Οι Πολιτικές Προτάσεις του Ε.Π.Α.Μ


κ. Αλέξη Τσίπρα
Κύριε Πρόεδρε,

Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο
(ΕΠΑΜ) ανταποκρινόμενο στην
ανοικτή πρόσκληση της διαδικασίας διαλόγου
που ζητήσατε, με σκοπό να υπάρξουν προτάσεις
για τον απεγκλωβισμό της χώρας από τις πολιτικές
του μνημονίου και των δανειακών συμβάσεων, θα ήθελε να ξεκαθαρίσει το
εξής:
Ριζική λύση στα σημερινά αδιέξοδα που οικοδομήθηκαν από το καθεστώς δουλοπαροικίας του χρέους και τη βαθειά ύφεση στην οποία οδήγησαν σκόπιμα οι πολιτικές των μνημονίων, δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη ριζική αναθεώρηση των σχέσεων της χώρας με την ΕΕ και την συντεταγμένη και με σχέδιο έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη, που θα δώσει τη δυνατότητα παραγωγικής ανασυγκρότησης προς όφελος της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
Ωστόσο, παίρνοντας ως δεδομένη την καλή σας πρόθεση, μπορούμε να σας προτείνουμε άμεσα μέτρα ανακούφισης του ελληνικού λαού και ενίσχυσης της διαπραγματευτικής ισχύος της χώρας, με σκοπό να αντιμετωπιστούν τα πιο οξυμένα προβλήματα και αδιέξοδα:
1.      Άμεση διεκδίκηση των γερμανικών πολεμικών επανορθώσεων και του Κατοχικού Δανείου και  η ανάδειξή τους σε βασική διεκδίκηση της χώρας όχι μόνο απέναντι στη Γερμανία, αλλά και απέναντι σε όλη την Ε.Ε. στα πλαίσια του δόγματος της  Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης.

2.      Χρειάζεται να αποκατασταθούν οι κοινωνικές αδικίες και η αγοραστική δύναμη του εργαζόμενου πληθυσμού στο επίπεδο πριν την επιβολή του πρώτου μνημονίου στις 5 Μαΐου 2010. Χωρίς αυτήν την αποκατάσταση δεν μπορεί να υπάρξει κανενός είδους ανακούφιση μισθωτών και συνταξιούχων, αλλά και της εσωτερικής αγοράς, ώστε να υπάρξει ξανά πραγματική αύξηση του τζίρου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

3.      Αποκατάσταση του εργατικού δικαίου και όλων των εργασιακών  και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων που φαλκιδεύτηκαν, υπονομεύθηκαν και καταργήθηκαν από την προσφυγή στο Μηχανισμό στήριξης και την Τρόϊκα.

4.      Μετατροπή του ΟΑΕΔ σε ταμείο ασφάλισης κατά της ανεργίας με τον επαναπροσανατολισμό του συνόλου των πόρων  του στην πραγματική στήριξη των ανέργων, με το επίδομα ανεργίας στο 80% του βασικού μισθού για ολόκληρη την περίοδο της ανεργίας και τη πλήρη κατοχύρωση κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ανέργων.

5.      Την εδώ και τώρα εκδίωξη των τριών μόνιμων επιτροπών κηδεμονίας της χώρας (ομάδας κρούσης του κ. Ράιχενμπανχ, μόνιμη επιτροπή επιτήρησης προϋπολογισμού, μόνιμη επιτροπεία  ΔΝΤ στην Τράπεζα της Ελλάδας με επικεφαλής τον κ. Μπομπ Τρα).

6.      Την άμεση αποκατάσταση της Δημοκρατικής και Συνταγματικής τάξης της χώρας με την κατάργηση του νόμου περί ευθύνης των υπουργών, τη μετατροπή σε διαρκές  ιδιώνυμο  αδίκημα της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος και την καθιέρωση της απλής αναλογικής.

7.      Δημόσιος έλεγχος στο πιστωτικό σύστημα δεν νοείται χωρίς την άμεση εθνικοποίηση της Τράπεζας της Ελλάδος, με την ίδια μεθοδολογία που ακολούθησε η κυβέρνηση των Εργατικών για την εθνικοποίηση της τράπεζας της Αγγλίας το 1945. Μόνο έτσι θα μπορέσει να αποκατασταθεί η κλοπή από τα ταμειακά διαθέσιμα των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Ασφαλιστικών Ταμείων και να απαλλαγεί η χώρα από την κερδοσκοπική συμπεριφορά της Τράπεζας της Ελλάδος.

8.      Τη δημόσια εκκαθάριση των ενεργητικών του τραπεζικού συστήματος, ώστε να μάθουμε πως χρησιμοποιήθηκαν οι καταθέσεις του ελληνικού λαού και πως κινήθηκαν κεφάλαια και χρήμα διαμέσου των τραπεζών. Μόνο έτσι μπορεί να αποκτήσουμε σαφή εικόνα της κατάστασης του τραπεζικού συστήματος και να σταματήσουν οι κρατικές χορηγίες χωρίς αντίκρισμα και η μεταφορά του χρέους και των ελλειμμάτων των τραπεζών στον κρατικό προϋπολογισμό.

9.      Διαγραφή όλων των ιδιωτικών δανείων νοικοκυριών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αντικειμενικά πλέον δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, με πρώτη προτεραιότητα στα αγροτικά χρέη . Όπως έγινε τέσσερις φορές στο παρελθόν από το ελληνικό κράτος για να αντιμετωπισθεί η οικονομική ύφεση.

Ως προς την αντιμετώπιση του Δημόσιου χρέους της χώρας οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής:
α) Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου λόγω της διάρθρωσης και του χαρακτήρα του ελληνικού χρέους δε θα αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα ούτε θα ενισχύσει την διαπραγματευτική ισχύ της χώρας. Αυτό που χρειάζεται είναι μια ανοιχτή Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου του Δημόσιου Ταμείου ώστε να μάθουμε πως χρησιμοποιήθηκε το Δημόσιο χρήμα και σε όφελος ποιών.
β) Η έννοια του μορατόριουμ δεν έχει καμία εφαρμογή σε περίπτωση του ελληνικού Δημόσιου χρέους, το οποίο απαρτίζεται από αξιόγραφα (ομόλογα). Τα αξιόγραφα είτε δεν τα πληρώνεις, είτε τα ανταλλάσεις με νέα αξιόγραφα. Η μετάθεση της ημερομηνίας πληρωμής ιδίως αν γίνει μονομερώς ισοδυναμεί με αθέτηση πληρωμών. Στην ιστορία μορατόριουμ υπήρξε μόνο μία φορά από τον Ρούσβελτ το 1936 όπου το Αμερικανικό κράτος επέβαλε μορατόριουμ σε αμερικανικές τράπεζες.
Αυτό που μπορεί να γίνει άμεσα με το δημόσιο χρέος είναι:
1. Να διατηρηθεί το «κούρεμα» του P.S.I. καταγγέλλοντας ως απολύτως καταχρηστική την πληρωμή χρηματοοικονομικών ανταλλαγμάτων και εγγυήσεων σε ξένους και ντόπιους τραπεζίτες, ύψους 80 δις ευρώ τουλάχιστον.

2. Να εξαιρεθούν του «κουρέματος» τα ομόλογα των Ασφαλιστικών Ταμείων, των Ν.Π.Δ.Δ. και των  μικρο-ομολογιούχων.

3. Να ζητηθεί η άμεση καταστροφή από την Ε.Κ.Τ. των ελληνικών κρατικών ομολόγων και εγγυήσεων, ύψους 120 δις ευρώ, που διατηρεί η Ε.Κ.Τ. στα χαρτοφυλάκιά της, όπως έχει την υποχρέωση να κάνει και περιοδικά πράττει για τους «τοξικούς» τίτλους των ιδιωτικών τραπεζών.

4. Να καταγγελθεί η πρώτη σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης, όχι μόνο για τους καταχρηστικούς όρους και το λεόντειο χαρακτήρα της, αλλά και για το γεγονός ότι δεν μπορεί πλέον να εκπληρωθεί, με υπαιτιότητα των δανειστών της χώρας (από τα 110 δις που υποχρεώνονταν να εκταμιεύσουν, εκταμίευσαν μόνο τα 74 δις). Με βάση την αθέτηση των συμβατικών υποχρεώσεων των κρατών μελών της Ευρωζώνης, το ελληνικό Δημόσιο απαλλάσσεται πλήρως και των δικών του υποχρεώσεων. 
Ενώ το ποσό που έχει ήδη δοθεί στη χώρα μπορεί να διεκδικηθεί ως συνδρομή ( βοήθεια και όχι δάνειο) της Ευρωζώνης προς την Ελληνική Δημοκρατία με βάση το άρθρο 122 της Συνθήκης της Λισσαβώνας που προβλέπει υποχρέωση των κρατών μελών της Ευρωζώνης να συνδράμουν άλλο κράτος – μέλος όταν το τελευταίο αντιμετωπίζει κατάσταση ανωτέρας βίας, όπως είναι η σημερινή κρίση «που δεν αποτελεί Ελληνική ιδιαιτερότητα αλλά κρίση ευρωπαϊκή και σε ευρωπαϊκό πλαίσιο πρέπει να αναζητηθεί λύση», σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σας. 

Με τον τρόπο αυτό το Δημόσιο χρέος της χώρας μπορεί άμεσα να κατέβει στα 72 δις ευρώ και να μπορεί να εξυπηρετηθεί μέσω εγχώριου δανεισμού με έντοκα Γραμμάτια. Επιπλέον κάνει την Δεύτερη Δανειακή Σύμβαση παντελώς αχρείαστη και επομένως άνευ αντικειμένου. 
Τέλος, ο κρατικός προϋπολογισμός χωρίς το βάρος των τοκοχρεολυσίων και των δαπανών  μετατροπής του κράτους σε κομματικό φέουδο, μπορεί να εξασφαλίσει τον ισοσκελισμό του από την πρώτη κιόλας ημέρα. Χωρίς την ανάγκη συμπίεσης μισθών συντάξεων και κοινωνικών δαπανών.
Εάν θεωρηθεί σκόπιμο μπορούμε να συμβάλουμε με αναλυτική περιγραφή τρόπου και της μεθοδολογίας εξορθολογισμού του κράτους υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και του λαού.
Το ΕΠΑΜ μπορεί να συμμετέχει και να στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις μόνο  μία κυβέρνηση Παλλαϊκού Μετώπου που θα έχει ως βασικούς της στόχους:
α) Την ανάκτηση και κατοχύρωση της εθνικής ανεξαρτησίας της χώρας απέναντι σε κάθε επιβουλή.
β) Την ανατροπή του συνόλου των δεσμεύσεων σε βάρος της χώρας και του λαού.
γ) Τη καθολική τιμωρία των ενόχων της τραγωδίας που βιώνει η χώρα και ο λαός της.
δ) Τη συντεταγμένη και με σχέδιο έξοδο της χώρας από το ευρώ, ώστε να υπάρξει δυνατότητα παραγωγικής ανασυγκρότησης με όρους δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης.
ε) Την προκήρυξη Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης με μοναδικό σκοπό τη σύνταξη και ψήφιση νέου αυθεντικά δημοκρατικού Συντάγματος για τη χώρα.
Ωστόσο είμαστε διατεθειμένοι για τον καλό του λαού και της χώρας, να βοηθήσουμε στην εξειδίκευση και πρακτική υλοποίηση των προτάσεων που σας καταθέτουμε.
Αθήνα 8 Μαΐου 2012

Η Κεντρική Πολιτική Εκλογική Επιτροπή του Ε.ΠΑ.Μ.


Scholeio.com

Το Πλαστό Πενηντάρικο...


Άσχετο, αλλά ανακουφιστικό....!

Πρέπει να προσέχουμε....
Το μεταφέρω όπως μου το έστειλαν:

Σας περιγράφω περιστατικό που συνέβη χτες, νωρίς το βράδυ στον Πειραιά, για να επιστήσω την προσοχή σας !

   ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ AEGEAN ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ 

ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ  (ΑΘΗΝΩΝ 29), 

ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΣΩ ΤΟ 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ.

   ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ 50 ΕΥΡΩ.  ΑΦΟΥ ΕΒΑΛΕ 

ΒΕΝΖΙΝΗ, ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΛΛΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΤΟΝ  ΠΛΗΡΩΣΩ   (ΕΙΧΑ ΕΝΑ 

ΤΡΑΠΕΖΟΓΡΑΜΜΑΤΙΟ   ΤΩΝ 50 ΕΥΡΩ)  ΠΑΡΑΔΙΔΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ 

ΑΠΟΔΕΙΞΗ. 

Καλοσωρίζοντας την Αλμύρα...




      ....σαν πρόλογος για τις ιστορίες της θάλασσας


...στο Ναύτη του Σπασμένου Κάβου


      Έχω ένα φίλο βουτηγμένο στην αλμύρα,
      στα ξένα γύρευε θησαυρό για να νάχει.
      H ζωή του πέρασε με μάινα* και βίρα*             *άφηνε      *τράβα
      άδεια τα χέρια του... που γύρισε,
      μα η καρδιά γεμάτη.

      Στο λόγο του, πάντα μια άγρια χαρά,
      σαν την πρωτόφερτη φωτιά,
      που καίει, και τσουρουφλίζει....
      αυτούς πούναι κοντά, αλλά
      και τους φωτίζει....


     Όπως τις νοιώθω στοιβαγμένες,
     μυστικά, μόνο για κείνον ειπωμένες,
     εμπειρίες, κι ιστορίες,
     ζωές άλλων, ξεχασμένες,
     στην άμμο της μνήμης βυθισμένες.

     Παρέα λες μου κάνουν,
     μου μιλούν, μου ζητούν,
     μ' ενοχλούν....
     Μέσ' απ' το στίχο τώρα, πάλι ζουν....

     Αν θέλει κάποιος για ναρθεί
     παρέα να μπαρκάρει,
     ευπρόσδεκτος είναι σίγουρα,
     να εγγυηθώ όμως, δύσκολα,
     τι θα καταλάβει....

__________________


* Ο "Σπασμένος Κάβος" είναι μια συλλογή γραπτών σε έμμετρο λόγο. Ένα βιωματικό έργο ενός ναυτικού όπως καταγράφεται από τη ματιά και το συναίσθημα του.  


 Scholeio.com

Ελληνική Ιθαγένεια 1




γράφει ο Ι. Κωτούλας
    Ο Νόμος 3838/2010 στην ουσία ανέτρεψε με την τροποποίηση του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας (ΚΕΙ) μια εθνική στρατηγική 2 αιώνων από ιδρύσεως του Ελληνικού Κράτους, όπου Ελληνική Ιθαγένεια αποκτούσαν οι διαμένοντες στην Ελληνική επικράτεια Έλληνες Χριστιανοί.    (Σύνταγμα της Επιδαύρου του 1822)
   Για να επεκταθεί  εν συνεχεία και στους Έλληνες την καταγωγή Χριστιανούς του εξωτερικού. (Σύνταγμα του Άστρους του 1823)

   Αναγνωρίζοντας δικαίωμα στην ελληνική ιθαγένεια όχι μόνο στους Έλληνες του εσωτερικού  Ελληνικός λαός), αλλά και στους Έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι μαζί με τον Ελληνικό Λαό αποτελούν το Ελληνικό Έθνος. 
Η αντισυνταγματικότητα του Ν. 3838/2010 αφορά τρεις κύριες περιπτώσεις.

Σκόπια, Αποδείξεις για την καταγωγή




Ψάχνετε αποδείξεις για την Βουλγαρική καταγωγή των Σκοπιανών;

Μην κουράζεστε. Τα ψάξαμε και τα συγκεντρώσαμε εμείς για εσάς!100 συγγραφείς, ανάμεσά τους ιστορικοί, γλωσσολόγοι, διπλωμάτες, πολιτικοί, αυτόπτες

μάρτυρες και πολλοί άλλοι...150 βιβλία γεμάτα παραθέσεις πιστοποιούν αυτό που όλοι γνωρίζουμε...

Οι πρόγονοι των σημερινών Σκοπιανών θεωρούσαν τους εαυτούς τους και τους θεωρούσαν όλοι οι άλλοι, κυρίως ως Βούλγαρους και ποτέ ως απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου!!!

Το τεράστιο αυτό υλικό έχει συγκεντρωθεί από τον συγγραφέα με την πολύτιμη βοήθεια ατόμων από το History of Macedonia και μελών του Macedonia on the Web.

Αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια...Διαβάστε ΟΛΕΣ τις πηγές...

1. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROMs Slavs - John Foster Fraser

2. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROM slavs - Keith Brown

3. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROMs Slavs - Francis Seymour Stevenson

4. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROMs Slavs - William Miller

5. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROMs Slavs - Kemal H. Karpat

6.Modern writers about the Bulgarian origin of FYROMs Slavs - Isaac Asimov

7. Modern writers about the Bulgarian origin of FYROM slavs - Ashmead-Bartlett Ellis

8. E. G. Ravenstein in 1877 - No “Macedonians” but Bulgarians

9. French consul in 1831: Macedonia consists of Greeks and Bulgarians

10. Foreign consuls about Macedonia in 1903

11. Linguist Vladimir I. Georgiev “Introduction to the History of the Indo-European Languages”

12. Linguist A. Vaillant, “Le probleme du Slave Macedonien”, 1938

13. Linguist Fr. Scholz, “Slavische Etymologie”, 1966

14. Encyclopedia of Language and Linguistics, 1994

15. Prof. Dr Ivan Kochev - Sofia University, newspaper “Kontinent” , 1997

16. Balkanologist Vladimir Sis about Slavic Macedonians

17. “Greece in evolution..”, 1910 by Abbott, G. F. (George Frederick)

18. The outgoing Turk : impressions of a journey through the western Balkans (1897)

19. A. H. E. Taylor, ‘Future of the Southern Slavs’, 1917

20. C.M. Woodhouse,The Struggle for Greece 1941-1949

21. Allen Upward, The East End of Europe, London 1908

22. George h. Blakeslee ‘The Journal of International Relations’

23. Loring Danforth,The Macedonian Conflict. Ethnic Nationalism in a Transnational World

24. Edward J. Erickson - Defeat in Detail: The Ottoman Army in the Balkans, 1912-1913″

25. Arthur Douglas Howden Smith, “Fighting the Turk in the Balkans: An American’s Adventures with the Macedonian Revolutionists”, 1908

26. N.S. Derzhavin, “Bulgaro-Serb Relations and the Macedonian Question”, (1918)

27. Elisabeth Barker, “Macedonia, its place in Balkan power politics”, 1950

28. John Van Antwerp Fine, The Early Medieval Balkans: a critical survey from the sixth to the late twelfth century

29. John G. Leishman, US Ambassador to the Sublime Porte (1900 - 1908)

30. Dimitar Miladinov letter

31. The Nationalities of Europe, Robert Gordon Latham ,1863

32. Encyclopedia of Religion and Ethics

33. Tom Gallagher - Outcast Europe

34. James Pettifer - The New Macedonian Question (St. Antony’s)

35. Emily Greene Balch - Our Slavic Fellow Citizens

36. A. and C. Black - Edinburgh New Philosophical Journal, 1838

37. Francis Galton - Vacation Tourists and Notes of Travel in 1860

38. Albert Sonnichen - Our Slavic Citizens, 1910

39. F. Pouqueville - Travels in Epirus, Albania, Macedonia, and Thessaly, 1820

40. M. MacDermott - For Freedom and Perfection. The Life of Yane Sandansky, 1988

41. Richard Gillespie - Mediterranean Politics

42. Macedonian folklore (1903) Abbott, G. F.

43. Brace, Charles Loring. The races of the old world :a manual of ethnology, 1863.

44. William Zebina Ripley - The races of Europe :a sociological study - 1910

45. Isaac Aaronovich Hourwich - Immigration and labor. New York: G.P. Putnam’s Sons, 1912

46. Sir George Campbell, 1824-1892, The races, religions, and institutions of Turkey and the neighboring countries

47. Turkey in transition (1909) Abbott, G. F.

48. Turkey and the Eastern question ([1913]) Macdonald, John, M. A

49. Henry Bernard - shade of the Balkans: being a collection of Bulgarian folksongs and proverbs, 1904

50. Peter Roberts - Immigrant races in North America - 1910

51. Hugh Pulton, Who are the Macedonians

52. McWhorter, John, The Power of Babel

53. Mark Mazower, Salonica City of Ghosts

54. Encyclopaedia Britannica 2007 edition

55. “The Burden of the Balkans” By M. Edith Durham 1863-1944

56. “The Balkan Peninsula”, by E. de Laveleye, 1887

57. Anastasia Karakasidou - Fields of Wheat, Hills of Blood

58. Barbara Jelavich - History of the Balkans

59. Villari, Luigi - The Balkan question; the present condition of the Balkans and of European responsibilities (1905)

60. William Milligan Sloane - The Balkans : a laboratory of history - 1914

61. Verkovitch - Bulgarian popular songs in Macedonia

62. Francis Galton - Vacation Tourists and Notes of Travel in 1860

63. The Bulgarians and Anglo-Saxondom 1919

64. Reports of the US Immigration Commission 1911

65. Foreign newspapers of 19th/20th c. about Macedonia

66. Sojourners and Settlers: The ’Macedonian’ Community in Toronto to 1940” by Lillian Petroff

67. The South Slav Conflict: History, Religion, Ethnicity, and Nationalism’ by Raju G. C. Thomas, H. Richard Friman - 1996

68. “Handbook for travellers in Greece:describing the Ionian islands,the kingdom of Greece,the islands of the Aegean Sea with Albania,Thessaly and Macedonia” - 1854

69. Tito and the rise and fall of Yugoslavia by Richard West

70. Encyclopaedia of Chicago by James R. Grossman

71. Foreign newspapers of 19th/20th c. about Macedonia

72. The Sultan and His Subjects - Richard Davey, 1897

73. The Museum of Foreign Literature, Science, and Art - 1834

74. Twisting the words of Finlay

75. Ilinden Pension Plan - Buying the Memories

76. A Frenchman in Macedonia of 1854

77. Makedonien,landshafts und kulturbilder - 1927

78. “National Histories, Natural States” by Robert Shannan Peckam

79. Forty Years in Constantinople by Edwin Pears 1916

80. The Edinburgh Review 1901

81. American Foreign Relations 1913

82. The American Review of Reviews Causes of the Balkan Wars 1912

83. Protestant Mission Among the Bulgarians - William Paine Clarke 1909

84. Researches in the highlands of Turkey - 1869

85. The Death Knell of Empire by H.G.Wells

86. Thessaloniki and it’s Geography 1839

87. Catholic Encyclopaedia - In the Classicification of Slavonic peoples found no “Macedonians”

88. Cosmopolis 1897, An International Monthly Review

89. By-Paths in the Balkans 1906

90. Nationality & The War 1915

91. Macedonia, A Plea for the Primitive, 1921

92. “The Twentieth Century” published in 1903 by James Knowles

93. “Balkanized Europe”, by Paul Scott Mowrer

94. Immigration Race Map of US Newspaper on 31th Dec. 1905

95. “Old Tracks and New Landmarks” By Mary Walker, 1897

96. “When i was in Greece” - Confessions of a Macedonian, 1913

97. Testimonies from Australian Newspapers of 1903 - Ilinden, a Bulgarian Uprising

98. Modern Historians about Macedonia - Richard Clogg


  Scholeio.com  

Οι Έλληνες δεν καταθέτουν τα όπλα ποτέ !


























 Η Κωδικοποίηση φαρμάκων,  των τριών αεροπόρων καινοτομεί και 
ξαφνιάζει ευχάριστα...

Το κλίμα που μεταδίδουν όσοι έχουν έρθει ...να μας σώσουν, είναι ότι είμαστε ένας λαός που δεν δουλεύει, ότι είμαστε απείθαρχοι και άλλα τέτοια θετικά!

Το κλίμα διαμορφώνεται βέβαια και από τους υπαλλήλους της τρόϊκας, οι οποίοι όμως πήραν τη καλύτερη απάντηση από τρεις Έλληνες αεροπόρους, οι οποίοι όχι με λόγια αλλά με πράξεις απλά τους έβαλαν τα γυαλιά!
       Δεν ήταν αυτός ο στόχος τους, αλλά με την δουλειά τους θα πρέπει 
       να έκαναν  τους "τροϊκανούς" να σωπάσουν. Βρήκαν λοιπόν "φάρμακο" 
       για τις προμήθειες φαρμάκων και υγειονομικού υλικού  στα ελληνικά 
       νοσοκομεία οι "τροϊκανοί" !
Και το ανακάλυψαν εκεί που δεν το περίμεναν. Στις Ένοπλες Δυνάμεις!Έμειναν δε τόσο εντυπωσιασμένοι ώστε δήλωσαν ότι θα το αξιοποιήσουν σε Πορτογαλία και Αυστρία! 
Τρεις αεροπόροι εντυπωσίασαν την τρόικα, με το πρόγραμμα κωδικοποίησης φαρμάκων, υγειονομικού υλικού και εργαστηριακού εξοπλισμού που έφτιαξαν  και αναμένεται σύντομα να επιβάλουν στο χώρο της υγείας!
Ο Αντισμήναρχος Γεώργιος Κατωπόδης Διοικητής του Κέντρου Μηχανοργάνωσης  (ΚΜΗ) του 251 ΓΝΑ, ο Επισμηναγός Γεώργιος Σιαράβας και η Επισμηνίας Αδριανή Κουταβά, ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2010 στο νοσοκομείο της Αεροπορίας μια  προσπάθεια κωδικοποίησης των φαρμάκων, του υγειονομικού υλικού και της  καταγραφής του εργαστηριακού εξοπλισμού. Ο διοικητής κοντά στα 45 και οι άλλοι  δύο μόλις 35 ετών.

Καταλαβαίνετε τώρα ?   Γιατί μας θέλουν υπνωτισμένους και απαθείς ?Βουτηγμένους στη απογοήτευση και και στην παραίτηση ?  Μην κουράζεστε να το φωνάζετε....   Δεν έχουν καταλάβει ακόμα μου μπλέξανε,  θα καταλάβουν όμως σιγά-σιγά,ή μάλλον έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν.....

Οι 'Ελληνες δεν καταθέτουν τα όπλα ποτέ.
Scholeio.com

Ο Βιασμός της Αθηνάς, η ταινία του Γαβρά

  
Η θεά και η πόλη της, πολλούς είχε μαγέψει. 

Οι αιώνες δεν έκλεψαν τίποτα από τη γοητεία 
της, τη δροσιά της.  

Τους κατακτούσε όλους.


Στην αρχή ο θρύλος, η φήμη, συνέχιζε η περιέργεια, το πλησίασμα.


Μετά ο θαυμασμός, το δέος, πολλές φορές ο έρωτας, αγάπη, ακόμα και αφοσίωση

με αυτοθυσία. 

Άλλες πάλι φορές ο φθόνος. Επιθυμία για την κατοχή, του αντικείμενου του πόθου, κι αν όχι, μέχρι και καταστροφή του.

Πολλοί, άκουσαν....   Άλλοι, διάβασαν....  Η φαντασία πλούτισε,  κάλπασε....  Δεν άντεξαν, έπρεπε να "δουν" από κοντά. 


Ήρθαν, να ζήσουν "κοντά Της", να ρουφήξουν τις μυρωδιές Της, να χαϊδευτούν από τον αέρα και τον ήλιο Της.


Να λουστούν από το μυσταγωγικό Της φως. Ταξιδευτές, Περιηγητές, Επισκέπτες. 

Συγγραφείς, Ποιητές, Φιλόσοφοι, Ιδεολόγοι, Επαναστάτες, Τυχοδιώκτες.  Έγραψαν, περιέγραψαν, μοιράστηκαν εικόνες και συναισθήματα που τους γεννήθηκαν.

Πολλοί πάτησαν τα χώματα Της, άλλοι με ευλάβεια, άλλοι με ασέβεια.

'Αλλοι να την βοηθήσουν ήθελαν, την προστάτεψαν.
'Αλλοι την βεβήλωσαν, την πλήγωσαν, την μάτωσαν.


Aυτή, με πείσμα απαντά.  
"Αυτή",  ρευστή σαν τα βουνίσια  νερά της, 
αγέρωχη σαν τ' αγάλματά της, 
ερωτική σαν  τα δειλινά της, 
μυρωδάτη σαν το θυμάρι της.

"Αυτή",  έστεκε, πάντα εκεί,
"Μεγάλη", Υπέροχη. 
Άπιαστη για τους μικρόνοες
και τους "μικρόψυχους". 

Στέκει και θα στέκει, πάντα εδώ. 


Μοναδική μητέρα-ερωμένη,

για τους "δικούς της".

Πολύτιμη "μαθητεία" για αυτούς

που αναζητούν.

Ακατάδεχτη και Αλύγιστη

για τους "εχθρούς της".....

Κ. Μ











Τα Γλυπτά του Παρθενώνα όταν εκλάπησαν από το ναό της Αθηνάς στο βράχο της Ακρόπολης της Αθήνας, πήγαν στο:  

Βρετανικό Μουσείο αίθουσα των Γλυπτών του Παρθενώνα





Όλο το Χρονικό, από το ξεκίνημα του Έλγιν μέχρι και την τοποθέτηση - αγορά, των Κλασσικών κατακρεουργημένων αρχαιοτήτων στο Βρετανικό Μουσείο,
στο "
Scholeio.com" σε δέκα μέρη με τίτλο: "Παρθενώνας"


Scholeio.com

Rilke, Μην αναζητάς τ' αστέρια αν έχεις τη σελήνη




Ράινερ Μαρία Ρίλκε

  . Τις επιγνώσεις μας τις αποκτούμε πάντα εκ των υστέρων.

  . Πρέπει να κάνει κανείς μέτρο της ζωής του τη μέγιστη δυνατότητα που φέρει εντός του. 


  Διότι η ζωή μας είναι μεγάλη, και χωρά μέσα της τόσο μέλλον, όσο εμείς μπορούμε

   να κουβαλήσουμε.

Ένα Σχολείο για Αναζήτηση Γνώσης και Επίγνωσης, ένα σχολείο για "Νέους Τόπους"




Ποιός Ξέρει ?   
Ίσως και να το καταφέρουμε

Χωρίς προσδοκίες,  χωρίς φιλοδοξίες,  χωρίς παρωπίδες, ένα "Scholeio".com,   
ένα "βήμα" ή  ένα "άλμα"  ένα "άνοιγμα"   
ένα "ξέφωτο"... 

Θέλουμε να μάθουμε ή να καταγράψουμε.. να απομνημονεύουμε απλά τις πληροφορίες ?
   
Μια "αλλαγή" ή  μια "μετάβαση",  από μια κατάσταση  σε μία άλλη... Που πάντα είναι δίπλα μας, μπροστά μας, αλλά...  
Άλλες φορές "τη" βλέπουμε άλλες 
φορές όχι...
   
Δεν πειράζει, αρκεί να μην φοβόμαστε την αλλαγή...   να μην αναβάλλουμε το ταξίδι.... να μην φοβηθούμε να χάσουμε τη βεβαιότητα μας ! Για να μείνουμε  στην ασφάλεια του " γνωστού", του "παλαιού", του σίγουρου. 

Στην "αναζήτηση" η "ασφάλεια σου" δεν είναι σίγουρη, δεν υπάρχει κανείς να σου δώσει  εγγυήσεις...  Παίρνεις ρίσκο...   Γιατί...?   Μα γιατί "το ποτάμι δεν θα είναι ποτέ ίδιο...  Όσες φορές κι αν μπεις...  Στο ίδιο σημείο...   

Μα για τη γοητεία της διαδρομής....  Μα για την αλλαγή που νιώθεις με την καινούργια ιδέα όπως την επεξεργάζεσαι... ακόμα κι αν διαφωνήσεις μαζί της, την χλευάσεις, την απορρίψεις, εκείνη την δουλειά της θα την κάνει.... σ' έκανε να σκεφτείς, να διαβείς τη πύλη,  που περνώντας την κάθε φορά σε πάει σε ''καινούργια πίστα''... Δηλαδή έχεις ένα νέο τοπίο μπροστά σου, μπορεί και νέους στόχους..
   
Ναι, είναι καλύτερα να μην "φτάνουμε".....Να συνεχίσουμε να "υπάρχουμε" σαν σκέψη, σαν αναζήτηση και μετά τη αναστάτωση του φρέσκου αέρα. Με ενδιαφέρον, τρυφερότητα και αγάπη για τον εαυτό μας, για τους άλλους, για ότι μας περιβάλλει....

   - Για να βελτιώσουμε τον εαυτό μας, να διευρύνουμε το μυαλό μας.

   - Για να ωριμάσει  η σκέψη μας, η κρίση μας, η δράση μας,
   - Για να υιοθετήσουμε πρώτα εμείς, τις αλλαγές που  θέλουμε να δούμε στους άλλους.
   - Διεκδικούμε την αλήθεια γιατί έχουμε την ωριμότητα να τη δεχτούμε
   - Έχουμε κατανόηση στη διαφορετικότητα και δεν κάνουμε στους άλλους ότι θα μας 
     ενοχλούσε.
   - Οργανώνουμε με μέθοδο την κοινωνία που ονειρευόμαστε
   - Όλα είναι στο χέρι μας μόλις "υπάρξουν" στο μυαλό μας
   - Προσπαθούμε να μην αποκλίνουμε από τους στόχους μας, αλλά αν γίνει, ξεκινάμε πάλι.... 
     Και αυτή η φορά είναι καλύτερη....

   - Γιατί:

   - δεν καταθέτουμε τα όπλα.
   - είμαστε επίμονοι.
   - ή αληθινή γνώση φέρνει την επίγνωση....  
   - αναπτύσσει, την κρίση σε κάθε νοήμονα άνθρωπο και την κατανόηση της προσωπικής 
     ευθύνης των πράξεων του, να παραδεχτεί τα λάθη του όχι όμως να κλάψει γι αυτά.
   - θα πλουτίσει τη φαντασία. 
   - θα ελευθερώσει συνειδήσεις από εμμονές και προκαταλήψεις.
   - θα ενδυναμώσει δημιουργικές τάσεις.
   - θα σεβαστεί τις τρυφερές αδιαμόρφωτες συνειδήσεις.

     Ίσως τότε καταφέρουμε:


   - να αγγίξουμε τις μεγάλες εκείνες συνάφειες, μέσα απο τις οποίες πηγάζει ανεξάντλητη η ζωή.

   - να βρούμε την ουσία της υπαρξής μας.
   - να νοιώθουμε πληρότητα μέσα μας.

     Ίσως τότε δεν θα:


   - είμαστε παιχνιδάκι, του οποιουδήποτε θέλει να μας χειριστεί.

   - μπορούν να μας επιβάλλουν το ακατάσχετο  καταναλωτισμό, νερό στον δικό τους μύλο που αλέθει ζωές.

   Μόνο τότε δεν θα είμαστε νερό στο μύλο.

   Μόνο τότε δεν θα είμαστε υπάκουα όντα, που αφήνονται "ανοχύρωτα κάστρα" στο "μεγάλο
   σχέδιο" χειραγώγησης, και στα  "κέντρα διαμόρφωσης άποψης", που το στηρίζουν και το 
  εξυπηρετούν.

   Αυτό την κατάσταση επίγνωσης πρέπει να την αναζητήσουμε μόνοι μας... στο δρόμο που 

  χαράζουμε βήμα βημα... σε κάθε μας βήμα, με κάθε μας επιλογή  
  Ευχαριστούμε για την ανάγνωση.

                                            το Scholeio.com


Με την προσπάθεια ανακαλύπτουμε την απεριόριστη δύναμη μας.  Δεν θα τα καταφέρνουμε πάντα. Όμως δεν απογοητευόμαστε.  
Ξεκινάμε από την αρχή και κάθε φορά θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη.


Scholeio.com

About





Όλα συντελούνται σύμφωνα
με κάποιους νόμους που
υπερβαίνουν την αντίληψη 
μας.

Αναπλάθουμε τον εαυτό
μας διαρκώς και τον μετασχηματίζουμε στο 
σημείο τομής όλων των 
επιρροών που εισέρχονται 
στη σφαίρα της ύπαρξης.


   ______________ Πιστεύω ότι :

   - Μέσα στην προσπάθεια ανακαλύπτουμε την απεριόριστη δύναμή μας.
   - Η αλλαγή που "θέλουμε" να δούμε στον κόσμο θα ξεκινήσει από μας.
   - Δεν είναι δυνατόν να ζει κανείς χαρούμενα αν η ζωή του δεν έχει γνώση, 
     ομορφιά και δικαιοσύνη....

   ______________ Προσπαθώ να:

   - Χρησιμοποιώ τη δύναμη του λόγου χωρίς να προκαλώ πόνο στον εαυτό μου ή 

    στους άλλους, λέγοντας πάντα με αγάπη αυτά που εννοώ.
   - Να μην παίρνω προσωπικά τις αντιδράσεις ή τα λεγόμενα των άλλων
   - Να επικοινωνώ με σαφήνεια, να κάνω ερωτήσεις και να αποφεύγω να κάνω υποθέσεις.
   - Να δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις.
     Δεν τα καταφέρνω πάντα..... Όμως δεν απογοητεύομαι...
     Ξεκινάω από την αρχή και κάθε φορά είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
_________________________________________________________


  
   All occurring according to some laws beyond our perception. Regenerate ourselves
    constantly and transform the intersection of all the influences that enter into the realm 
    of existence.

_______________ I believe that:

   - In the effort, we discover οur unlimited power.- Be the change you "want" to see in the world.
   - It is not possible to live happily if there is not knowledge, beauty and justice in your life.


_______________  I try to:

   - Use the power of speech without causing pain to myrself or to others, saying always 

     what I mean.
   - Do not get personal, others reactions.- Communicate clearly, ask questions and 
     avoid speculate.
   - Always give my best under any circumstances.

    My efort is not always successful..... But not disappointed ...
    I'll start from the beginning and each time is better than the previous one.


________________________________________________________  Catherine


     Σημείωση

*   Σας λέγαμε στο Καλωσόρισμα του Scholeio.com ότι σας χρωστάμε μια εξήγηση... για την αλλαγή στ' όνομά μας. 
Το Scholeio.com, ξεκίνησε την διαδικτυακή του περιπέτεια σαν Scholeio, στην πορεία το έπεισαν ότι δεν είχε πολλά ''κλικ'', παρ' όλο που η ύλη του, είναι πολύ ενδιαφέρουσα, τ' όνομα του λειτουργεί αποτρεπτικά... γιατί κανείς δεν θέλει να ''πηγαίνει'' στο σχολείο! 
   Πες πες... ε, τι να κάνει το κακόμοιρο αποποιήθηκε το ίδιο το όνομά του, δηλαδή τον εαυτό του. 
   Σχεδόν με το ζόρι είχαμε ανεβάσει τότε το νέο όνομα, Perasma... 
Στη συνέχεια όμως ανακαλύψαμε ότι το Scholeio ήταν 'χακαρισμένο', γι αυτό δεν έγραφε το κοντέρ του επισκέψεις, δηλαδή του κλέβανε τα ''κλικ''... 
    Μείναμε κόκαλο όταν μας διαβεβαίωσε για το γεγονός,  ο ειδικός.  Ποιοί...? Γιατί... ? Γίνονται τέτοια...? 
    Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος έτσι, στα ξένα παπούτσια και το Scholeio που έγινε Perasma, ξανάγινε Scholeio.com.  Βρήκε πάλι τον εαυτό του... Καλή περιήγηση στο Scholeio.com

Scholeio.com