"τραβούσαμε γοργά προς τη Ζάκυνθο..."



''....παραπλεύσαμε την Κεφαλονιά και τραβούσαμε γοργά προς τη Ζάκυνθο..

Nemorosa Zakynthos.

Οι κάτοικοι αυτού του νησιού περνούσαν στην αρχαιότητα γι' απόγονοι των Τρώων.
Λέγαν πως κατάγονταν από τον Ζάκυνθο, τον γιο του Δάρδανου, που έφερε στη Ζάκυνθο άποικους.
Ιδρύσανε το Σαγούντο στην Ισπανία, αγαπούσαν τις τέχνες και τους άρεσε ν' ακούουν να τραγουδιούνται οι στίχοι του Ομήρου, συχνά έδιναν άσυλο σε Ρωμαίους φυγάδες, μάλιστα λένε πως βρέθηκε εκεί η σποδός του Κικέρωνα.

Ο άνθρωπος έχει μια μυστηριακή δύναμη που του επιτρέπει όχι μόνο να σκεφτεί αλλά και να συνειδητοποιεί τη σκέψη του.




Πριν έρθουμε σ' αυτό τον υλικό κόσμο, 
η ουσία μας ήταν τίποτα.

Δεν είχαμε τίποτα να μας επιβαρύνει 
-ούτε κανόνες, ούτε καθήκοντα, ούτε χρήματα, ούτε γονείς, ούτε πείνα, ούτε φόβο.... 

Τίποτα απολύτως. 

Η απελευθέρωση είναι να (ανα)γνωρίσεις ότι είσαι τίποτα.


Η εμπειρία και όχι η φώτιση μας πληροφορεί 
για την ύπαρξη, την εμφάνιση και τις μεταβολές 
των αισθητών πραγμάτων, όπως είναι οι πέτρες, τα φυτά, τα ζωά και οι άνθρωποι.

Αντίθετα, η φώτιση και όχι η εμπειρία μας πληροφορεί τι σημαίνουν αυτά τα πράγματα,
τι μπορούν να είναι και τι θα έπρεπε, ίσως, να είναι.

Ουσπένσκυ, Η Φύση Αναπτύσσει τον Άνθρωπο ως ένα σημείο, η συνέχεια είναι στο χέρι μας



Ο άνθρωπος όπως τον ξέρουμε δεν είναι ολοκληρωμένο άτομο.

Η φύση τον αναπτύσσει 
μόνο ως ένα σημείο, μετά 
τον αφήνει είτε να εξελιχθεί παραπέρα χάρη στις δικές του προσπάθειες και επινοήσεις ή να ζήσει και να πεθάνει όπως γεννήθηκε ή και να εκφυλιστεί χάνοντας κάθε ικανότητα για εξέλιξη. 

Aνακάλυψε τη Nέα σου Zωή




 Φτάνει να παραιτηθείς

Ηρεμία στην ψυχή, ελευθερία στο πνεύμα.   

Μπορείς να τα αναζητήσεις. 

Απελευθέρωση.   

Απαλλαγή από δεσμά αόρατα αλλά οδυνηρά.

Να αφεθείς με πίστη και σιγουριά.... 
Μια νέα ζωή είναι μπροστά σου φτάνει να αφεθείς, φτάνει να παραιτηθείς.
Να (ανα)γνωρίσεις ότι είσαι "τίποτα.".....

Παραιτήσου από την επιθυμία να έχεις δίκιο

όταν τελειώνουν οι ερωτήσεις




Ένας ψυχίατρος, συνάντησε έναν δάσκαλο Ζεν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός.
Έτσι, είχε την ευκαιρία να τον ρωτήσει κάτι που καιρό τον απασχολούσε.

«Πως ακριβώς βοηθάς τους ανθρώπους;» τον ρώτησε.

«Με το να τους φτάνω εκεί που

δεν έχουν να κάνουν άλλες ερωτήσεις» απάντησε ο δάσκαλος.


Scholeio.com



η κίνηση του νου



Δύο άντρες διαφωνούσαν για μια σημαία που κυμάτιζε με τον αέρα.

Ο ένας έλεγε «είναι ο αέρας που κινείται»  ενώ ο άλλος «όχι, είναι 
η σημαία που κινείται»…

Ένας διδάσκαλος του Ζεν έτυχε να περνά από εκεί και να ακούσει την διαφωνία.

Τους διέκοψε λέγοντας 

«Δεν είναι ούτε ο αέρας, ούτε η σημαία που κινείται, μα ο Νους!


Scholeio.com

ποιός είμαι



Ένας ταραγμένος μοναχός πλησίασε έναν διδάσκαλο 
του Ζεν λέγοντάς του

«Δάσκαλε, σε παρακαλώ βοήθησέ με! 

Είμαι χαμένος, απελπισμένος, δεν ξέρω ποιος είμαι! 

Σε παρακαλώ, δείξε μου τον εαυτό μου!»
Μα ο διδάσκαλος δεν απαντούσε.



Εσύ Ακόμα την Κουβαλάς...

  


Δύο μοναχοί ταξιδεύουν μαζί. 

Στη πορεία τους κάποια στιγμή συναντούν ένα ποτάμι. 

Μια νέα γυναίκα στέκεται στην άκρη 
της όχθης του ποταμού. 

Δείχνει μάλλον ανήσυχη... και κοιτά 
το ποτάμι. 

   Μόλις βλέπει τους δύο άντρες, πηγαίνει προς το μέρος τους και τους ζητά ευγενικά,  εάν μπορούν να την μεταφέρουν... δηλαδή να την κουβαλήσουν στην απέναντι όχθη, διότι φοβόταν ότι θα πνιγεί. 

   Ο ένας μοναχός δίστασε, μιας και απαγορεύεται σε μοναχούς να αγγίζουν γυναίκες. 
   Ο άλλος όμως χωρίς δισταγμό, ανέβασε την γυναίκα στους ώμους του και την πέρασε απέναντι.

Εγώ Eίμαι Eσύ... κι Eσύ Eίσαι Eγώ



Ήταν ένα μικρό κύμα, 
πολύ λυπημένο και που μονολογούσε: «πόσο δυστυχισμένο είμαι…τα άλλα κύματα είναι τόσο μεγάλα και δυνατά και 
εγώ είμαι τόσο μικρό 
και ασήμαντο…   
γιατί να είναι η ζωή 
τόσο σκληρή;»

   Ένα μεγάλο κύμα που βρισκόταν εκεί κοντά, το άκουσε και αποφάσισε να του απαντήσει: 


   - «Τα λες αυτά διότι δεν έχεις κατανοήσει την πραγματική σου φύση.   Νομίζεις ότι είσαι ένα κύμα και νομίζεις ότι είσαι μικρό και ασήμαντο, ενώ στην πραγματικότητα δεν είσαι τίποτα από τα δύο»


Μπα... Αλήθεια ?






Στη Πόλη επικρατεί μεγάλη αναστάτωση.  
Είναι λίγες μέρες τώρα. 
Αιτία ένας  φημισμένος  δάσκαλος.

Το όνομα αυτού Χάκουιν  και η φήμη που είχε αποκτήσει ήταν κυρίως για την αγνότητα της ζωής του και για την αυστηρότητα των ηθών στη σχολή του. 

Όλοι τον επαινούσαν.

Μια όμορφη νέα κοπέλα, όμως, που ζούσε με τους γονείς της στην ίδια πόλη κοντά στη σχολή, τον κατηγόρησε... 
Όταν ξαφνικά έμεινε έγκυος και οι γονείς της που θύμωσαν πολύ και ήθελαν να μάθουν ποιος είναι ο υπαίτιος, εκείνη μετά από πολύ πίεση,  πολλά παρακάλια και πολλές απειλές, τελικά ομολόγησε πως εραστής της ήταν ο δάσκαλος Χάκουιν.

Η Αδεια Βάρκα



Ένα βράδυ ο Λιν-Τσι μπήκε στην καινούργια του βάρκα για να ψαρέψει 
στη λίμνη.

Καθώς άπλωνε τα δίχτυα του, είδε μία άλλη βάρκα να τον πλησιάζει.  

Πριν προλάβει να αντιδράσει η βάρκα αυτή έπεσε πάνω στη δική του και του κατέστρεψε το φανάρι και τα δίχτυα. 
  
   Οργισμένος ο Λιν Τσι άρχισε να φωνάζει προς τον άλλο βαρκάρη, χωρίς όμως να πάρει απάντηση.

Το Ζεν είναι ένας ελέφαντας που Ζευγαρώνει μ' έναν Ψύλλο




Ο ελέφαντας και ο ψύλλος

Ο δάσκαλος Ζεν Roshi Kapleau δέχτηκε 
να διδάξει μια ομάδα ψυχαναλυτών για 
το Ζεν. 

Αφ’ ότου συστήθηκε στην ομάδα, από 

τον διευθυντή του ερευνητικού ινστιτούτου, ο Roshi κάθισε κάτω ήσυχα, πάνω σε ένα μαξιλάρι. 

Ένας μαθητής πήγε και κάθισε κάτω, δίπλα στον δάσκαλο και τον ρώτησε «τι είναι Ζεν;»  
Ο Roshi έβγαλε μια μπανάνα, την ξεφλούδισε και άρχισε να την τρώει. 
   - «Αυτό είναι όλο;» είπε ο μαθητής «δεν μπορείς να μου δείξεις κάτι άλλο;»
   - «Έλα πιο κοντά παρακαλώ» είπε ο δάσκαλος. 


Διανοητική ικανότητα, το άλλο μάτι της ψυχής




























 Ο άνθρωποι αξιολογούμε ανάλογα με τις κατευθύνσεις των επιθυμιών μας για ευτυχία

  κι επομένως είναι απλώς απόπειρες να διατηρήσουν τις αυταπάτες τους με επιχειρήματα
  ________________________________________________________Σ. Φρόυντ

 Η απορία είναι το συναίσθημα του φιλόσοφου και η φιλοσοφία αρχίζει με την απορία.
  _________________________________________________________Σωκράτης

 Ακόμα και η μικρότερη γνώση που μπορεί να αποκτήσει κανείς για τα ανώτερα πράγματα είναι πιο επιθυμητή από την πιο σίγουρη γνώση για τα μικρότερα πράγματα.
_____________________________________________________Θωμάς Ακινάτης

Oι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γάλλοι μπορούν και πρέπει να βοηθήσουν να αναστηθεί η Ελλάδα


Η ακρόπολη όπως φαίνεται μέσα από θολό-βρεμένο τζάμι, 
Ούτε χρόνος δεν πέρασε 
από την "κραυγή" του,  τον Οκτώβρη του '12: "Τέρμα τα ψέματα!
Το γράφω λοιπόν και το φωνάζω δημόσια, οι Έλληνες δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα.

"Eίμαι δημοσιογράφος, εξειδικευμένος σε ευρωπαϊκά θέματα, και θέματα γεωπολιτικής. 


Όντας αντιμέτωπος με την κατάσταση στην Ελλάδα, αναρωτήθηκα πώς μπορώ να βοηθήσω θέτοντας τον εαυτό μου στην υπηρεσία του ελληνικού λαού. Ο καλύτερος τρόπος ήταν να μιλήσω απευθείας στους Έλληνες και σε όλους όσους αγαπούν αυτή τη χώρα, μέσω ενός Blogg. Μια τέτοια πλατφόρμα ελευθερίας λόγου μου δίνει την ευκαιρία να μεταφέρω τις σκέψεις μου, τις ιδέες μου και την αγάπη μου για την Ελλάδα. ..... "   J.M.L.
                           
                                 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Tου Jose Manuel Lamarque 12  Απριλίου 2013

Η Ελλάδα και οι Έλληνες δεν μπορούν πλέον να ζουν απομονωμένοι.
Αυτός ο περιορισμός που επιβλήθηκε από την τρόικα έγινε αφόρητος.
Αυτό το ευρωπαϊκό έθνος, το πρώτο άλλωστε, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό. Κάποιοι μπορεί να το κατηγόρησαν για όλα τα κακά του κόσμου, ωστόσο ο ελληνικός λαός είναι αθώος.
Μόνο οι πολιτικοί τους ευθύνονται για την οικονομική και χρηματοπιστωτική αναξιοπιστία του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, όπου όλα ήταν πιθανά. Αλλά δεν έχει νόημα να κοιτάξουμε πίσω και να διαμαρτυρόμαστε.

Η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα με υπέροχους ανθρώπους. Πρέπει να δώσουμε λοιπόν τα εχέγγυα στον ελληνικό λαό να υπερασπιστεί τη χώρα του.


Για να αναστηθεί η Ελλάδα χρειάζεται μια βαθιά διαρθρωτική μεταρρύθμιση του ελληνικού κράτους. Σε αυτό, οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γάλλοι μπορούν και πρέπει να την βοηθήσουν. Επειδή η Γαλλία είναι ένα κράτος που έχει υπόσταση έξι αιώνες τώρα. Ποιος λοιπόν γνωρίζει στην εντέλεια τη λειτουργία του κράτους αν όχι οι Γάλλοι κι οι Βρετανοί. Η Ελλάδα είναι μοναδική περίπτωση στην ευρωπαϊκή γεωγραφία. Μια ηπειρωτική χώρα και 2.000 νησιά συνθέτουν την επικράτειά της. Ήρθε η ώρα να σώσουμε την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό.


Πρέπει να δοθεί στους Έλληνες εμπιστοσύνη για το μέλλον. Έχουν στη διάθεσή τους μια χώρα όπου ο τουρισμός μπορεί να ανθήσει. Η ελληνική γεωργία ίσως να αποτελεί και αυτή έναν από τους τρόπους σωτηρίας της χώρας. Εάν οι Βρυξέλλες το θελήσουν και το θεσμοθετήσουν τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά, θα γίνουν ανάρπαστα στις ευρωπαϊκές αγορές. Παραδείγματα υπάρχουν σήμερα στην Ισπανία.....


ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ
τον Φεβρουάριο του '13

"....Το σύνολο της ελληνικής πολιτικής τάξης η οποία, μετά το τέλος της δικτατορίας, δεν έχει δημιουργήσει καμία δομή ικανή να βοηθήσει και να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν το μέλλον με σύνεση και λογική.


Απλώς τους αφήσε να ζουν όπως την εποχή της Τουρκοκρατίας.

Στη συνέχεια, η ευθύνη όλων των αρχηγών ευρωπαϊκών κρατών και κυβερνήσεων που
δεν τόλμησαν να αρθρώσουν μια κραυγή συναγερμού και θυμού.
Ακολούθησαν σαν πρόβατα τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Τράπεζας, του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Έτσι, ένιωθαν τη χορήγηση βοήθειας προς την Ελλάδα, αλλά
όχι προς τους Έλληνες.

Τέλος, η ευθύνη βαραίνει και το σύνολο της ελληνικής ελίτ: καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, πολιτικοί, διανοούμενοι, εφοπλιστές, αστέρια της τηλεόρασης, και εν γένει όλοι εκείνοι

που έχουν ανώτερο βιοτικό επίπεδο και τη δυνατότητα να ζήσουν όπου θέλουν κρύφτηκαν. Κανείς δεν πέρασε τα σύνορα της Ελλάδας για να ενημερώσει την Ευρώπη και να ωθήσει όλους τους λαούς της Ευρώπης να βοηθήσουν τον ελληνικό λαό, τους αδελφούς και τις αδελφές μας. Αυτή η «ελίτ», προτιμά να κλείνει τα μάτια, όταν παιδιά λιποθυμούν στα σχολεία από την πείνα, οι ηλικιωμένοι κοιμούνται στο δρόμο, και οι μητέρες δεν ξέρουν πώς θα θρέψουν τις οικογένειές τους αύριο.

Η εποχή της Μελίνας Μερκούρη έφυγε. Η Μελίνα ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για να κινητοποιήσει ένα σύνολο κρατών κατά της ελληνική δικτατορίας. Η Μελίνα ήταν η φωνή της αξιοπρέπειας, ήταν γνωστή στη Γαλλία και εμείς επαναστατήσαμε τότε για την Ελλάδα. Αλλά η Μελίνα και η Μπουμπουλίνα πέθαναν, όμως εξακολουθούν σήμερα να έχουν κληρονόμους;

Η Ευρωπαϊκή οικοδόμηση τελικά δεν είναι τίποτα περισσότερο από την ξεφτίλα της κατασκευής!"....
  


 "ΤΟ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ"

τον Οκτώβρη του '12 

H Ελλάδα και οι Έλληνες υποφέρουν σιωπηλά. Εδώ και τέσσερα χρόνια, η Ελλάδα είναι δακτυλοδεικτούμενη, οι Έλληνες προσβάλλονται, και η χώρα προβάλλεται σαν να είναι η μαύρη τρύπα της Ευρώπης.
Ίσως αυτό να συμβαίνει επειδή η Ελλάδα είναι μια μεσογειακή χώρα. Αν η Ελλάδα βρισκόταν βόρεια της Γερμανίας, μεταξύ της Σουηδίας και της Φινλανδίας, θα της βρίσκαμε σίγουρα κάποια δικαιολογία.

Εαν επρόκειτο για μια προτεσταντική χώρα όπου ο ήλιος λάμπει μόνο για λίγες ώρες το χρόνο, ενώ οι άνθρωποι συνθλίβονται από το κρύο της νύχτας για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα εφευρίσκαμε για την Ελλάδα, κάποια σοβαρή δικαιολογία και θα αναζητούσαμε έναν άλλο ένοχο.
Όταν η Ισλανδία αρνείται να πληρώσει το χρέος της, δεν λέμε τίποτα.
Δεν την κατηγορούμε ούτε την υποστηρίζουμε.
Η απόλυτη σιωπή.Μάλιστα το να διαμαρτύρεται κανείς στο προαναφερθέν πλαίσιο είναι υγιές, επειδή είναι "αγνό" και δεν κάνει θόρυβο.

Και βέβαια μια τέτοια διαμαρτυρία είναι αποδεκτή από όλους, γιατί προτιμάμε υποκριτικά την αισθητική μιας εικόνας όπου διαμαρτύρονται συναθροιζώμενοι ξανθοί και "άσπιλοι" άνθρωποι που όταν μιλάνε μένουν ανέκφραστοι κρατώντας ακίνητα τα χέρια τους, μη κουνώντας ούτε καν το κεφάλι τους.

Και εν συνεχεία οι διαμαρτυρόμενοι πηγαίνουν στη σάουνα.
Ο Έλληνας αντίθετα θα πάει στο Χαμάμ.
Γιατί οι Έλληνες είχαν καταληφθεί από τους Τούρκους πριν πολλά χρόνια.
Και σήμερα που η Τουρκία προσπαθεί να εισέλθει στην Ευρώπη, αυτή της κρατάει μεν την πόρτα ανοιχτή ωστόσο την τελευταία στιγμή χρησιμοποιείται η έννοια της 'ασφάλειας' για να κλείσει διπλωματικά η Ευρωπαϊκή της προοπτική.

Έτσι λοιπόν το να έχεις κατακτηθεί από τους Τούρκους και το να είσαι μεσογειακή και ορθόδοξη χώρα είναι αρνητικό στα μάτια των Βορειοευρωπαίων.
Όχι, πραγματικά δεν μπορεί να εμπιστεύεται η Ευρώπη "τέτοιους ανθρώπους".

Η Ελλάδα είναι σαν την Ισπανία.
Οι Ισπανοί είχαν καταληφθεί από τους Μαυριτανούς, ως εκ τούτου, ο Ισπανός έχει κάτι το αραβικό στο αίμα του, και για να το καταλάβεις αυτό αρκεί απλά να κοιτάξεις την Αλάμπρα.

Όσον αφορά την Ιταλία, θα μπορούσαμε να την εμπιστευτούμε, παρ' ότι είναι κι αυτή χώρα της Μεσογείου, όμως κι αυτοί έχουν τη μαφία, την nangretta, την Καμόρα, και το Βατικανό.
Εν ολίγοις, αυτό είναι αρκετό για να έχεις επιχειρήματα ώστε να αποφασίσεις να μην τους εμπιστευτείς ούτε τους Ιταλούς.

Τέλος, υπάρχει και η Πορτογαλία.
Πενήντα χρόνια φασιστικής δικτατορίας, στοιχειώνουν το παρελθόν της.
Η Πορτογαλία είναι, λοιπόν, φασιστική χώρα, όπως η Ισπανία του Φράνκο και η Ελλάδα των συνταγματαρχών.

Όχι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τις μεσογειακές χώρες.

Δεν μιλάμε καθόλου βέβαια για τη ναζιστική Γερμανία και τη Φινλανδία και όποια άλλη χώρα συνεργάστηκε με τους Ναζί.

Όχι, εκεί ξεχνάμε το παρελθόν, γιατί αυτές είναι οι περιβόητες χώρες του Βορρά και μπορούμε να τις εμπιστευθούμε έτσι κι αλλιώς.

Ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι και η Γαλλία και το Βέλγιο αλλά και η Ουγγαρία συνεργάστηκαν επίσης κατά κάποιο τρόπο με τους ναζί.
Κι τελικά αυτός ο μηδενιστικός συλλογισμός καταλήγει ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η μόνη αληθινή ευρωπαϊκή δημοκρατία.

Πόσο καιρό όμως θα διαρκέσει αυτή η ανοησία;
Πόσο καιρό θα αντέξoυμε να θεωρούνται οι Έλληνες ανόητοι, και κλέφτες;
Το ότι η ελληνική πολιτική σκηνή δεν υλοποίησε ποτέ την ιδέα του εκσυγχρονισμού του ελληνικού κράτους, είναι ένα γεγονός.
Ίσως ο μοναδικός Έλληνας πολιτικός που είχε την επιθυμία να αναπτύξει τη χώρα του πολιτικά να είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος, που έχει σημαδέψει την ιστορία της Ελλάδας.

Αλλά, όταν ο Ρομάνο Πρόντι, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πρότεινε το δημόσιο εθνικό λογιστικό έλεγχο των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2003, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία είχαν αρνηθεί.

Αρνήθηκαν, γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία της Ελλάδας ήταν πειραγμένα.
Ήξεραν ότι ο Ελληνικός λαός δεν ήξερε τίποτα.
Εξάλλου ζήτησε ποτέ κανείς την πολιτική αναδιάρθρωση του Ελληνικού κράτους;
Όχι, κανείς στην Ευρώπη δεν το ζήτησε ποτέ.
Δεδομένου ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζονταν ως ένας τουριστικός προορισμός,
και μια χώρα παραγωγής ελαιόλαδου, όλα θεωρούνταν ότι λειτουργούν μια χαρά.
Οι Έλληνες παρέμεναν όλο αυτό τον καιρό Ευρωπαίοι δεύτερης κατηγορίας που συνεισφέρουν στο να ολοκληρώνεται το μεγάλο φαγοπότι.

Μιλώντας για την ιστορία της Ελλάδας και την αρχαιότητα ειναι αλήθεια ότι όλοι αποδεχόμαστε ότι ο Πυθαγόρας, ο Σωκράτης, ο Πλάτων, ο Ηρόδοτος και πολλοί άλλοι, έζησαν στην Ελλάδα, αλλά στο μακρινό παρελθόν.

Και σήμερα όλοι εμείς κατηγορούμε τους Έλληνες και αναρωτιόμαστε αν κατασκεύασαν ποτέ αεροσκάφη, πυρηνικά εργοστάσια, αυτοκίνητα;
Υπήρχε όλο αυτό τον καιρό ένα προϊόν "made in Greece", εκτός από τη φέτα;

Όχι, γιατί η Ελλάδα παραμένει όλα αυτά τα χρόνια η χώρα των φτωχών αγροτών και των μικροαστών που μιλούνε δυνατά, και περπατάνε με κομπολόγια στο χέρι, τρώνε περισσότερο λαχανικά παρά κρέας, ενώ τα γλυκά τους δίνουν στο στόμα την αίσθηση ενός μελένιου φιλιού.

Και αν η Ελλάδα τελικά χρεωκοπήσει, εάν αποχωρήσει από την ευρωζώνη ή την Ευρωπαϊκή Ένωση τι θα υποστηρίζει η Ευρώπη σε δέκα χρόνια για αυτήν;.
"Εμείς δεν ξέραμε τίποτα!".
"Είμαστε υπεύθυνοι αλλά δεν είμαστε ένοχοι! ." κτλ.
Η ευθύνη θα επιστρέψει στους Έλληνες, για άλλη μια φορά.

Τα έχω βαρεθεί πια όλα αυτά τα στερεότυπα!
Δεν μπορώ να ανέχομαι πλέον το γεγονός ότι το να ανήκεις σε ένα μεσογειακό λαό έχει καταντήσει συνώνυμο μιας ιδιότυπης σύγχρονη ψυχολογικής δουλείας.

Δυστυχώς οι Έλληνες προς το παρόν είναι σιωπηλοί και δεν αντιδρούν έντονα.
Αυτό είναι το λάθος.
Ξέρω ότι είναι εύκολο να το γράφει αυτό κάποιος που ζει στο Παρίσι.
Αλλά εγώ το γράφω γιατί θέλω μέσα από τα λόγια μου να εμφυσήσω την εμπιστοσύνη σε όλους τους Έλληνες, και να τους πω ότι πρέπει να εμπιστευτούν τη νεολαία του τόπου και να της παραδώσουν τα κλειδιά της εξουσίας για έναν εκσυγχρονισμό της χώρας που συνάμα θα σέβεται την κληρονομιά και τη διαφορετικότητά της.

Όλα είναι δυνατά γιατί η αληθινή ζωή δεν έχει τιμή.
Και ακόμα πιο ευτελής είναι η τιμή του ελληνικού χρέους που έτσι κι αλλιώς οι Έλληνες δεν έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν.

Από τη μια η Γερμανία ρυθμίζει το επιτόκιο του δανεισμού της για εξυπηρέτηση του εθνικού της χρέους στο 2% και από την άλλη επιβάλλει στην Ελλάδα ένα θεόρατο επιτόκιο ύψους 30%.Τέρμα τα ψέματα!

Το γράφω λοιπόν και το φωνάζω δημόσια, οι Έλληνες δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα.
Οι Έλληνες είναι ίσοι με κάθε άλλο λαό στον πλανήτη κι έχουν το δικαίωμα να ζήσουν στη χώρα τους, στη γη τους, σύμφωνα με τα έθιμα και τις παραδόσεις τους.

Εμείς οι υπόλοιποι οφείλουμε απλώς να τους βοηθήσουμε στην οικοδόμηση ενός σύγχρονου κράτους που θα διαχειρίζεται την Ελλάδα ως μια πραγματική δημοκρατία, στις βάσεις μιας πραγματικής ισότιμης κοινωνικής πολιτικής και ενός παραγωγικού ενθουσιασμού που θα δημιουργήσει ανάπτυξη προς όφελος της ίδιας της χώρας.

Εξάλλου το να καταστρέψουμε την Ελλάδα θα έχει πολύ άσχημο αντίκτυπο και στο μέλλον της Ευρώπης.
Είμαι Γάλλος αλλά νιώθω Έλληνας στην ψυχή, και υποστηρίζω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ την Ελλάδα. Ολόκληρη την Ελλάδα.

_________________________
Jose Manuel Lamarque

http://www.helpthegreekpeople.blogspot.gr/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=15


Scholeio.com

Πολιτεία, Ένα "τελεσίγραφο"

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΗΡΑΣ -  Β’ ΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

















ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ   ?????????

Μία "επιστολή"

«Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

Σε συνέχεια της συναντήσεως στο γραφείο μου, αναφορικά με το
θέμα του Νοσοκομείου Σαντορίνης, τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες του Υπουργείου Υγείας, σας ενημερώνω γραπτώς προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως.

Το Υπουργείο Υγείας αδυνατεί να αναλάβει το κόστος λειτουργίας του Νοσοκομείου Σαντορίνης και ως εκ τούτου προτείνει δύο λύσεις.





 Λύση πρώτη, ο Δήμος Σαντορίνης μόνος ή σε συνεργασία με άλλους φορείς
να αναλάβει άμεσα την ευθύνη λειτουργίας του Νοσοκομείου με οποιοδήποτε σχήμα προτείνει. 

Απαραίτητη προϋπόθεση υλοποίησης αποτελεί η δέσμευση σε τραπεζικό λογαριασμό τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων ευρώ, καθώς σε αυτό το ύψος υπολογίζεται το κόστος μερικής λειτουργίας του Νοσοκομείου για ένα χρόνο.
Ευελπιστώ ότι όλοι οι φορείς ή 
οι κινήσεις πολιτών που υποστηρίζουν ότι το Νοσοκομείο θα είναι υπερκερδοφόρο και ότι εξυφαίνεται κάποιο σχέδιο συνωμοσίας ξεπουλήματος του, δεν θα διστάσουν να αναλάβουν το παραπάνω οικονομικό ρίσκο.

Εάν ο Δήμος αδυνατεί να αναλάβει το οικονομικό κόστος λειτουργίας του Νοσοκομείου τότε σας καλούμε να αποδεχτείτε εγγράφως και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου τη διενέργεια διαγωνισμού ΣΔΙΤ σύμφωνα με την πρόταση ΑΕΜΥ. 


Υπενθυμίζουμε ότι απαραίτητες προϋποθέσεις για την υλοποίηση ΣΔΙΤ για τη λειτουργία του Νοσοκομείου της Σαντορίνης, όπως θα ενσωματωθεί στη Διακήρυξη του Διαγωνισμού:


1. Ο κάτοικοι και οι επισκέπτες του νησιού της Σαντορίνης θα έχουν ακώλυτη πρόσβαση στο νέο Νοσοκομείο με χρέωση ιατρικών πράξεων βάσει των τιμολογίων του ΕΟΠΠΥ, όπως υφίσταται στα Νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας.


2. Οι επισκέπτες άλλων χωρών και οι χρήστες του Ιατρικού Τουρισμού θα έχουν ειδικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από το Νοσοκομείο.


3. Θα υπάρχει μέριμνα για την πρόσβαση, την παροχή περίθαλψης και φροντίδας για τους άνεργους, απόρους κοκ.


4. Θα υπάρχει πρόβλεψη παρουσίας στο Δ.Σ., το οποίο θα έχει την ευθύνη διοίκησης του νέου Νοσοκομείου, ενός μέλους, ως εκπρόσωπος του Δήμου Σαντορίνης.


Με τις παραπάνω προϋποθέσεις πιστεύουμε ότι διασφαλίζεται πλήρως το δικαίωμα των πολιτών της Σαντορίνης σε παροχές υγείας υψηλού επιπέδου και ταυτόχρονα προστατεύεται η δημόσια περιουσία.


Κύριε Δήμαρχε το Ελληνικό Δημόσιο έχει ξοδέψει μέχρι σήμερα 14 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία του Νοσοκομείου και την αγορά του σχετικού εξοπλισμού και είναι αδύνατο να δεχτώ ως Υπουργός Υγεία να συνεχίζεται η δια της αδρανείας καταστροφή της δημόσιας περιουσίας.


Όπως σας είπα και στο γραφείο μου δεν προτίθεμαι να λάβω απόφαση για ΣΔΙΤ χωρίς την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του Δήμου Σαντορίνη, άλλωστε κανείς διαγωνισμός ΣΔΙΤ δεν θα είχε πιθανότητα ευόδωσης υπό καθεστώς απειλών φασαρίας και αντεγκλήσεων. 


Η τελική απόφαση για την αξιοποίηση του Νοσοκομείου πρέπει να είναι των κατοίκων της Σαντορίνης και όχι του Υπουργείου Υγείας.

Προς καλλίτερη ενημέρωση των πολιτών σας και για να διερευνήσετε τυχόν άλλες λύσεις, ώστε να μην μένει καμιά αμφιβολία για τις προθέσεις μου, σας δίνω μεγάλο περιθώριο χρόνου για να αποφασίσετε, τι θέλετε να κάνετε έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2013. 


Εάν η ως άνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, θα θεωρήσω ότι ο Δήμος Σαντορίνης δεν μπορεί να αναλάβει ό ίδιος την ευθύνη του Νοσοκομείου, ούτε να συμβάλει εποικοδομητικά στον διαγωνισμό, άρα δεν υφίσταται περιθώριο συναινετικής λύσης του προβλήματος. 

Σε αυτή την περίπτωση θα ξεκινήσω άμεσα τη μεταφορά του εξοπλισμού σε άλλα Νοσοκομεία τα οποία έχουν άμεση ανάγκη αυτού  και θα παραχωρήσω το κτίριο στο ΤΑIΠΕΔ για να ξεκινήσει διαδικασίες αποκρατικοποιήσεως του, έτσι ώστε ο ελληνικός λαός να ανακτήσει μέρος των χρημάτων που δαπάνησε. 

Ευελπιστώ ότι θα βρεθεί κοινά αποδεκτή συναινετική λύση πέρα από τις φωνές των άκρων, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να προξενούν θόρυβο και είμαι βέβαιος ότι και εσείς προσωπικά θα συμβάλετε εποικοδομητικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Στη διάθεση σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση


Μετά τιμής
Υπουργός Υγείας


Σπυρίδων Άδωνις Γεωργιάδης”

                                       -------- * * * ---------






ΕΡΓΟ : 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΘΗΡΑΣ  

Β’ ΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ







Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή Γενικού Νοσοκομείου δυναμικότητας 50 κλινών συνολικής επιφάνειας 4.580τ.μ.



Χαρακτηριστικό γνώρισμα του συγκροτήματος είναι η ύπαρξη  κεντρικού αίθριου γύρω από το οποίο αναπτύσσονται οι επιμέρους κτιριακοί όγκοι οι οποίοι περιλαμβάνουν:
-Εξωτερικά Ιατρεία
-Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών 6 θέσεων και
 Βραχεία Νοσηλεία 2 κλινών
-Απεικονιστικά εργαστήρια
-Διαγνωστικά Εργαστήρια
-Χειρουργικό τμήμα και μαιευτήριο
-Νοσηλευτικές Μονάδες 32 κλινών
-Μονάδα Τεχνητού Νεφρού 5 κλινών
-Μονάδα εμφραγμάτων 5 κλινών
καθώς και λοιπές διοικητικές και βοηθητικές ενότητες.

Φρ. Λορντόν, Προοδευτικό και κοινωνικό ευρώ δεν υπάρχει


Αυτόν τον Αύγουστο το πρωτοσέλιδο της 
"Μοντ Ντιπλοματίκ", του γαλλικού μηνιαίου έντυπου αναφοράς για την Αριστερά σε διεθνές επίπεδο, που εκδίδεται σε 27 γλώσσες και 84 χώρες με συνολική κυκλοφορία άνω του ενός εκατομυρίου, κυκλοφορεί με το εξής εντυπωσιακό πρωτοσέλιδο:

«πως να φύγουμε από το ευρώ».

Συντάκτης του σχετικού κειμένου ο Φρεντερίκ Λορντόν, από τα πιό σημαντικά ονόματα
στο χώρο της «ετερόδοξης» οικονομικής σκέψης στη Γαλλία.

Καλή εγκατάσταση !




Μετακόμιση του fb βόρεια....
Κάθε like, κάθε ανάρτηση, κοινοποίηση, σχόλιο....
Οι "φίλοι" μας, οι ομάδες μας....
'Ολα τα διαδικτυακά μας υπάρχοντα.... Μετακομίζουν.... 




Στα όρια του Αρκτικού κύκλου, εκεί που ο ποταμός Λουλέ συναντά τον κόλπο Μπόθνια, χαμένο στη μέση του πουθενά βρίσκεται το ολοκαίνουριο κέντρο δεδομένων του Facebook, στο Λουλέο της Σουηδίας.




Δεν πρόκειται για ένα απλό κέντρο δεδομένων, αλλά για το πιο σύγχρονο και αξιόπιστο στον κόσμο, όπως το χαρακτηρίζουν οι υπεύθυνοι του μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από εκεί θα ρυθμίζονται οι ενέργειες όλων χρηστών του Facebook στον κόσμο. Καταλαβαίνετε για τι όγκο δεδομένων μιλάμε. Οι εγκαταστάσεις θα ηλεκτροδοτούνται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η χρήση των γεννητριών ασφαλείας έχει μειωθεί στο 70%, ενώ η ψύξη των servers γίνεται μέσω του αρκτικού αέρα.









  






  Scholeio.com  

Ιστορία της Ελληνικής Οικονομίας 1974 - 2013



Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 
ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ


Η "Χούντα" το 74 παραδίδει στον "Εθνάρχη" 
υγιές χρέος 330 εκατ. (υγιές διότι λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης το χρέος αυτο-εξοφλείτο).

   Ο "Εθνάρχης" μετατρέπει το χρέος μετά από 

7 χρόνια σε 8 ΔΙΣ (σημειώστε πετρελαϊκή κρίση του 1977).
   Ο Ανδρέας κλείνει με δυο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών μέσα σε μια νύχτα & των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κτλ κτλ κτλ), και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιή αλλά δανεικά με ασύλληπτους τόκους). 

Έλληνες, Παλαιολιθικής προέλευσης 80.000 ετών ;



Το δεύτερο ήμισυ του 18ου και τις αρχές του 19ου αι. αναπτύχθηκε από τον Γάλλο Coeurdoux (1767), τον Άγγλο William Jones (1786) και από τους Γερμανούς Fr. Schlegex (1772-1829) και Fr. Βορρ (1791-1867) η θεωρία των Ινδοευρωπαίων, η οποία εξυπηρετούσε τις αποικιοκρατικές χώρες. 

Κατά την θεωρία αυτή άνθρωποι από την Ινδία προχώρησαν προς την Ευρώπη και την 3η π.Χ. χιλιετία έφθασαν στα Ουράλια όρη και άλλοι προχώρησαν προς την Δ. Ευρώπη και άλλοι από το 2000 π.Χ. άρχισαν να κατεβαίνουν στο νότιο τμήμα της Βαλκανικής χερσονήσου ως Ίωνες, το 1800 π.Χ. ως Αχαιοί και το 1100 π.Χ. ως Δωριείς. 

Αργότερα θεωρήθηκε ως κοιτίδα των Ινδοευρωπαϊκών ή Ιαπετικών λαών (συμπεριλαμβάνονται εκτός από τους Ευρωπαίους και τους Ινδούς και οι Αρμένιοι, Πέρσες και Αφγανοί) η βόρεια ή κεντρική Ευρώπη και άλλοι προχώρησαν προς ανατολάς έως την Ινδία και άλλοι διά της κοιλάδας του Αξιού έως τον ελλαδικό χώρο. Γι΄ αυτό υπάρχουν κοινές λέξεις.
Π.χ.
μήτηρ (δωρ. μάτηρ) mater (λατ.) mata (ινδ.)
πατήρ pater pita
ναυς, αιτ. vaFa (νήα) navis, naven naus, navan
δύο duo dua
τρία tria tri
επτά septen sapta
βους bos gaus

Πάρα πολλές όμως αρχαίες ελληνικές λέξεις δεν έχουν αντίστοιχες στις άλλες ινδοευρωπαϊκές γλώσσες και πολλοί επιστήμονες, και επειδή δεν βρέθηκαν αρχαιολογικά ευρήματα κοινής ινδοευρωπαϊκής τεχνοτροπίας, δεν αποδέχθηκαν ποτέ την ινδοευρωπαϊκή θεωρία. 
Π.χ. ο J. Mucke δέχεται ότι οι Έλληνες είναι αυτόχθονες, θεωρεί παράλογη την θεωρία αυτή, αφού κανείς δεν γνωρίζει την αρχική κοιτίδα των Ινδοευρωπαίων και «λαός ούτινος αγνοούμεν τον τόπο οικήσεως, αποτελεί διά την γεωγραφίαν ακατάληπτον εμφάνισιν1». 
Πιστεύει ότι οι Έλληνες γεννήθηκαν βραδέως στην Ελλάδα, όπως και η γλώσσα τους. Από την επίδραση των μικρών αρχικώς ομάδων και των γλωσσών τους, έπειτα από τις μεγαλύτερες ομάδες και τις διαλέκτους τους εμφανίζεται λαός συμπαγής και ενιαία εθνική γλώσσα. Από τις διαλέκτους γεννάται εθνική γλώσσα, ουδέποτε από την εθνική γλώσσα γεννώνται διάλεκτοι.

Την ινδοευρωπαϊκή θεωρία απορρίπτουν και πρόσφατες έρευνες του DNA, που έγιναν από πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής, στις οποίες συμμετείχε και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης2, και είχαν απώτερο σκοπό να διερευνηθούν οι βιολογικές ρίζες των ευρωπαϊκών πληθυσμών. 
Οι έρευνες απέδειξαν ότι οι Έλληνες κατά 75-80% έχουν παλαιολιθική προέλευση έως 80.000 έτη πριν και κατά 20-25% νεολιθική 9.000-3.000 π.Χ. και η γενετική σύσταση και των Μακεδόνων κατά 99.6% είναι καυκάσια (λευκή) και μόνον 0.04% μη λευκή. 
Επομένως όλα τα γενετικά στοιχεία συνηγορούν για την γενετική συνέχεια των κατοίκων της Ελλάδος με ελάχιστες επιμιξίες από τους γειτονικούς πληθυσμούς και καμία επίδραση από μογγολικούς και νέγρικους λαούς.
Κατά την νεολιθική εποχή μετακινήθηκαν άνθρωποι από την Ασία προς την Ευρώπη αλλά από τις περιοχές έως και την Περσία, όπως μετακινήθηκαν και από την Ελλάδα και την Μ. Ασία περίπου 5-20% προς το εσωτερικό της Ασίας. Από την Ινδία προς την Ευρώπη μετακινήθηκαν μόνον το 1.000 μ.Χ. και αυτοί είναι οι Αθίγγανοι.

Οι έρευνες του DNA απέδειξαν ότι και οι άλλοι Ευρωπαίοι κατά 80% έχουν παλαιολιθική προέλευση και έχουμε τρία διαφορετικά κύματα μετακινήσεων, που αντιστοιχούν στις παγετωνικές περιόδους από 50.000-9.000 έτη π.Χ. Δηλαδή κατά τις παγετωνικές περιόδους ο ανθρώπινος πληθυσμός είχε μεγάλες απώλειες και για να επιβιώσει κατέφευγε σε τρεις περιοχές, σε τρία κέντρα, στην Βαλκανική, στην Ουκρανία και στην Ιβηρική χερσόνησο στην χώρα των Βάσκων. Στην Ιταλία δεν κατέφευγε, επειδή έπρεπε να περάσει τις Άλπεις. 
Όταν βελτιωνόταν το κλίμα μετακινούνταν εκ νέου προς την Κεντρική Ευρώπη. 
Το υπόλοιπο 20% και των άλλων Ευρωπαίων έχει νεολιθική προέλευση 9.000-3.000 έτη π.Χ. και προέρχεται από την Εγγύς Ανατολή και την Ν. Βαλκανική. 
Επομένως οι πεδιάδες της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας πρέπει να ήταν η κοιτίδα εξαπλώσεως των κατοίκων της Ευρώπης την νεολιθική εποχή και οι γυναίκες μετακινήθηκαν κυρίως μέσω της κοιλάδας του Αξιού, ενώ οι άνδρες μετακινήθηκαν κυρίως με πλοία στα παράλια της Ιταλίας, Γαλλίας και Ισπανίας και μετέφεραν τον τότε πολιτισμό τους. Γι` αυτό έως την 8η π.Χ. χιλιετία το DNA των Ιταλών ήταν όμοιο με των Ελλήνων, ο ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ν. Ιταλίας (Μεγάλης Ελλάδος) σήμερα έχει την σφραγίδα του DNA των Ελλήνων. 
Και οι Βάσκοι θεωρούν τους Έλληνες πολύ μακρινούς συγγενείς, αλλά και το όνομα του όρους Πυρηναία περιέχει την ελληνική λέξη πυρ.

Οι έρευνες του DNA επιβεβαιώνουν και τις αρχαιολογικές έρευνες, οι οποίες απέδειξαν ότι στον ελλαδικό χώρο υπάρχει συνεχής ανθρώπινη παρουσία, διότι περίπου πριν 100.000 έτη έχουμε κατοίκηση ανθρώπων στην Θεσσαλία3, πριν 50.000-45.000 έτη στην Θεόπετρα Τρικάλων, πριν 35.000 έτη στον Κοκκινόπηλο της Ηπείρου και μετά το 30.000 π.Χ. έχουμε πολύ περισσότερα αρχαιολογικά ευρήματα κατοικήσεως ανθρώπων στον ελλαδικό χώρο.

Στον Κοκκινόπηλο της Ηπείρου βρέθηκε και η αρχαιότερη έως σήμερα λιθοτεχνία και η τεχνική των λεπίδων ήταν μεγάλη τεχνολογική ανακάλυψη, διότι οι άνθρωποι είχαν καλά βέλη, με τα οποία σκότωναν εκ του μακρόθεν τα άγρια ζώα και δεν κινδύνευαν, οστέινες βελόνες με οπή για την συρραφή των δερμάτων, οστέινα περιδέραια, βραχιόλια, γλυπτά αντικείμενα, ζωγραφιές. 
Η αρχαιολογική σκαπάνη ανακάλυψε στο Ρομανέλι της Απουλίας στην Ιταλία όμοια λιθοτεχνία περίπου πριν 25.000 έτη και οι αρχαιολόγοι πίστευαν ότι δημιουργήθηκε από ανθρώπους που κινήθηκαν από τον ελλαδικό χώρο προς την Δύση, το οποίο επιβεβαίωσαν και οι πρόσφατες έρευνες του DNA. 
Αφού μετέφεραν τον πολιτισμό τους, δεν θα μετέφεραν στη Δύση και την γλώσσα τους;

Την ίδια εποχή έχουμε και την ανάπτυξη δύο πολιτισμών, του Aurignaciam (35.000 έτη πριν) και του Gravetian (25.000 έτη πριν). Οι πολιτισμοί αυτοί πιστεύουν οι ειδικοί ότι αναπτύχθηκαν στην Ανατολική Ευρώπη και αργότερα και στην Δυτική. 
Οι άνθρωποι της εποχής αυτής ήταν κυνηγοί, αλλά τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα τους, ζωγραφιές ζώων στα σπήλαια και αγάλματα, ήταν εξαιρετικά.

Και η μυθολογία, η οποία συνεχώς αποδεικνύεται ιστορία, όπως απέδειξαν οι ανασκαφές του Σλήμαν στην Τροία και τις Μυκήνες, του Έβανς στην Κρήτη κ.ά., αναφέρεται στην πανάρχαια μετακίνηση των Ελλήνων προς την Δύση. 
Μετά τον 3ο κατακλυσμό, τον του Δευκαλίωνος, ο οποίος έγινε γύρω στο 10.000 π.Χ., ο Δευκαλίων με την Πύρρα για να σωθούν κατέφυγαν στην Όρθυ ή τον Παρνασσό ή τον Άθω ή την Αίτνα. Και ο Πλάτων αναφέρει κυρίως στο έργο του Τίμαιος ότι οι Έλληνες είχαν σημαντικό πολιτισμό, ο οποίος καταστράφηκε εξαιτίας του κατακλυσμού αυτού. 
Αναφέρεται και με τους άθλους του Ηρακλέους, ο οποίος όταν βρισκόταν στην Ευρώπη απέκτησε δύο υιούς, τον Κέλτο ή Κελτό και τον Γαλάτη, τους μετέπειτα γενάρχες των ευρωπαϊκών λαών. Αναφέρεται και με άλλους μύθους.

Η μυθολογία αναφέρεται και στην μετακίνηση ανθρώπων από την Ελλάδα και την Μ. Ασία προς την Ασία κατά την νεολιθική εποχή. Κατά έναν μύθο ο Δίας μετέφερε τον Διόνυσο στην Ινδία για να τον σώσει από την ζήλεια της Ήρας και εκεί τον ανέθρεψαν νύμφες. Ο Δίας φόνευσε και τον Ινδό, τον ήρωα των Ινδών. 
Αργότερα ο θεός Διόνυσος έκανε εκστρατεία στην Ινδία, την οποία υπέταξε με την δύναμη των όπλων αλλά και την μυστική δύναμή του και υπήρχε πόλη Νύσα στην Ινδία (περιοχή της σημερινής επαρχίας Καμντές του Αφγανιστάν), η οποία κατά την παράδοση των κατοίκων της κτίσθηκε από τον Διόνυσο προς τιμή της τροφού του νύμφης Νύσας και “εις μνημόσυνον της αυτού πλάνης τε και νίκης”4. 
Και το γειτονικό βουνό το ονόμασε Μηρό εις ανάμνηση του γεγονότος ότι ο πατέρας του Δίας, μετά τον θάνατο της μητέρας του Σεμέλης, τον έκρυψε στον μηρό του έως ότου έγινε εννέα μηνών. Απόδειξη ότι η πόλη κτίσθηκε από τον Διόνυσο ήταν η δάφνη και ο κισσός που φύτρωνε στον Μηρό5, ενώ δεν φύτρωνε σε άλλο σημείο της Ινδίας. 
Γι` αυτό όταν έφθασε εκεί ο Μ. Αλέξανδρος την μεν πόλη σεβάσθηκε, τους δε κατοίκους της κατέστησε φίλους και συμμάχους. Ο δε Στέφανος Βυζάντιος γράφει: “Νύσαι πόλεις πολλαί… Εβδόμη εν Ινδοίς”. 
Ο Αρριανός επίσης αναφέρει ότι όταν ο Μ. Αλέξανδρος θα εξεστράτευε στην Αραβία πληροφορήθηκε ότι εκεί τιμούσαν δύο θεούς, τον Ουρανό και τον Διόνυσο, τους οποίους θα γνώρισαν από τους μετακινηθέντες Έλληνες προς την Ασία.
Η μυθολογία αναφέρει επίσης ότι ο βασιλιάς της Αθήνας Αιγεύς, ο πατέρας του Θησέως, όταν η Μήδεια μετά τον θάνατο των παιδιών της κατέφυγε στην Αθήνα την παντρεύθηκε και απέκτησαν έναν υιό, τον Μήδο. Επειδή η Μήδεια επιβουλευόταν τον Θησέα αναγκάσθηκε να εγκαταλείψει με τον Μήδο την Αθήνα. 
Ο Μήδος νίκησε πολλούς βαρβάρους και την χώρα που κατέκτησε την ονόμασε Μηδία6, σκοτώθηκε όμως κατά την εκστρατεία στην Ινδία: “Μήδεια δε ήκεν εις Αθήνας κακεί… Αιγεί παίδα γεννά Μήδον. Επιβουλεύουσα δε ύστερον Θησεί φυγάς εξ Αθηνών μετά του παιδός εκβάλλεται. Αλλ` ούτος μεν πολλών κρατήσας βαρβάρων την υφ` εαυτόν χώραν άπασαν Μηδίαν εκάλεσε, και στρατευόμενος επί Ινδούς απέθανε”7.

Η Μηδία έγινε τμήμα της Περσίας και ο Ηρόδοτος γράφει ότι ο Ξέρξης, πριν εκστρατεύσει εναντίον της Ελλάδος, έστειλε κήρυκα να πείσει τους Αργείους να μείνουν ουδέτεροι, επειδή οι Πέρσες ήταν απόγονοι των Αργείων, αφού ο Πέρσης (Περσεύς) ο γενάρχης τους ήταν υιός του ομωνύμου ήρωα των Αργείων Περσέως και της Ανδρομέδας, της κόρης του Κηφέως. 
Επομένως ισχύει η ρήση του Πλουτάρχου: “Ψαύει της αληθείας το μυθώδες”, αφού και οι έρευνες του DNA βεβαιώνουν ότι από την Ελλάδα και την Μ. Ασία μετακινήθηκαν άνθρωποι έως την Περσία. Και στην Μ. Ασία από παλαιότατους χρόνους κατοικούσαν Έλληνες, γι` αυτό υπάρχουν πολλά ελληνικά τοπωνύμια, όπως Όλυμπος9, Παρνασσός, Πίνδος, Πήδασος, Λάρισα κ.ά. Γι` αυτό και τώρα, παρά την φυγή των Ελλήνων πριν και μετά την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως την 29η Μαΐου 1453, παρά τα δεινά των Ελλήνων κατά την τουρκοκρατία, παρά την Μικρασιατική καταστροφή και την ανταλλαγή των πληθυσμών, 5-20% των κατοίκων είναι Έλληνες ή Φρύγες. 
Και οι Φρύγες όμως έφυγαν από την Θράκη ίσως την 3η π.Χ. χιλιετία και εγκαταστάθηκαν στην Μ. Ασία, γι` αυτό ο Ορφεύς ήταν Θράξ, ο Πέλοψ ήταν Φρύξ, και οι δύο όμως ήταν Έλληνες.

Και η ιστορία, συνεπικουρούμενη και από τα αρχαιολογικά ευρήματα, διαψεύδει την ινδοευρωπαϊκή θεωρία. Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.) γράφει: “Την πόλιν ημών αρχαιοτάτην είναι … και παρά πάισν ανθρώποις ονομαστοτάτην … Ταύτην γαρ οικούμεν ουχ ετέρους εκβαλόντες, ουδ` ερήμην καταλαβόντες, ουδ` εκ πολλών εθνών μιγάδες συλλεγέντες, αλλ` ούτω καλώς και γνησίως γεγόναμεν ωστ` εξ ήσπερ έφυμεν, ταύτην άπαντα τον χρόνον διατελούμεν, αυτόχθονες όντες”10. Και ο Διογένης Λαέρτιος (3ος ; αι. μ.Χ.) συμπληρώνει: “Λανθάνουσα δ` αυτούς τα των Ελλήνων κατορθώματα, αφ` ων μη ότι γε φιλοσοφία, αλλά και γένος ανθρώπων ήρξε, βαρβάρους προσάπτοντες”11.

Και ο Ηρόδοτος (484-410 π.Χ.) γράφει ότι οι Δωριείς είναι οι Μακεδόνες: “Εί μεν γαρ Δευκαλίωνος βασιλέως οίκεε γην την Φθιώτιν, επί δε Δώρου του Έλληνος την υπό Όσσαν τε και τον Όλυμπον χώρην, καλεομένην δε Ιστιαιώτιν. Εκ δε Ιστιαιώτιδος ως εξανέστη υπό Καδμίων οίκεε εν Πίνδω Μακεδνόν καλεόμενον. 
Εντεύθεν δε αύτις ες την Δρυόπιδα μετέβη και εκ της Δρυόπιδος ούτως ες Πελοπόννησον ελθόν Δωρικόν εκλήθη”12. Και η γενετική σύσταση των Μακεδόνων, όπως αναφέραμε, δεν έχει καμία σχέση με τους Ινδούς, αφού 99.6% είναι λευκή. 
Επομένως καταρρίπτεται ο μύθος της αφίξεως στον ελλαδικό χώρο τουλάχιστον των Δωριέων-Ινδοευρωπαίων.

Αλλά οι κάτοικοι του ελλαδικού χώρου μετά τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος, από την νεολιθική εποχή, είχαν αναπτύξει πολιτισμό στο Διμήνι, Σέσκλο, Κρήτη, Κύπρο κ.λ.π.

Στην Χοιροκοιτία13 της Κύπρου βρέθηκε μία μικρή πόλη (6.020-5800 π.Χ.) με χίλια περίπου θολωτά οικήματα. Οικισμός με όμοια θολωτά οικήματα βρέθηκε στην περιοχή της Πέτρας της Παλαιστίνης, από όπου περνούσε ο δρόμος προς την Ανατολή. Μήπως κάτοικοι της Κύπρου, αφού οι Έλληνες από την 9η ή 8η π.Χ. χιλιετία μετακινούνταν με πλοία στο Αιγαίο Πέλαγος, έφθασαν έως την περιοχή αυτή της Παλαιστίνης;

Από την αρχή της 3ης π.Χ. χιλιετίας η ανάπτυξη είναι μεγαλύτερη στον ελλαδικό χώρο, διότι αρχίζει και η χρήση των μετάλλων. Έχουμε τον Πρωτοελλαδικό πολιτισμό, που αναπτύσσεται από την Θράκη έως την Πελοπόννησο, τον Κυκλαδικό και τον Μινωικό. 
Η ανάπτυξη ιδίως της Κρήτης14 είναι πολύ μεγάλη, όπως αποδεικνύουν τα ανάκτορα, οι πολυώροφες ιδιωτικές κατοικίες, οι προσόψεις των οποίων απεικονίζονται σε πλακίδια από φαγεντιανή, και τα άλλα αρχαιολογικά ευρήματα. 
Οι Κρήτες με τα ποντοπόρα πλοία τους κυριαρχούσαν σε όλη την Μεσόγειο. Απόδειξη το ειδικό λιμάνι που κατασκεύασαν στην νήσο Φάρο έξω από το Δέλτα του Νείλου, ένα γιγαντιαίο τεχνικό έργο, με μικρές προβλήτες, κυματοθραύστες κ.λπ. Είχαν όμως εμπορικές και πολιτιστικές σχέσεις και με τα μεγάλα κέντρα της Ανατολής (Βαβυλώνα κ.ά.). 
Επομένως δεν ήταν ακατόρθωτο για τους Κρήτες ή άλλους κατοίκους του σημερινού ελλαδικού χώρου ή της Μ. Ασίας να προχωρήσουν έως την Ινδία.

Πάντως θεωρείται ιστορικό γεγονός ότι το 2000 π.Χ. έχουμε κάθοδο προς την Ινδία “λαών συγγενών κατά την γλώσσαν προς τους λαούς του Ιράν, τους Αρμενίους, Έλληνας και Κελτούς. 
Οι βεδικοί ύμνοι δεικνύουν ότι οι Άριοι ούτοι καθυπέταξαν τας φυλάς των ιθαγενών και οργάνωσαν μικρά κράτη ακμάσαντα ιδίως εις τας μεγάλας κοιλάδας του Ινδού και του Γάγγου·15 γράφει ο καθηγητής Γεωγραφίας Σαρρής.

Ι.Σ.

Και ο Θεόφιλος Μπάγιερ γράφει: “Όλες οι χαρακτηρισθείσες “Ινδοευρωπαϊκές” γλώσσες κατάγονται από την ελληνική”. Και πράγματι οι Έλληνες πιθανόν να δημιούργησαν γραφή από το 5.500 π.Χ., όπως αποδεικνύουν και οι πινακίδες του Δισπηλιού Καστοριάς, η πινακίδα – σφραγίδα των Γιαννιτσών, ή της 3ης π.Χ. χιλιετίας πινακίδα της Λήμνου και της Αλονήσου, στην οποία αναγράφεται η λέξη ΑΥΔΗ (φωνή), κ.ά.

Η γενετική επιστήμη, αρχαιολογικά ευρήματα και ιστορικοί μας πριν 2500 π.Χ. περίπου έτη βεβαιώνουν ότι είμεθα γηγενείς και ότι μετακινηθήκαμε στην Δύση και την Ανατολή έως την Περσία πριν χιλιάδες έτη. Στην Ινδία δεν έγινε έρευνα DNA για να επιβεβαιωθεί και από την γενετική η εκεί παρουσία των Ελλήνων. 
Οι βεδικοί όμως ύμνοι, τα ιερά βιβλία των Ινδών, αναφέρουν μετακίνηση και Ελλήνων το 2000 π.Χ., όπως και η μυθολογία μας. Επομένως γιατί δεν αποδεχόμεθα ότι οι Έλληνες μετέδωσαν την γλώσσα τους στην Ανατολή, όπως την μετέδωσαν και στην Δύση, έτσι ώστε να σταματήσουμε να διδάσκουμε στα πανεπιστήμια και στα σχολεία μας μία θεωρία την οποία δημιούργησαν πριν 200 περίπου έτη κάποιοι ξένοι γλωσσολόγοι και δεν αποδέχθηκαν ποτέ πολλοί επιστήμονες.

Αγνοούμε την προσπάθεια που γινόταν (πριν 200 περίπου έτη έδρασε και ο Φαλλμεράυερ) και γίνεται για να υποβιβασθεί η ελληνική προσφορά στην ανθρωπότητα. Αγνοούμε ότι οι περισσότερες λέξεις των επιστημών παγκοσμίως είναι ελληνικές. 
Αγνοούμε ότι και σήμερα τόσο σε νέες ανακαλύψεις όσο και στην επιστημονική ορολογία αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ελληνικές λέξεις: cosmonaute, astronaute, dermatologue και πάρα πολλές άλλες. Αγνοούμε ότι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι κυρίως η ιστορία του ελληνικού πολιτισμού, διότι οι Έλληνες είχαν ξεχυθεί στα πέρατα της οικουμένης κάνοντας στους λαούς μία ειρηνική επίθεση πολιτισμού. 
Γι` αυτό ας σταματήσουμε να είμεθα εγκλωβισμένοι σε θεωρίες και απόψεις ανιστόρητες και αντιεπιστημονικές. 
Ας σταματήσουμε να διδάσκουμε ότι τα επιτεύγματα των προγόνων μας πριν το 2.000 π.Χ. είναι προελληνικά, αφού η γενετική, η αρχαιολογία και η μυθολογία – ιστορία αποδεικνύουν ότι είναι ελληνικά.

Δρ. Ερατώ Ζέλλιου-Μαστοροκώστα,

τ. προϊσταμένης Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως


Υποσημειώσεις

1. Κούμαρης Ι.Γ., Ανθρωπολογία, Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια (Δρανδάκη) τ. Ι΄, σ. 75.
2. An. Kouvatsi και λοιποί, The Genetic Legacy Homo Sapiens in Extant Europeans: AY Chromosome Perspective, περ. Science, τ. 290, τ. 5494, 10-11 -2000, σ. 1155-1159.
3. Θεοχάρης Δημ., Οι πρώτοι άνθρωποι στην Ελλάδα, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Εκδοτική Αθηνών, τ. Α, σ. 35-38.
4. Αρριανού, Αλεξάνδρου ανάβασις, Ε, 1, 5.
5. Αρριανού, Αλεξάνδρου ανάβασις, Ε, 1, 6.
6. Στράβων, ΧΙ, 525.
7. Απολλόδωρου Βιβλιοθήκη, Α, ΙΧ, 28.
8. Ηρόδοτος, Ζ, 150.
9. Περίπου δέκα βουνά της Μ. Ασίας φέρουν το όνομα Όλυμπος. Ανδριώτης Ν., Οι Προέλληνες, Θεσσαλονίκη, Ε.Μ.Σ., 1953, σ. 11.
10. Ισοκράτης, Πανηγυρικός, IV, 23-34. Αναφέρεται στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα.
11. Διογένης Λαέρτιος, Εισαγωγή, 3.
12. Ηρόδοτος, Α, 56.
13. Βλ. όπ. αν. σημ. 3, σ. 74-79.
14. Πλάτων Νικ., Παλαιοανακτορικός μινωικός πολιτισμός, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Αθήνα, Εκδοτική Αθηνών, τ. Α, σ. 134-144.
15. Σαρρής Ι.Σ., Ινδίαι (Ιστορία), Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια (Δρανδάκη). τ. ΙΓ, σ. 39.



  Scholeio.com