Π. Κοέλιο, Στη ζωή τα πάντα είναι σημάδι..







Η ψυχή μας υποφέρει όταν ζούμε επιφανειακά.

Το πως θα είμαστε σε μεγάλη ηλικία θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο ζήσαμε.
Μπορεί να καταλήξουμε σαν πόλη φάντασμα ή σαν γενναιόδωρο δέντρο, που συνεχίζει να
είναι σημαντικό ακόμα κι όταν δεν μπορεί πια να στέκεται όρθιο.
Τίποτα δεν ήταν άσκοπο και κάθε στιγμή είχε μέσα της την αιωνιότητα και τη δημιουργία.

. Το μέλλον μας χτυπά την πόρτα και όλες οι ιδέες, εκτός απ’ τις προκαταλήψεις, θα έχουν

την ευκαιρία να εμφανιστούν και να τις αξιολογήσουν οι άνθρωποι. Το άχρηστο θα χαθεί. 
Δεν  είμαστε κριτές των ονείρων του πλησίον μας για να τα λογοκρίνουμε. για να έχουμε
πίστη στο δρόμο μας, δεν είναι ανάγκη να αποδείξουμε ότι ο δρόμος του άλλου είναι
λανθασμένος.  Όποιος ενεργεί έτσι δεν εμπιστεύεται τα βήματά του.

Όλοι μπορούν να βρουν την ανώτερη ενέργεια, όχι όμως όσοι μεταφέρουν τις ευθύνες τους
στους άλλους.

Όταν αγαπάμε αυτό που κάνουμε, μεταμορφώνουμε τη σκλαβιά σε ελευθερία. Αν δεν
μπορούμε να αγαπήσουμε, καλύτερα να σταματήσουμε τα πάντα τώρα.

Η ελεύθερη βούληση απαιτεί τεράστια ευθύνη, μας βαραίνει και μας προκαλεί άγχος και
βάσανα.

Όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν κάνεις, όταν επιδιώκεις κάτι, σημαίνει ότι η επιθυμία σου
πηγάζει από την ψυχή του κόσμου. Είναι η αποστολή σου πάνω στη γη.

Αν νιώσετε το παραμικρό σημάδι αδιαφορίας, ότι χάνετε τη σοβαρότητα, την επιθυμία,
τον ενθουσιασμό και την όρεξή σας, θεωρήστε το προειδοποιητικό σημάδι. Η ψυχή μας
υποφέρει όταν ζούμε επιφανειακά.

Τα απλά πράγματα είναι τα πιο ασυνήθιστα και μόνο οι σοφοί τα διακρίνουν.

Δεν υπάρχουν μοναδικές ευκαιρίες, η ζωή μας δίνει πάντοτε κι άλλες.

Όταν κάποιος βαδίζει σταθερά στον προορισμό του, πολλές φορές αναγκάζεται  να βγεί
λίγο  από  την πορεία του.

Η αληθινή αγάπη δε συνίσταται στο να προσπαθούμε να διορθώσουμε τους άλλους, αλλά
στο να αισθανόμαστε χαρά που τα πράγματα είναι καλύτερα απ' ότι περιμέναμε.

Ο κάθε άνθρωπος πάνω στη γη έχει ένα θησαυρό που τον περιμένει.

Όταν έχουμε τους μεγάλους θησαυρούς μπροστά μας δεν το παίρνουμε είδηση.

Οτιδήποτε κάνει ο άνθρωπος μπορεί να τον φέρει πιο κοντά στην Υπέρτατη Σοφία, αρκεί
να το κάνει με αγάπη στην καρδιά.

Μόνο οι δειλοί κρύβονται πίσω απ' τη σιωπή.

Όποιος αγαπάει περιμένοντας ανταμοιβή χάνει τον καιρό του.

Είναι ανώφελο να μιλάς γι αγάπη, γιατί η αγάπη έχει τη δική της γλώσσα και μιλάει από
μόνη της.

Η αναζήτηση της ευτυχίας είναι προσωπική και δεν υπάρχει πρότυπο για να το μεταφέρεις  στους άλλους.

Μια απειλή δεν μπορεί να προκαλέσει τίποτα αν δεν γίνει αποδεκτή.

Ο δρόμος του προσκυνήματος είναι ο δρόμος των κοινών ανθρώπων.

Ο Θεός κρίνει το δέντρο από τους καρπούς, όχι από τις ρίζες.

Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ο καθένας θα φτάσει στο Θεό μέσα από το δικό του
μονοπάτι.

Οι σημαντικότερες εμπειρίες του ανθρώπου είναι αυτές που τον φέρνουν στα άκρα.
Μόνο έτσι μαθαίνουμε, γιατί αυτό απαιτεί όλο μας το θάρρος.

Η αγάπη δε θέτει πολλά ερωτήματα, γιατί αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε, αρχίζουμε και να φοβόμαστε.

Ίσως είναι ο φόβος να σε περιφρονήσουν, να μη γίνεις αποδεκτός, ο φόβος μήπως σπάσει
η μαγεία.   Μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά έτσι είναι. Γι αυτό δεν κάνουμε ερωτήσεις αλλά ενεργούμε.

Το να διδάσκεις είναι να δείχνεις αυτό που είναι δυνατό. Το να μαθαίνεις είναι να το κάνεις δυνατό για τον εαυτό σου.

Η ζωή πάντα περιμένει τις κρίσιμες καταστάσεις για να δείξει τη λαμπερή της πλευρά.

Καμιά μέρα δεν είναι όμοια με την άλλη. Κάθε πρωί έχει το ξεχωριστό του θαύμα, τη
μαγική στιγμή του, όπου οι γέρικοι κόσμοι καταρρέουν και ξεπροβάλλουν καινούριοι
αστερισμοί!

Είμαστε υπεύθυνοι για το σύμπαν επειδή είμαστε το σύμπαν.

Το δεύτερο σύμπτωμα του θανάτου μας είναι οι βεβαιότητές μας.

Να είσαι σαν την πηγή που ξεχειλίζει και όχι σαν τη γούρνα που έχει πάντα το ίδιο νερό.

Δεν πρέπει να ξεχνάς πως και η επίθεση και η φυγή αποτελούν μέρος της μάχης. Αυτό που
δε βοηθάει είναι το να στέκεις παραλυμένος από το φόβο.

Η ευλογία που δεν είναι καλοδεχούμενη μετατρέπεται σε κατάρα.

 Ένας εχθρός αντιπροσωπεύει πάντα την αδύναμη πλευρά μας, που μπορεί να είναι ο φόβος  του φυσικού πόνου αλλά και η πρόωρη αίσθηση της νίκης ή η επιθυμία να εγκαταλείψουμε  τη μάχη, λέγοντας πως δεν αξίζει τον κόπο.


Θάρρος. Ξεκινώντας το ταξίδι με αυτή τη λέξη και συνεχίζοντας με πίστη στο Θεό, θα φτάσεις  εκεί όπου έχεις ανάγκη να φτάσεις.

Για να βαδίσεις στο μονοπάτι της σοφίας πρέπει να μη φοβάσαι να κάνεις λάθη.

Όσοι ποτέ δεν διακινδύνευσαν τίποτα είναι άσοι στο να διακρίνουν την ήττα των άλλων.
Ο πολεμιστής του φωτός επιμένει στη θέληση του, αλλά ξέρει να περιμένει την καλύτερη
στιγμή.
Μην κοιτάς το άδειο μας ψυγείο. Δες τις γεμάτες ψυχές μας. Αυτό αρκεί για να μας χορτάσει.

Όταν τα  ηνία κρατάει ένας χαζοχαρούμενος ποδηλάτης, και περιμένεις να σε οδηγήσει στο  σωστό δρόμο, πλανάσαι.  Δηλαδή πλανάσαι και όταν τα ινία κρατάει ένας χαζοχαρούμενος κωπηλάτης.  Συμπέρασμα: Κάνε κουπί μόνος σου μακριά απ τους χαζοχαρούμενους στην  βαθιά θάλασσα που λέγεται ζωή.

Αν είσαι πολεμιστής του φωτός και όλα καίγονται γύρω σου, τότε μια λύση υπάρχει:
Τρέξε Λόλα τρέξε.

Όσο περισσότερο καταλαβαίνεις τον εαυτό σου, τόσο περισσότερο καταλαβαίνεις τον κόσμο.     Ν’ ακούς την καρδιά σου. Εκείνη τα ξέρει όλα . .

Να είσαι γενναίος. Ρισκάρισε. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την εμπειρία.

Πνίγεσαι όχι αν πέσεις στο ποτάμι, αλλά αν παραμείνεις βυθισμένος σ' αυτό.

Όταν θέλουμε κάτι, ολόκληρο το Σύμπαν συνωμοτεί για να μας επιτρέψει να κάνουμε το
όνειρό μας πραγματικότητα.

Η ευτυχία είναι κάτι το οποίο όταν διαιρείται πολλαπλασιάζεται…

Μπορείς να τυφλωθείς, αν βλέπεις όλες τις μέρες ίδιες. Κάθε μέρα είναι διαφορετική, κάθε
μέρα φέρνει ένα δικό της θαύμα. Το ζήτημα είναι να δώσεις προσοχή στο θαύμα.

Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει.

Ο άνθρωπος βελτιώνεται καθώς ακολουθεί το δρόμο του. Αν κάθεται ακίνητος περιμένοντας να βελτιωθεί προτού πάρει μια απόφαση, δεν θα προχωρήσει ποτέ.

Στη ζωή, τα πάντα είναι κάποιο σημάδι.

Να είσαι γενναίος. Ρισκάρισε. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την εμπειρία.

Καμιά μέρα δεν είναι όμοια με την άλλη. Κάθε πρωί έχει το   ξεχωριστό του θαύμα, τη
μαγική στιγμή του, όπου οι γέρικοι κόσμοι καταρρέουν και ξεπροβάλλουν καινούριοι
αστερισμοί.

Κάθε μέρα ο Θεός   μας δίνει μαζί  με τον  ήλιο μια στιγμή κατά   την οποία  είναι δυνατόν
να αλλάξει κάθετι που μας κάνει δυστυχισμένους.

Ο δρόμος του προσκυνήματος είναι ο δρόμος των κοινών ανθρώπων.

Ο Θεός κρίνει το δέντρο από τους καρπούς, όχι από τις ρίζες.


Το μυστικό βρίσκεται εδώ, στο παρόν. Αν παρατηρήσεις το παρόν μπορείς ακόμη και να το βελτιώσεις. Αν βελτιώσεις το παρόν, επιδιορθώνεις το μέλλον.

Οι άνθρωποι περισσότερο ονειρεύονται ότι επιστρέφουν παρά ότι φεύγουν.
Όταν σε κυβερνά κάποιος με ύφος αυστηρού καθηγητή, να ξέρεις ότι η τιμωρία σου δεν είναι  μακριά.

Έχετε τον ήλιο. Έχετε  την θάλασσα. Έχετε τα υπέροχα νησιά. Έχετε της Παναγιάς τα μάτια  και το μόνο που λέτε κάθε μέρα είναι «Δεν έχω!». Έχετε σκεφτεί ότι μπορεί να είστε αχάριστοι;

Όταν τα σπάσεις όλα θυμήσου να πληρώσεις τα σπασμένα. Με ένα χαμόγελο, πάντα.

Όταν το βουνό που βλέπεις μπροστά σου φαίνεται δύσκολο, σκέψου ότι κάποιοι ανέβηκαν
στα Ιμαλάια.

Αν πρέπει ντε και καλά να ανέβεις τα Ιμαλάια, χωρίς οδηγό,  κατάλληλο εξοπλισμό, με
χιονοθύελλα, μήπως θα ήταν καλύτερα να έμενες στους πρόποδες για  να διαλογιστείς την
χαζομάρα που πας να κάνεις;

Έχε πίστη. Ακόμα και  τη Madonna στην αρχή την αμφισβήτησαν. Κοίτα που είναι σήμερα!
Όμως ξέχασα, αυτό δεν είναι για εσένα. Εκείνη ξεσκίστηκε στη δουλειά

Τέντωνε το τόξο και βρες τον στόχο. Μην σφίγγεσαι

Αν αυτοί που σε κυβερνάνε μοιάζουν με  το τρελό θηριοτροφείο, και δεν γελάς με αυτό, τότε  δυο πράγματα θέλω να σου θυμίσω: Εσύ τους ψήφισες και το να χάνεις το χιούμορ σου είναι η μεγαλύτερη ήττα.

Μην ανησυχείς θα βγεις απ το σκοτάδι. Όμως πρώτα πρέπει να σου δώσει κάποιος φακό. Αν σκοντάψεις, όλα μέσα στη ζωή είναι.

Αν σου δώσουν φακό και δεν λειτουργεί δεν φταίει το σκοτάδι αλλά αυτός που έστειλες για μπαταρίες

Η ευλογία που σου προσφέρει ο πολιτικός είναι μια κατάρα που θα την πληρώσεις σύντομα.

Την επόμενη φορά ψήφισε αυτόν που κάνει τα λιγότερα σαρδάμ, μικρό μου μυρμηγκάκι.
Αλλά και πάλι τίποτα μην περιμένεις

Όποιος αγαπάει τους πολιτικούς και περιμένει ανταμοιβή τούτες τις μέρες,  να τον κάνει   κολλητό   του. Είναι η χαρά της ζωής και θα κάνεις καινούριο συκώτι απ τα γέλια.

Μόνο οι δειλοί κρύβονται πίσω απ την σιωπή και αυτοί που δεν έχουν τι να πουν γιατί τα
έκαναν όλα ρημαδιό.  

. “Να μην ντρέπεσαι ποτέ… Δέξου αυτό που σου προσφέρει η ζωή και προσπάθησε να πίνεις από τα ποτήρια που έχεις μπροστά σου.. Πρέπει να πιεις απ’ όλα τα κρασιά:  Από κάποια, μονάχα μια γουλιά… από άλλα, το μπουκάλι ολόκληρο”…
-  “Πως θα το καταλάβω;”
- “Από την γεύση.   Μονάχα όποιος δοκίμασε κακό κρασί μπορεί να ξεχωρίσει το καλό….”

Είμαστε υπεύθυνοι για το πολιτικό σύμπαν γιατί εμείς φτιάξαμε αυτό το πολιτικό σύμπαν.
Και τώρα μπες μέσα στη μαύρη τρύπα που έφτιαξες. Μην φωνάζεις μου πήρες τα αυτιά!
__________________________________________________________________



* Paulo Coelho (Πάουλο Κοέλο) γεννήθηκε στις 24 Αυγούστου του 1947 στο Ρίο ντε Τζανέιρο, Παρθένος στο ζώδιο, και είναι Βραζιλιάνος στιχουργός και μυθιστοριογράφος. Από την εφηβεία του ήθελε να γίνει συγγραφέας. Φοίτησε στην νομική, αλλά εγκατέλειψε τις σπουδές του το 1970 για να ταξιδέψει στο Μεξικό, Περού, Βολιβία, Χιλή, στην Ευρώπη και την Βόρεια Αφρική.
Δύο χρόνια αργότερα επέστρεψε στην Βραζιλία και άρχισε να γράφει στίχους για μουσική. 
Φυλακίστηκε για λίγο καιρό το 1974 για υπονομευτικές δραστηριότητες κατά της βραζιλιάνικης δικτατορίας.
Παρότι Χριστιανός Καθολικός, τα κείμενά του συνδυάζουν με ένα ιδιαίτερο τρόπο τη θρησκευτικότητα και τον μυστικισμό, διαλογισμό και πνευματικές ασκήσεις και εμπειρίες από το μυστικιστικό παρελθόν του, που συχνά ίσως να αντιτίθενται στη γραμμή του επίσημου Καθολικισμού.
Τα θέματά του από την άλλη δεν θα εξέφραζαν συγκεκριμένη θρησκευτική ιδεολογία, αν δεν υπήρχαν τα Καθολικά στοιχεία, αλλά αυτή η διάσταση δεν λαμβάνεται έντονα υπόψη από το κοινό του, καθότι υφίσταται απλά ως υπόβαθρο για την κυρίως ιστορία.
Πολλά από τα έργα του έχουν μία ιδιαίτερη και μυστικιστική ατμόσφαιρα, ενώ πολύ σύνηθες θέμα τους είναι η αφοσίωση σε ένα στόχο και η επίτευξη των ονείρων.


Scholeio.com

Διαθήκη Μωάμεθ, Προστασία ες αεί Ελλήνων και Χριστιανών !



      Οι αυστηρότατες εντολές του Μωάμεθ για προστασία Ελλήνων και Χριστιανών ως το τέλος του κόσμου! Μία ιδιόχειρη διαθήκη-διαταγή του Μωάμεθ προς όλο το γένος του. 
   Διαβάζοντας συμπεραίνουμε, μάλλον μία  διαστρέβλωση των θρησκειών από μισανθρώπους ώστε αυτές να συνηγορούν στις εγκληματικές τους επιδιώξεις αντί να χαλιναγωγούν τα μισαλλόδοξα τους ένστικτα.

   Μιλάμε για την ηθελημένη απόκρυψη ενός μοναδικού χειρογράφου του Μωάμεθ το οποίο βεβαίως παραδόθηκε στα χέρια ενός Τούρκου …ευσεβούς το 1517.
   Διαβάστε τα μοναδικά στοιχεία και τις λεπτομέρειες όπως αυτές ήρθαν πρώτη φορά στην επιφάνεια από την εκπληκτική έρευνα του Β. Μισύρη στο περιοδικό ΙΧΩΡ (τ. 45, Μάιος 2004).
   Αξίζει όμως πριν από όλα να διαβάσουμε το περιεχόμενο της διαθήκης σε μετάφραση του πατριάρχου Ιεροσολύμων Νεκταρίου.
   Έχουμε υποχρέωση  να δώσουμε  συγχαρητήρια και στο πανεπιστήμιο Κρήτης για την τιτάνια προσπάθεια που κάνει με το πρόγραμμα  “Ανέμη”,  την ψηφιακή βιβλιοθήκη δηλαδή που κάνει διαθέσιμα τέτοια έργα όπως αυτό του Νεκταρίου ώστε να είναι προσβάσιμα σε κάθε ερευνητή.
   Πρέπει νά διευκρινίσουμε ότι ό Πατριάρχης άπό υπερβολική θρησκολη­ψία αρνείται νά άποδώση τήν έννοια τής λέ­ξης Έλλην στην αντίστοιχη Αραβική (Γιουνάν) και τήν μεταφράζει χριστιανός.
   Ό Μωάμεθ όμως ξεχωρίζει μέ σαφήνεια τις δυο έννοιες. Τούς “Ελληνες τούς ονομάζει φυλή τών Γιουνάν και τούς χριστιανούς γενεά τών Ναζωραίων.

Αυθεντικό κείμενο:
«Τό παρόν γράμμα, επειδή ό θεός εστί μέ­γας και κυβερνήτης, ύστερον άφού ήλθον πά­ντες οι προφήται, δια νά μή μείνη μαρτυρία αδικίας προς τον θεόν, δια τά προς ανθρώ­πους διδόμενα χαρίσματα έγραψεν ό Μωά­μεθ, ό υιός τοϋ Άμπτουλάχ και απόστολος τού θεού, ό θεωρός και επιμελητής τοϋ παντός κό­σμου προς όλους τού έθνους του και τής θρη­σκείας του, ώς στερεόν και βέβαιον τάξιμον και υπόσχεσιν, διά τήν φυλήν τών Γιουνάν  (Ελλήνων) και διά τήν γενεάν τών Ναζωραίων (χριστιανών) όπου και αν εύρίσκωνται, σιμά ή μακράν, ευγενείς νά είναι ή δυσγενείς, ένδο­ξοι ή και άδοξοι λέγον ούτω.
»Α’) “Οποιος άπό τό έθνος μου θέλει χαλά­σει τήν υπόσχεσιν και τον όρκον όπου είναι εις τήν παρούσαν συμφωνίαν, φθείρει τήν υπόσχεσιν του θεού, και αρνείται τον όρκο του, και έναντι είτε
εις τό πρόσταγμα του, αντι­στέκεται τής πίστεως του (μή γένοιτο θεέ) γί­νεται άξιος τού αναθέματος,
ή Βασιλεύς νά ήναι ό τοιούτος ή και πτωχός, και απλώς ειπείν όστις και αν ήναι.
»Β’) Λοιπόν οπόταν τινάς άπό τους μονα­χούς περιηγητάς θέλει κατοίκηση εις κανένα όρος, ή κορυφήν, ή σπήλαιον, ή χωρίον και τό­πον οίκούμενον, ή περιγιάλι ή αμμουδιά ή εις μονοστήριον, ή έκκλησίαν και οίκον εύκτήριον, έγώ είμαι έν μέσω αυτών προστάτης και φύλαξ αύτονών και όλων τών πραγμάτων τους μέ τήν ιδίαν μου ψυχήν και μέ τήν βοήθειαν και προστασίαν μου, και μέ όλον μου τό έθνος -διατί αύτοι είναι μέρος μου και τιμή μου.
»Γ) “Ετι προστάζω και εμποδίζω τούς έμίρηδες νά μή γυρεύουσιν  απ’αυτούς χαράτσι, ή άλλα νέα δοσίματα ότι εις αυτούς βία και δυ­ναστεία δέν γίνεται.
»Δ’) Τούς κριτάς τους, και ηγουμένους τους νά μήν τούς άλλάσση τινάς, άλλά νά μένουσι άμετάτρεπτοι.
»Ε’) Τούς περιηγητάς τους νά μήν τούς έμποδίζη τινάς άπό τήν περιήγησίν τους.
»ΣΤ’) Άπό τά υπάρχοντα τών εκκλησιών τους κανένα νά μήν ήμπορή νά έξοδιασθή εις κτίσιμον Μετζιτίου, ή άλλου τινός τόπου Μου­σουλμανικού.
»Ζ’) “Οποιος θέλει κάμη κανένα από ταύτα, όπου υπηγόρευσα, άς ήξεύρη βέβαια πώς έλυ­σε τον όρισμόν τοϋ θεού και έναντιώθη τοϋ Αποστόλου του.
»Η’) “Ετι νά μή πληρώνουσι χαράτσι οι Κριταί τους, και ηγούμενοι τους, και δούλοι τους, και μαθηταί τους, και άλλοι πώς υποτακτικοί ούτε νά πειράζωνται, ότι έγώ είμαι προστάτης αυτών όπου και αν εύρίσκωνται εις τήν γήν ή εις τήν θάλασσαν, εις Άνατολήν και Δύσιν, εις “Αρκτον και Μεσημβρίαν επειδή αυτοί και πά­ντα τά περί αυτούς είναι χρέος μου, και όρκος και παρακαταθήκη μου.
Θ’) Και άπό εκείνους όπού έν ησυχία όσκη-τεύουσιν εις τά όρη, νά μή πέρνουσι χαράτσι, ούτε δέκατον διά τά εισοδήματα τους- ούτε τινάς μουσουλμάνος νά γίνεται σύντροφος μετ’αύτούς, επειδή και αύτο’ι άλλοι δέν εργά­ζονται μόνον τά προς τροφήν.
»Ι΄) “Οταν φθόση έν εύθηνία ό καιρός τοϋ καρπού, νά τούς δίδουσιν εις κάθε έρπέτι ένα καυχι.
»ΙΑ’) Ούτε εις τον καιρόν τοϋ πολέμου νά τους εύγάζουσι διά νά ευγουν ε/ς τον πόλε-μον, οϋτε νά τούς ζητοΟσι χαράτσι.
»ΙΒ’) “Ετι άπό τους χριστιανούς ο’ι εντόπιοι και πλούσιοι όπου με πλούτο πραγματεύονται και είναι άξιοι διά χαράτσι νά μην πληρόνου-σι άλλο παρά δώδεκα δραχμάς.
»ΙΓ) “Εξω άπό τό κεφαλοχάρατζον, άλλο νά μή τούς ζητούσι, κατά τό πρόσταγμα του Θεού όπού λέγει. Μή ένοχλήται τούς σεβόμενους τά έκ του Θεού πεμφθέντα βιβλία, άλλά κατά τον άγαθώτερον του άγαθωτέρου τρόπον νά τούς άγαθοποιήσετε και μάλιστα με τούτους συναναστράφητε και εκείνους όπού τούς πειράζουσι (όποιοι και άν ήναι) νά τους έμποδίζητε.
»ΙΔ’) Μία γυναίκα χριστιανή έάν ύπανδρευθή μέ έναν μουσουλμάνο νά κάνη τό θέ­λημα της γυναικός εκείνης και νά μή τήν έμποδίζη άπό τήν έκκλησίαν, και προσευχή της και ταίς συνήθειες της πίστεως της.
»ΙΕ’) Τινάς νά μή τούς έμποδίζη εις τό νά άνακαινίζουσι τάς εκκλησίας τους.
»ΙΣΤ’) Όστις θέλει κόμη τι παρά ταύτην τήν ύπόσχεσιν, ή νά πιστεύση τό εναντίον γίνεται βέβαια αποστάτης του Θεού, και τού Θεϊκου Αποστόλου: Ότι τούτο είναι μία βοήθεια εις αυτούς κατά τάς υποσχέσεις τους.
»ΙΖ’) Και εις αυτούς απάνω νά μήν σηκώνη τινάς άρματα, μάλιστα οι μουσουλμάνοι δι’ αυτούς νά πολεμούσι.
»ΙΗ’) Και διά τοϋτο προστάζω ουδείς άπό τό έθνος μου νά άποκοτήση νά κάμη τό εναντίον ταύτης της υποσχέσεως έως νά άφανισθή ό Κόσμος.
Μάρτυρες

Άλής, υιός τοϋ Άμπιταλίπ- Ομάρ, υιός τοϋ Χατάβ’ Άμπουντελντάρ, υιός τοϋ Αμπομπέρ’ Άββάς, υιός τοϋ Άμτελμουταλίβ- Ζιβήρ, υιός τοϋ Άββάμ- Σαάτ, υιός τοϋ Μαάτ Θηβήτ, υιός τοϋ Νεφίς’ Μπουχανιβέ, υιός τοϋ Αβίδ’ Μοκα-δέμ, υιός τοϋ Καρσή Άμπτιλαζίμ, υιός τοϋ Χα-σάν Άζίβ, υιός του Γιασίν Άμπομπέκερ, υιός τοϋ ‘Αμπι κααφί’ ‘Οτμάν, υιός τοϋ Γαφάς’ Αμπουλάχ, υιός τοϋ Μεσούτ Φαζέρ, υιός τοϋ ‘Αββάς· Ταλάτ, υιός τοϋ ‘ΑμπτουλάχΣαάτ, υιός τοϋ ΑββάτΖεήτ, υ’ιός τοϋ ΘαβίτΧασμέρ, υιός τοϋ Αβίδ’ Χάτιθ, υιός τοϋ Θαβίτ- Άμπτουλάχ, υιός τοϋ Όμέρ.


Τό παρόν έγραψε ό οδηγός και διάδοχος Αλής του Άμπιταλίπ, βάλλοντας τό χέρι του ό προφήτης είς τό Μεντζήτι του προφήτου (εν ω εϊη ειρήνη) τω δευτέρω χρόνω τής φυγής (Έγείρας 624 μ.Χ.) τήν τρίτη ήμερα του Μαχαρέμ μηνός».

Οι λόγοι για τη συγγραφή αυτής της διαθήκης – διαταγής προστασίας ες αεί Ελλήνων και Χριστιανών, έχουν ορισμένες ιστορικές εξηγήσεις:


Α’) Όταν ό Μωάμεθ έγινε δώδεκα ετών συνόδευσε τόν θείο του στήν Συρία, όπου φιλο­ξενήθηκε άπό κάποιον “Ελληνα μοναχό. 
Πολ­λοί εκείνη τήν εποχή πίστευαν ότι όσοι ήταν γνώστες τής Βίβλου γνώριζαν και τήν προφη­τική αποστολή του Μωάμεθ. 
Φημολογείται λοιπόν ότι μόλις ό καλόγηρος άντίκρυσε τό παιδί «άνεφώνησε ως άλλος Σαμουήλ ίδών τόν Δαβίδ:  

Ούτος έστι ό μέγας προφήτης!». Και συ­νεπαρμένος ψηλάφισε τήν ωμοπλάτη τοϋ νε­αρού Μωάμεθ, όπου βρήκε τήν σφραγίδα τής προφητείας.  (“ΙΧΩΡ” No 16, σελ. 66).

Εικάζεται λοιπόν ότι αυτός είναι ό ένας λό­γος συμπάθειας του γιου τής Έρήμου προς τούς ορθοδόξους χριστιανούς, οί όποιοι κα­τάλαβαν άπό τήν άρχή τήν άξια τών προφη­τικών λόγων του.

Β’) Ό άλλος, ό όποίος εκφράζει και τήν ευγνωμοσύνη του προφήτη προς τούς “Ελλη­νες, είναι ό εξής: 

Οι «βοηθοί» (μαθητές) του Μωάμεθ άνεκάλυψαν ένα σχέδιο δολοφονίας του προφήτη έκ μέρους τών έχθρων του, γι’ αυτό τόν πήραν εσπευσμένα και έφυγαν άπό τήν Μέκκα μέ κατεύθυνση τήν Μεδίνα. 

Ή επι­τυχία αυτής τής φυγής συνδέεται άμεσα μέ τήν επέμβαση ενός πλούσιου “Ελληνα, ό όποίος, προκειμένου νά πραγματοποιηθή ή έξοδος του Μωάμεθ άπό τήν Μεδίνα, προσέ­φερε αντάλλαγμα ολόκληρη τήν τεράστια πε­ριουσία του. 

Αυτόν τόν “Ελληνα ό προφήτης τόν ονομάζει “Πρώτο καρπό τής Ελλάδος”. 
Ή φυγή τοϋ Μωάμεθ λέγεται Έγειρα και πραγ­ματοποιήθηκε στίς 20-24 Σεπτεμβρίου του 622 μ.Χ. (“ΙΧΩΡ” Νο 16, σελ. 70).

Φαίνεται ότι τήν εποχή τής ‘Εγείρας ό Σιναΐτης ηγούμενος, αντιλαμβανόμενος έγκαιρα τήν αύξηση τής δύναμης του άσημου τότε Μωάμεθ και γνωρί­ζοντας ότι ή μονή του Σινά όπως και ή αξιό­λογη Ελληνική εμπορική κοινότητα τής Πετραίας Αραβίας θά ήταν εκτεθειμένες στις διώξεις τών Αράβων, έζήτησε και έλαβε άπό αυτόν τό υπέρ τής “Ελληνικής κοινότητας και τών ορθοδόξων μοναστηριών ευεργετικό διά­ταγμα. 

Ό Μωάμεθ, ευχαριστημένος και κολα­κευμένος άπό τήν “Ελληνική αναγνώριση τής αλήθειας τών λόγων του, όχι μόνον εξέδωσε τό διάταγμα, άλλά, όπως γράφει ό πατριάρχης “Ιεροσολύμων Νεκτάριος, «ήγάπα πολλά τό γέ­νος τών’Ελλήνων  (Γιουνάν) παρά άλλο κανένα γένος, και πολλά έσπούδαζε νά φυλάττωνται άπείρακτοι έν ειρήνη- όθεν και δέν φαίνεται εις άλλο γράμμα νά βάλλη τό ϊδιόν του χέρι παρά εις αυτό όπου έδωκε τών χριστιανών»  (Νέκταρ. Ίεροκ. Ίστορ., σελ. 275).

Αρχικά οι προσπάθειες τοϋ Μωάμεθ επικεντρώθηκαν όχι στον προσηλυτισμό τών “Ελλήνων χριστιανών, άλλά στό νά μήν επικριθούν και πολεμηθούν οί προφητείες του και τό ύπό διαμόρφωση θρήσκευμα τοϋ Ισλάμ.

Αντιλαμβάνεστε ότι αυτή η αποκάλυψη θα ήταν η καλύτερη απάντηση στους Σουνίτες που γίνονται πειθήνια όργανα των βάρβαρων επιδιώξεων της Δύσης. Για τους Τούρκους, ας μην το συζητάμε. 
Εκεί η θρησκεία είναι αλα κάρτ και όταν γίνεται “ενοχλητική”, επιστρατεύεται είτε ο Κεμάλ ή το “συνταγματικό δικαστήριο”.

Ίσως λοιπόν να έπρεπε οι μουσουλμάνοι που συρρέουν στη χώρα να διδάσκονται πρώτα αυτό το ιστορικό στοιχείο. 

Αλλά είπαμε, πρέπει να είναι άβουλοι και εχθρικοί για να υπηρετούν χωρίς ερωτήσεις τα κελεύσματα των βαρώνων – κατασκευαστών αλλά και του real estate της “αριστεράς” ρίχνοντας κατά το δοκούν τιμές περιοχών – φιλέτων που έπειτα άξαφνα γίνονται mall και lofts.



Scholeio.com