξαγνιστούν με ύψωση εκκλησίας. Ας γνωρίσουν όλοι ότι αν, με αποδείξεις και ενώπιον ικανού δικαστή, εμφανιστεί ότι κάποιος έχει παραβιάσει το νόμο αυτό, θα τιμωρηθεί με την ποινή του θανάτου. (Θ. Κ., 10, 25)
_______________________________________________________
από το βιβλίο του Στέλιου Κανάκη “Ιερές Βλακείες”





Βρισκόμαστε ήδη στα πρώτα στάδια της δημιουργίας της ιδέας του ανύπαρκτου «Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού», με τον οποία η Εκκλησία, προσπαθεί να διαγράψει μονοκονδυλιά το ένοχο παρελθόν της (διωγμοί, σφαγές, αφορισμοί, προδοσίες, καταπίεση, οικονομική αφαίμαξη των πιστών κ.ά.). Και δεν περιορίζεται μόνο εκεί, αλλά κάνοντας το άσπρο μαύρο, προσπαθεί να παρουσιάσει εαυτόν ως θεματοφύλακα του ελληνικού γένους.

Οι τρεις Ιεράρχες, τιμούνται από την ελληνική Εκκλησία διότι, λέει, «διέσωσαν» τα ελληνικά γράμματα. Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει, είναι... 

από ποιους τα διέσωσαν και πώς; 

Αφού η ελληνική γλώσσα ήταν, τότε, η επίσημη γλώσσα του γνωστού κόσμου! Επιπλέον, για τί είδους «γράμματα μιλάμε», απ' τη στιγμή που ως γνωστόν οι επιστήμες στο θεοκρατικό Βυζάντιο ήταν υπό διωγμόν, ενώ τα αρχαία ελληνικά συγγράμματα καίγονταν σωρηδόν και δημοσίως;  Και πώς να παράγει, αφού ως «γράμματα» τότε θεωρούνταν τα θρησκευτικά συγγράμματα των «πατέρων» της Εκκλησίας και τα λοιπά σκοταδιστικά θρησκευτικά κείμενα;

Ας δούμε όμως πως «υπερασπίστηκαν» τον Ελληνισμό και το Ελληνικό Πνεύμα οι τρεις Ιεράρχες, μέσα απ' τα κείμενά τους ...;

Μέγας Βασίλειος: 

«Μη δειλιάζετε από των ελληνικών πιθανολογημάτων ...; τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».  «Εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον»

«Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον "Ισραήλ". Στόμα δε, λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λόγου δύναμη, η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων».   «Εις τον Προφήτην Ησαΐαν»

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: 

«Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας (των Ελλήνων φιλοσόφων!), όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλίκιαν ...; 
Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους ...; 
Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους».  «Εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν»

«Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φιλοσοφίας του αρχαίου κόσμου». «Ο Ανθελληνισμός στα Πατερικά και Εκκλησιαστικά Κείμενα» (Γεώργιος Σιέττος)
[σ.σ.: Αδιαμφισβήτητο «επίτευγμα», με πολύ γνωστό παράδειγμα εφαρμογής τον φόνο της Ελληνίδας φιλοσόφου υπατίας]


«Κανένας δεν πρέπει να δίνει στα παιδιά του ονόματα των Ελλήνων προγόνων του, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά να δίνει τα ονόματα των δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης». «Περί κενοδοξίας και πως δει τους γονείς ανατρέφειν τα τέκνα»

Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο Θεολόγος: 

«Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου ελληνικά χέρια και ούτε ελληνικά τραγούδια να μολύνουν τα αφτιά και την γλώσσα μου».
«Ο Ανθελληνισμός στα Πατερικά και Εκκλησιαστικά Κείμενα» (Γεώργιος Σιέττος)


Μια διαπίστωση σαν αποκατάσταση: 

Ο Γρηγόριος, σε σχέση με τους άλλους Ιεράρχες, εμφανίζεται λιγότερo ανθέλληνας, αν και η ακόλουθη ρήση του (που θυμίζει Τερτυλλιανό), μπορεί να προβληματίσει, ακόμα και τον πιο καλόπιστο χριστιανό, ανεξαρτήτως εθνικής καταγωγής: 

«Τί­ποτα δεν μπορεί να επιβλη­θεί καλύτερα στον κό­σμο από τη μωρολογία· όσο λι­γότερο κατα­λα­βαί­νουν κάτι, τόσο περισσότερο το θαυμά­ζουν»! («Περί φιλοπτωχίας»).
___________________________________________________________________________

* Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι οι τρεις Ιεράρχες (Μέγας Βασίλειος, Ιωάννης Χρυσόστομος και Γρηγόριος Ναζιανζηνός),  δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους. Σύμφωνα και με την επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας, υπήρχε μια έριδα ανάμεσά τους, σε σχέση με το ποιος είναι πιο πνευματικός, ποιος είναι ανώτερος του άλλου. 
Αιώνες αργότερα*, οι «ιερές» αυτές κοκορομαχίες είχαν οδηγήσει σταδιακά μάλιστα και στην δημιουργία ομάδων από φανατικούς οπαδούς του κάθε «πατέρα»: Τους Βασιλείτες, τους Γρηγορίτες και τους Ιωαννίτες.

Ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου, Αλέξιος Α' Κομνηνός, βλέποντας ότι η διαμάχη αυτή, ανάμεσα στις παρατάξεις των φανατικών οπαδών των τριών Ιεραρχών, είχε πάρει επικίνδυνες διαστάσεις (οι διάφοροι θρησκόληπτοι οπαδοί έκαναν πράξη τη ρήση «όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος») κι απειλούσε ακόμη και την ενότητα της αυτοκρατορίας, ανέθεσε στον Βυζαντινό συγγραφέα και επίσκοπο Ευχαϊτών, Ιωάννη Μαυρόπου (Μαυρόποδας), να βάλει τέλος σ' αυτήν την διένεξη. 
Ο Ιωάννης Μαυρόπους, με μια απλή και «μπακαλίστικη» λογική, τους έκανε «3 σε 1». Δηλαδή δημιούργησε μια κοινή γιορτή και για τους τρεις («Γιορτή των γραμμάτων της ελληνοχριστιανικής παιδείας»), έγραψε και μια κοινή ακολουθία η οποία θα ψάλλονταν και για τους τρεις κι έτσι κατάφερε να ηρεμήσει κάπως τα πνεύματα και τα αίματα των φανατικών οπαδών.
Η ιστοσελίδα βέβαια της Εκκλησίας τα μπερδεύει λίγο τα πράγματα (!)... 
Στο συγκεκριμένο κείμενο που αφορά το τέλος της διαμάχης των τρεις Ιεραρχών λέει: 

«Οι ίδιοι οι άγιοι έδωσαν τέλος στη διαμάχη εμφανιζόμενοι στο θεοσεβή, ενάρετο και προικισμένο με πλούσια χαρίσματα ιεράρχη Ιωάννη Μαυρόποδα, επίσκοπο Ευχαϊτών, λέγοντάς του ότι μεταξύ τους δεν υπήρχε αντιδικία και να ενεργήσει τα δέοντα για να σταματήσει η επικίνδυνη για την ενότητα της Εκκλησίας διαμάχη» ! ! !. 


Κάπως γίνονται τα θαύματα... 
Οι τρεις Ιεράρχες έζησαν τον 4ο αιώνα μ.Χ. Ο Αλέξιος Α' Κομνηνός διατέλεσε αυτοκράτορας του Βυζαντίου μεταξύ στα τέλη του 11ου αιώνα μ.Χ. και αρχές του 12ου. Ο Ιωάννης Μαυρόπους έζησε κι αυτός τον 11ο αιώνα μ.Χ. (τον πρόλαβε τον Αλέξιο). Μιλάμε δηλαδή για μια απίστευτη -και ανεπίτρεπτη- χρονική ακροβασία της Εκκλησίας, μόνο και μόνο για να παρουσιάσει το παραμυθάκι της, όσο τον δυνατόν πιο όμορφο, γεμάτο καλοσύνη και ομόνοια.

Επτά αιώνες χριστιανικοί διωγμοί και άγριο κυνηγητό κατά των Ελλήνων μέχρι εξαφάνισής των. Από το 301 έως το 988, λίγο πριν το 1000, βήμα βήμα πως κατάφεραν να εξαφανίσουν την Ελληνική φιλοσοφία και επιστήμη.  Να θάψουν το Ελληνικό Φως για να επικρατήσει το σκοτάδι... Μα ''αυτό'', βλασταράκι πεισματάρικο, ''δυνατότερο'', θα φυτρώσει πάλι... και διαβρώνει τη πέτρα... το βράχο... το τσιμέντο... το φόβο, τον σκοταδισμό και την αμορφωσιά 
__________________________________________________________________________
πηγές:


βιβλία:

''Μια Ιστορία Αγάπης Α' και Β', Η Ιστορία της Χριστιανικής Επικρατήσεως'' 
του Βλάσση Ρασσιά, εκδόσεις ''Ανοιχτή Πόλη''
________________________________________________________________


  Scholeio.com