Σ. Μρόζεκ, Η Εγχείρηση Πέτυχε



Σύστημα Υγείας

Σλαμοβιρ Μροζεκ

Κρίθηκε αναγκαίο να μου αφαιρεθεί η σκωληκοειδίτις. Συμπλήρωσα τα ειδικά για 
την περίπτωση έντυπα και 
το όνομά μου προστέθηκε 
στη λίστα αναμονής. 


   Δυο χρόνια πέρασαν ως που 
να πεις τρία, η σειρά μου ήρθε 
και βρέθηκα στο νοσοκομείο.
   Η εγχείρηση πέτυχε. Ο χειρούργος ο ίδιος ήρθε να με συγχαρεί. "Ήταν μια πολύ όμορφη εγχείρηση αγαπητή μου κυρία" είπε.
  Του υπέδειξα πως ήμουν φύλου αρσενικού. Έλεγξε κάτι στα χαρτιά του.
  - "Ήσασταν, πριν την εγχείρηση. Σας είχαν βάλει κατά λάθος στην πειραματική πτέρυγα. Είστε γυναίκα τώρα. 
   Η αλλαγή φύλου είναι ένας πρωτοποριακός κλάδος της χειρουργικής, έχουμε όμως εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως βλέπετε, αγαπητέ μου κύριε, ε, κυρία".
   - "Κι η σκωληκοειδίτις μου;"
   - "Μήπως θα προτιμούσατε να την κρατήσετε;'
   - "Όχι. Κι ούτε γυναίκα θέλω να είμαι. Σας παρακαλώ, επανορθώστε αμέσως".
   - "Είστε δύσκολος ασθενής. Πολύ καλά, λοιπόν. Ποιό θέλετε να προηγηθεί, το φύλο σας ή η σκωληκοειδίτις σας;"
   - "Όποιο γίνεται πιο γρήγορα".
   - "Συμπληρώστε αυτά τα έντυπα εις διπλούν, παρακαλώ".

   Ο καιρός πέρασε γρήγορα και η δεύτερη εγχείρηση πέτυχε εξίσου καλά. Το καινούργιο νεφρό μου λειτουργεί εξαιρετικά καλά. 

   Το μόνο πρόβλημα είναι πως τώρα έχω τρία -δυο δικά μου κι ένα μεταχειρισμένο. Από ένα λάθος του κομπιούτερ με βάλαν σε λάθος χειρουργείο.

   Όταν συνήρθα, συμπλήρωσα τα παραίτητα έντυπα που προστέθηκαν στο φάκελό μου.

   Δεν ήμουν πια νέα όταν με πληροφόρησαν πως ένα νοσοκομειακό κρεβάτι είχε αδειάσει και η εγχείρηση του νεφρού μου μπορούσε να γίνει. 
   Θα έπρεπε να αφαιρέσουν το περισσευούμενο, αντίθετα βρέθηκα στο μαιευτήριο σαν νεογέννητο. Ήταν ένα διοικητικό λάθος, μα οι γονείς δεν διαμαρτυρήθηκαν. Βρέθηκαν με ένα ενηλικιωμένο παιδί, και μια και δεν τέθηκε θέμα για τα έξοδα της εκπαίδευσης μου, προτίμησαν να με δεχτούν όπως ήμουνα.
   Εγώ, πάλι, είχα κουραστεί να συμπληρώνω έντυπα και να αντιμετωπίζω το αναπόφευκτο. Τα πάω πολύ καλά με τους γονείς μου. 
   Μόνο που ανησυχούν για την σκωληκοειδίτιδα μου και κανόνισαν να με στείλουν σε ένα νοσοκομείο να μου τη βγάλουν. 
   Καλύτερα έτσι, μια και μου περνάει από το νου πως θα προτιμούσαν αγόρι.
________________

Σλαμοβιρ Μροζεκ




  Scholeio.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια: