Can We Do The World Better ?

10 Shocking Events 
That Our Society 
Accept As Normal




Why We Accept Them As Normal ?


We prioritise money and the economy over bacics like air, water and food quality, our community and environment.

We use economic trading system that facilitatew the death of millions of people every year.

We divide the world'w land into sections, then fight over who owns those sections.

We call some people 'soldiers', whish makes it OK for them to kill other people.

We torture and kill millions of animals every day needlessly for food, clothing and experiments.

We send children to school for their entire chilhood to memorise facts and skills that they will rarely use.

We impose financial pressures on parents, causing them to miss out on vital stages of their child's development.

We have thousands of religions, each one believing that their god or 'god story' is the only true and unique version.

Love and compassion, which promote life, are mocked aw facile, whereas war, which harms life, is seen as honourable.

Anyone with a really useful invention can forcibly prevent otherw from using or modifying it. 





perasma

Η Ευθύνη να έχεις Άποψη



                 
        Η "άνευ όρων παράδοση"

Διαφήμιση:  Είναι η διαδικασία γνωστοποίησης 
και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για 
ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. 

Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά 
ή την χρήση του προϊόντος και 

άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.

Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετιν. 

Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων της. 

Εταιρίες κολοσσοί μπορεί να ξοδεύουν ακόμα και δισεκατομμύρια δολάρια  ή ευρώ  ετησίως.
Ο διαφημιστικός τομέας συνδέεται παραδοσιακά με προϊόντα προς κατανάλωση, αλλά το μάρκετιν έχει επεκταθεί και σε άλλους τομείς, όπως στην "πολιτική διαφήμιση (διαφημιστικά μηνύματα στη διάρκεια προεκλογικών κυρίως περιόδων) καθώς και βαθύτερα στην πολιτική ζωή (ειδικοί που επεξεργάζονται την εικόνα (image) ενός πολιτικού προσώπου για να το καταστήσουν εκλέξιμο με τον θετικό επηρεασμό της κοινής γνώμης). 

Ο τομέας έχει επεκταθεί επίσης και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που πληρώνουν (συνήθως σε μειωμένη τιμή) διαφημίσεις, ώστε να προβληθεί το έργο τους και να βρουν περισσότερη ανταπόκριση στο κοινό (π.χ. το υπουργείο υγείας μιας χώρας ζητεί από επαγγελματίες τη δημιουργία διαφημίσεων που θα οδηγήσουν περισσότερους πολίτες στην απόφαση να γίνουν δωρητές οργάνων, να δώσουν αίμα κ.λπ.

Το κείμενο, ο ήχος και η εικόνα σε οποιοδήποτε είδος διαφήμισης είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να είναι ενδιαφέροντα και να τραβούν την προσοχή του κοινού, να έχουν τα κατάλληλα χρώματα, την κατάλληλα μουσική επένδυση (ανάλογα με το προβαλλόμενο είδος) κ.λπ.

Ο έμμεσος τρόπος δηλαδή η κρυφή ή έμμεση ή μαύρη διαφήμιση, επίσημα δεν ανήκει στον τομέα της διαφήμισης.  Όμως λειτουργεί με τον ίδιο και πολλές φορές πιο "δυνατό" τρόπο για το ζητούμενο. Την "άνευ όρων παράδοση". 

Η διαδικασία και στις δύο περιπτώσει είναι η μονομερής (δηλαδή από τον πομπό, χωρίς τη συμμετοχή του δέκτη) επικοινωνία και μετάδοση πληροφοριών με πειστικό τρόπο για προϊόντα και υπηρεσίες ή ιδέες.

Όταν κοιμόμαστε το μυαλό μας λειτουργεί 4 φορές περισσότερο από την ώρα που βλέπεις τηλεόραση. Αυτό σημαίνει ότι την ώρα που η κριτική μας ικανότητα είναι πολύ περιορισμένη καθορίζουν τις απόψεις μας.... μέσω της τηλεόρασης.





<


Όταν κοιμόμαστε το μυαλό μας λειτουργεί 4 φορές περισσότερο από την ώρα που βλέπεις τηλεόραση. Αυτό σημαίνει ότι την ώρα που η κριτική μας ικανότητα είναι πολύ περιορισμένη καθορίζουν τις απόψεις μας.... μέσω της τηλεόρασης.

ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ μέσω της τηλεόρασης. 

Εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε αλλά μέρα με την μέρα σκεφτόμαστε ακριβώς όπως θέλουν άλλοι...  Όποιος μπορεί να αντιδράσει ας το κάνει... Ίσως να μην μπορούν όλοι...


Scholeio.com