Διαπροσωπική Σχέση είναι Φάρμακο ?



Ανοίξτε την Ψυχή σας και Μοιραστείτε... 

      Στην ιατρική σχολή του πολύφημου πανεπιστημίου του Stanford, μια ομάδα κορυφαίων ερευνητών μελετά εδώ και χρόνια την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο κοινωνικό περιβάλλον, το νου, τον εγκέφαλο και το σώμα, προκειμένου να καταλάβει με ποιους τρόπους η μοναξιά, το άγχος ή η ανθρώπινη συνύπαρξη και η υποστήριξη μπορούν να επηρεάσουν την υγεία.
Ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας Dr. David Spiegel δήλωσε πρόσφατα ότι:

   Το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άντρας για την υγειά του, είναι να βρει μια σύντροφο και να παντρευτεί.
   Μια γυναίκα, το καλύτερο που έχει να κάνει για να προστατέψει την υγεία της είναι να καλλιεργεί και να φροντίζει τη σχέση με τις φιλενάδες της.
   Όλοι στο ακροατήριο γέλασαν. Όμως ο Dr. David Spiegel σοβαρολογούσε. Η φράση του συνόψιζε τα ερευνητικά αποτελέσματα μιας ολόκληρης δεκαετίας.
   Ήδη από το 2002, αρκετοί ερευνητές μελετούν τη σημασία της γυναικείας φιλίας. Αρχικά αντίστοιχες έρευνες έμοιαζαν να αναζητούν το αυτονόητο και αντιμετωπίζονταν με ειρωνεία.

   Όλοι ξέρουν ότι για τις γυναίκες, οι φίλες είναι οι πιο «σημαντικοί άλλοι». Ξέρουν επίσης ότι οι γυναίκες συνδέονται με τρόπο διαφορετικό από εκείνον των αντρών, ότι επικοινωνούν διαφορετικά, αγαπούν διαφορετικά, βλέπουν τον
κόσμο με άλλο μάτι.
   Η επιστήμη απέδειξε (σε μια έρευνα - σταθμό από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες - UCLA) ότι γυναικείος εγκέφαλος αντιδρά στο άγχος παράγοντας οξυτοκίνη -την περιβόητη «ορμόνη της αγάπης».

   Χάρη σε αυτήν, η αντίδραση «πολεμάω ή φεύγω» (fight or flight) μαλακώνει κι έτσι η γυναίκα αποφεύγει τις δύο ακραίες συμπεριφορές και αντιδρά πιο ήπια.
Η οξυτοκίνη είναι αυτή που προσφέρει το βιολογικό κίνητρο στις γυναίκες να
συνυπάρχουν με άλλες γυναίκες και επίσης να φροντίζουν τα παιδιά τους.
   Αυτές τις γυναίκες άραγε, πήραν μέρος στην έρευνα επιπλέον, ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο συνδέονται και συνυπάρχουν οι γυναίκες τις βοηθά να αντιμετωπίζουν το άγχος και πολύ δύσκολες δοκιμασίες στη ζωή τους.

   Ο ποιοτικός χρόνος που έχει μια γυναίκα με τις φίλες της προκαλεί στον οργανισμό της την παραγωγή περισσότερης σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και δημιουργεί ένα αίσθημα ευεξίας. Οι γυναίκες μοιράζονται συναισθήματα, ενώ οι άντρες δημιουργούν σχέσεις με άξονα τις δράσεις τους.

   Είναι εξαιρετικά σπάνιο για έναν άντρα να καθίσει να μιλήσει με τους φίλους του για το πώς αισθάνεται ή για το πώς πάνε τα πράγματα στη ζωή του.
Θα μιλήσει για τον αθλητισμό, για τα αυτοκίνητα, για το ψάρεμα, για το στρατό.

   Ναι. Για το πώς αισθάνεται; Ποτέ.
   Οι γυναίκες αυτό είναι που κάνουν μεταξύ τους.
   Ανοίγουν την ψυχή τους και μοιράζονται.
   Με τις φίλες, με τις αδερφές, με τις μαμάδες τους.

   Οι επιστήμονες τώρα ξέρουν ότι αυτός ο χρόνος που περνάνε οι γυναίκες μαζί με άλλες γυναίκες είναι τόσο σημαντικός για την υγεία και τη φυσική τους κατάσταση, όσο το τρέξιμο και η άθληση γενικότερα.

   «Τείνουμε να πιστεύουμε ότι φροντίζουμε το σώμα μας όταν γυμναζόμαστε και να θεωρούμε ότι είναι χαμένος, μη παραγωγικός ο χρόνος που περνάμε απλά για να είμαστε με τους φίλους μας». 

   Η επιστημονική έρευνα αποδεικνύει το μεγάλο λάθος και τονίζει ότι, στην πραγματικότητα, η αδυναμία ενός ανθρώπου να δημιουργεί και να διατηρεί ποιοτικές διαπροσωπικές σχέσεις, όπου μοιράζεται τα συναισθήματά του, είναι το ίδιο καταστροφική για την υγεία όσο το κάπνισμα.

Scholeio.com

Παρθενώνας..."Βλέπαμε όλοι το Υπέροχο Γλυπτό να Σηκώνεται από τη Θέση του..", the movie



       Έφταναν...  Με το καράβι....  Μόλις έφταναν στην Αθήνα, αφού ξεκουραζόντουσαν λίγο, θα ανέβαιναν στην Ακρόπολη....


   Όταν πρωτοείδαν την Ακρόπολη ένιωσαν να  τους κόβεται η ανάσα.

   Απογοητεύθηκαν, όμως, από το θέαμα των Τούρκων στρατιωτών που βρίσκονταν παντού,  έχοντας στήσει τις σκηνές τους στα ιερότερα μέρη, ενώ έμποροι όλων των ειδών περνούσαν μέσα από το πυκνό πλήθος πουλώντας καφέ και διάφορες άλλες πραμάτειες. 

   Ο Έλγιν ανέβαινε καθημερινά στην Ακρόπολη για να προσέχει τους καλλιτέχνες.

   Κάτω από τη φιλόξενη ομπρέλα του Λουζιέρι.  Συνήθως συνοδευόταν από τη σύζυγο του.


   Τις πρώτες μέρες του Μαΐου η Αθήνα πήρε νέα όψη. Τα σπίτια ασβεστώθηκαν, η καθαρότητα του ουρανού έκανε όλα να φαίνονται αλλιώτικα....
Τα φύλλα των ελαιόδεντρων γυάλιζαν, και χόρευαν λες, στη μουσική που είχαν
ξεκινήσει με τις συναυλίες τους, τα πουλιά, και οι καμπάνες των εκκλησιών για
την Ανάσταση του Χριστού.

   Ήταν σχεδόν μεσημέρι όταν η λαίδη έφτασε τελικά στην Ακρόπολη....


   Η ταινία που ακολουθεί αναφέρεται σ' αυτό το ταξίδι της καταστροφής του λόρδου, που απήγαγε ότι αξιόλογο -κατά τη γνώμη του- έβλεπε το μάτι του.






   Αμέτρητες νέες σκαλωσιές είχαν στηθεί στο ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα και δεκάδες εργάτες τραβούσαν σκοινιά και τροχαλίες, ενώ άλλοι πάλευαν με τα βαρούλκα και τα μεγάλα δοκάρια.

   Πάνω στα ικριώματα, μερικοί πρασπαθούσαν με σκαρπέλα να βγάλουν μια μετόπη που βρισκόταν ανάμεσα στα τρίγλυφα. 

   Σε λίγα λεπτά το μάρμαρο είχε αφαιρεθεί και άρχισε να αιωρείται στον αέρα από τα σκοινιά με τα οποία ήταν δεμένο.


   Ξαφνικά, όμως, υποχώρησε απότομα το υπέροχο γείσο που το στόλιζε και η μετόπη έγινε χίλια κομμάτια στο έδαφος, αφήνοντας ένα τεράστιο κενό ανάμεσα στους κίονες.

   Ο Έντουαρντ Ντάνιελ Κλάρκ* που βρισκόταν εκεί, περιγράφει: 

"Μερικοί εργάτες υπό την επίβλεψη του Λουζιέρι είχαν αρχίσει τις προετοιμασίες, με σκοινιά και τροχαλίες, για να κατεβάσουν όσες μετόπες είχαν μείνει σχεδόν άθικτες. 

 Βλέπαμε όλοι ένα υπέροχο γλυπτό να σηκώνεται από τη θέση του ανάμεσα στα τρίγλυφα.  Καθώς όμως οι εργάτες αγωνίζονταν να το φέρουν στο κατάλληλο σημείο ώστε να μπορέσουν να το κατεβάσουν στη γη, ένα τμήμα της λιθοδομής χαλάρωσε και το υπέροχο πεντελικό μάρμαρο έπεσε με βρόντο ανάμεσα στα ερείπια και έγινε χίλια κομμάτια. 

 Μόλις το είδε αυτό, ο δισδάρης δεν μπόρεσε πλέον να συγκρατήσει την οργή του. Δακρυσμένος, έβγαλε την πίπα από το στόμα του και φώναξε με έντονο ύφος: 

    Τέλοoς.... !  δηλώνοντας έτσι, ότι τίποτα δεν μπορούσε πλέον να τον αναγκάσει να συγκατατεθεί σε περαιτέρω καταστροφή του ναού. 

 Αργότερα, ο Έλγιν χρησιμοποίησε "τα πάντα" για να συνεχίσει.  Αργότερα, ο ίδιος ο βοεβόδας έδωσε τη συγκατάθεσή του. 

 Κοιτάξαμε ψηλά και είδαμε με θλίψη το κενό που είχε δημιουργηθεί. Ένα κενό το οποίο όλοι οι πρέσβεις της γης, μαζί με όλους τους βασιλιάδες που εκπροσωπούν και με όλη τη βοήθεια που μπορεί να τους προσφέρει ο πλούτος και το ταλέντο, δεν θα καταφέρουν να καλύψουν ποτέ".





  Scholeio.com    

Οι σχέσεις της κοινωνίας σαν άσκηση ελευθερίας !

 
ζωγραφικός πίνακας από την έκθεση του Ιδρύματος Τηνιακού Πολιτισμού 2011

Το μεδούλι της «κρίσης»

Γιατί μας ενοχλεί ή και μας φοβίζει η πολιτική διαφθορά, ο αμοραλισμός
των επαγγελματιών της εξουσίας ;
Eπειδή η πολιτική διαφθορά καταξιώνει και νομιμοποιεί στις συνειδήσεις την ανεξέλεγκτη ιδιοτέλεια. Mας φοβίζει η ανεξέλεγκτη (επομένως και ατιμώρητη, άρα αχαλίνωτη) ιδιοτέλεια των διαχειριστών της ζωής μας, γιατί είναι καταλύτης διάλυσης της κοινωνικής συνοχής, μετασχηματισμού της συνύπαρξης σε ζούγκλα.

Οι φιλοσοφικές προκλήσεις στην Ευρώπη

Η απορία για την 
ευρωπαϊκή μειονεξία

Κάτι αλλάζει στην Eυρώπη; 


H Eυρώπη παύει να είναι αυτό που ήταν; Aλλάζει χαρακτήρα και ταυτότητα; 


Aν η απάντηση στα ερωτήματα είναι θετική, πρόκειται για γεγονός κοσμογονικό, στην κυριολεξία.


Πιθανολογούμε το γεγονός, αλλά για τις κοσμογονικές μεταβολές στην Iστορία οι σύγχρονοι των μεταβολών έχουν μόνο ενδείξεις, οι αποδείξεις γίνονται προφανείς πάντοτε εκ των υστέρων.
Eνδειξη ίσως καθοδηγητική: 


Ποιους συγγραφείς διάβαζε η Eυρώπη αμέσως μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ποια ονόματα κυριαρχούσαν στη βιβλιαγορά και στις συζητήσεις των δεκαετιών του ’50 και του ’60, και τι διαβάζουν οι Eυρωπαίοι σήμερα;
 

Ο Δημόσιος βίος χωρίς κριτική αποτίμηση


Αυτό-γενο-κτονία: "παγκόσμια πρώτη" 
έχουμε τη θέληση ή τη δυνατότητα να την σταματήσουμε;

Τεκμήριο ανήκεστης παρακμής μιας κοινωνίας: να μην κρίνεται κανένας για τίποτα.
Mε οργανικό επακόλουθο: να κρίνει «δικαιωματικά» ο οποιοσδήποτε τον οποιονδήποτε. 

Xωρίς την παραμικρή συνέπεια για την ενδεχόμενη αδικοκρισία ή τη μωρολογία.
Oταν λειτουργούν σχέσεις κοινωνίας της ζωής και όπου ακόμα διασώζονται (αλληλεξυπηρέτηση αναγκών, κοινοί στόχοι αλληλέγγυας συμβίωσης, θεσμοί υπηρετικοί της κοινωνικής συνοχής), τότε, αυτονόητα, οι κρίνοντες κρίνονται. H κριτική τότε είναι συνειδητή και υπεύθυνη προσωπική μαρτυρία. 


Η Νέμεση πρέπει να αποτρέψει την εκδίκηση





Ο «μέσος» πολίτης, ο χωρίς ειδικές γνώσεις λειτουργίας της οικονομίας, έχει ένα καίριο ερώτημα – είναι λογικό να υποθέτουμε ότι το έχει:

Tου λένε ότι το μεγαλύτερο μέρος του τεράστιου (πράγματι) ποσού «βοήθειας» που χορηγούν στην Eλλάδα οι δανειστές της για την ανάκαμψη της οικονομίας της, έχει πια (με δόσεις) εκταμιευθεί.

Oμως στην «πραγματική οικονομία» της χώρας, είναι σε όλους φανερό, δεν έχει
εισρεύσει ούτε ελάχιστο ίχνος αυτού του χρήματος. 

H αγορά παραμένει σε βαθύτατο
κώμα, η ανεργία καλπάζει νεκρώνοντας κάθε κοινωνική δυναμική, ο λαός βυθίζεται
σε παραλυτικό πανικό. 


Νόημα στη ζωή δίνουν οι στοχεύσεις, τα δημιουργικά κίνητρα

Η Αρνησιπατρία ως Καριέρα
H Αρνησιπατρία έχει «νόημα»,
όταν έχει «νόημα» και η Φιλοπατρία. 

Χ. Γιανναράς

 
 Tι θα πει «νόημα»; 

Kαμία απολύτως σχέση με ιδεολογήματα, «πεποιθήσεις», ψυχολογικές υποβολές. 

Nόημα στη ζωή δίνουν οι στοχεύσεις, τα δημιουργικά κίνητρα, η αδιάκοπη αναμέτρηση με αιτία και σκοπό της ύπαρξης και της συνύπαρξης. 

Tελικά το «νόημα» μοιάζει συνώνυμο με την «ποιότητα» της ζωής.
   
Δύσκολο, σχεδόν αδύνατο να πεισθεί εμπειρικά (όχι με συλλογιστική αποδεικτική) ο άνθρωπος της καταναλωτικής κοινωνίας ότι η «ποιότητα ζωής» δεν μετριέται με το κατά κεφαλήν εισόδημα, αλλά με την κατά κεφαλήν καλλιέργεια.

Όσο κι αν περιγράψουμε το νερό με λεπτομέρεια, δεν θα το κάνει αληθινό νερό




"Όσο κι αν μπορούμε να μιλήσουμε για το νερό και να 
το περιγράψουμε με λεπτομέρεια, αυτό δεν το 
κάνει αληθινό νερό. 

Το ίδιο και με τη φωτιά. 


Απλά μιλώντας γι αυτή δεν 
θα κάνει το στόμα μας να κάψει.

Το να γνωρίσουμε τι σημαίνουν ισοδυναμεί με την εμπειρία της ζωντανής πραγματικότητας τους. Ένα βιβλίο μαγειρικής δεν θα ικανοποήσει την πείνα μας.


Για να ικανοποιηθούμε θα πρέπει να έχουμε αληθινή τροφή.
Όσοι δεν προχωράμε πέρα από την απλή συζήτηση δεν είμαστε αληθινοί γνώστες"


Scholeio.com


Δωρεάν ψηφιακά βιβλία




Από τη αγάπη για τα βιβλία, τη γνώση και ότι μπορεί να προσφέρει, όσο μπορεί να βοηθήσει τον άνθρωπο να κάνει τη ζωή του καλύτερη, κινούμενοι κάναμε ένα έξυπνο θα λέγαμε και χρήσιμο μικρό ευρετήριο πηγών ψηφιακών βιβλίων. 
Άλλα θα μπορέσετε να τα κατεβάσετε, άλλα να τα διαβάσετε on line. 

 Το eBooks4Greeks.gr.  είναι μία ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε το 2010 και έκτοτε φιλοδοξεί να φιλοξενεί ποιοτικά δωρεάν βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή. Σκοπός του είναι να συλλέξει εκτός των άλλων συγγραφέων και τα έργα πολλών από εσάς που «γνωρίζουμε» πως γράφετε, μα τις περισσότερες φορές κρατάτε τα γραπτά σας στο «σκοτάδι», ίσως γιατί μέχρι σήμερα δεν βρήκατε την ευκαιρία για να τα δημοσιεύσετε.

Σκεφτείτε, πόσες επιστημονικές μελέτες, διπλωματικές & πτυχιακές εργασίες, λογοτεχνικά κείμενα, ποιήματα, σχολικά βοηθήματα, σπουδαίες σημειώσεις κλπ. «σβήνουν» ξεχασμένα σε κλειστά συρτάρια, σε κάποιες σκονισμένες βιβλιοθήκες ή σε παλιές δισκέτες, ενώ μπορούν να φανούν χρήσιμα σε πολλούς από εμάς αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και τα έργα και τους δημιουργούς τους.


Το eBooks4Greeks.gr  τέλος θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συγγραφείς και εκδοτικούς οίκους οι οποίοι προσφέρουν τα βιβλία τους ελεύθερα στο διαδίκτυο καθώς και όλους τους φίλους που έστω και με ένα like δείχνουν έμπρακτα την στήριξή τους στην προσπάθειά μας.

_____________________

Χωριστά θέλουμε να σας μιλήσουμε για το tovivlio.net  ένα σύγχρονο λογοτεχνικό ιστότοπο, στις σελίδες του οποίου μπορεί ο κάθε άνθρωπος που αισθάνεται πως θέλει να εκφραστεί δια του λόγου ή της τέχνης γενικότερα, να εκθέσει τις δημιουργίες του. 
Δοκίμια, μυθιστορήματα, νουβέλες, ποιήματα, στίχοι και άλλες συναφείς λογοτεχνικές δημιουργίες μπορούν να φιλοξενηθούν στις σελίδες τους, όπως επίσης μουσική, φωτογραφίες και βίντεο. 
Ο δικτυακός τόπος τοβιβλίο.net είναι ένα μεγάλο ηλεκτρονικό περιοδικό στο οποίο ο δημιουργός έχει το ελεύθερο βήμα για να εκθέσει τις δημιουργίες του κι ο αναγνώστης να γίνει συμμέτοχος στη δημιουργία με την κριτική του αλλά και το δημιουργικό διάλογο.
Μέσα στις σελίδες του γίνονται παρουσιάσεις και κριτικές βιβλίων που έχουν κυκλοφορήσει σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Δεν μένει όμως μόνο εκεί. Βοηθά τους νέους δημιουργούς για να φτιάξουν τα βιβλία τους είτε αναλαμβάνοντας δωρεάν την επιμέλεια των κειμένων και τη δημιουργία των εξωφύλλων είτε απλώς παρέχοντας συμβουλές και τεχνογνωσία.

Ταυτόχρονα δίνει στους δημιουργούς το βήμα που ενδεχομένως δεν έχουν αλλού, για να αναλύσουν, να δείξουν, να διασαφηνίσουν αλλά και να εξηγήσουν τα σημεία εκείνα τα οποία οι άνθρωποι που θαυμάζουν τις δημιουργίες τους δεν μπορούν να γνωρίζουν αλλά θα ήθελαν να ξέρουν, βοηθώντας τους έτσι να σχηματίσουν την πληρέστερη δυνατή άποψη των έργων. Αυτή είναι και η διαφορά που κάνει ξεχωριστό τοβιβλίο.net, ο ίδιος ο δημιουργός έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει το έργο του.


Η συμμετοχή στο δικτυακό τόπο τοβιβλίο.net είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο χωρίς καμία εξαίρεση και χωρίς κανέναν περιορισμό στον αριθμό των παρουσιάσεων που επιθυμεί να κάνει.


Ακόμα... ψαρεύοντας στον ωκεανό του διαδικτύου βρήκαμε τόσους ιστότοπους που αν αφιερώσετε λίγο χρόνο θα βρείτε ενδιαφέροντα βιβλία να κατεβάσετε δωρεάν, ή να διαβάσετε on line:



 - taexeiola.blogspot.gr

 - openbook.gr


 -  24grammata.com

 - mikrosapoplous.gr 


 - http://www.taexeiola.gr/


 - sarantakos.com


-  http://www.gutenberg.org/

-  http://www.snhell.gr/

-  http://ebooks.liblivadia.gr/

-  http://users.hol.gr/~barbanis/cavafy/

-  http://anemi.lib.uoc.gr/?lang=el




Scholeio.com

Tο Mυστικό της Oδού του Ξίφους




Ένας νεαρός άνδρας πήγε κάποια μέρα σ' ένα μεγάλο δάσκαλο του κέντο (ιαπωνική ξιφασκία) για να γίνει μαθητής του.

 Ο δάσκαλος τον δέχτηκε: "Από σήμερα", του είπε, "θα πηγαίνεις κάθε μέρα να κόβεις ξύλα στο δάσος και να κουβαλάς νερό από το ποτάμι".


Έτσι έκανε ο νεαρός επί τρία χρόνια. Και μετά, είπε στο δάσκαλο του: 

   - "Ηρθα για να μάθω ξιφασκία και, μέχρι τώρα, ούτε που διάβηκα το κατώφλι του ντοζό σας"
   - "Καλά, απάντησε ο δάσκαλος, "σήμερα θα μπεις μέσα. Ακολούθησε με.

Η "Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί"*


Xάνουν την επαφή με την πραγματικότητα. 

Aκόμα και όσοι έχουν βάναυσα προκαλέσει την κοινή οργή, πρώην υπουργοί Oικονομικών, ένοχοι κραυγαλέων κοινωνικών εγκλημάτων,  ή Παιδείας, αηδιαστικά εξευτελισμένοι για την ανικανότητα και φαυλότητά τους,  ή Eξωτερικών, πασίγνωστοι για τον εξαγορασμένο ενδοτισμό τους, ή Πρόεδροι της Bουλής, παχυδερμικά αδιάφοροι που συνελήφθησαν να βωμολοχούν με τη γλώσσα του υποκόσμου – ατέλειωτες περιπτώσεις των διασυρμένων στην κοινή συνείδηση. 

Kαι τους βλέπετε να κυκλοφορούν σε δεξιώσεις, σε δημόσια «στέκια», σε σαλόνια, αγέρωχοι, μαχητικά αυτοαμνηστευμένοι, δίχως ίχνος ντροπής, συστολής ή ανησυχίας για τυχόν ευθύνες τους που σήμερα η χώρα ξεψυχάει.


"τραβούσαμε γοργά προς τη Ζάκυνθο..."



''....παραπλεύσαμε την Κεφαλονιά και τραβούσαμε γοργά προς τη Ζάκυνθο..

Nemorosa Zakynthos.

Οι κάτοικοι αυτού του νησιού περνούσαν στην αρχαιότητα γι' απόγονοι των Τρώων.
Λέγαν πως κατάγονταν από τον Ζάκυνθο, τον γιο του Δάρδανου, που έφερε στη Ζάκυνθο άποικους.
Ιδρύσανε το Σαγούντο στην Ισπανία, αγαπούσαν τις τέχνες και τους άρεσε ν' ακούουν να τραγουδιούνται οι στίχοι του Ομήρου, συχνά έδιναν άσυλο σε Ρωμαίους φυγάδες, μάλιστα λένε πως βρέθηκε εκεί η σποδός του Κικέρωνα.

Ο άνθρωπος έχει μια μυστηριακή δύναμη που του επιτρέπει όχι μόνο να σκεφτεί αλλά και να συνειδητοποιεί τη σκέψη του.




Πριν έρθουμε σ' αυτό τον υλικό κόσμο, 
η ουσία μας ήταν τίποτα.

Δεν είχαμε τίποτα να μας επιβαρύνει 
-ούτε κανόνες, ούτε καθήκοντα, ούτε χρήματα, ούτε γονείς, ούτε πείνα, ούτε φόβο.... 

Τίποτα απολύτως. 

Η απελευθέρωση είναι να (ανα)γνωρίσεις ότι είσαι τίποτα.


Η εμπειρία και όχι η φώτιση μας πληροφορεί 
για την ύπαρξη, την εμφάνιση και τις μεταβολές 
των αισθητών πραγμάτων, όπως είναι οι πέτρες, τα φυτά, τα ζωά και οι άνθρωποι.

Αντίθετα, η φώτιση και όχι η εμπειρία μας πληροφορεί τι σημαίνουν αυτά τα πράγματα,
τι μπορούν να είναι και τι θα έπρεπε, ίσως, να είναι.

Ουσπένσκυ, Η Φύση Αναπτύσσει τον Άνθρωπο ως ένα σημείο, η συνέχεια είναι στο χέρι μας



Ο άνθρωπος όπως τον ξέρουμε δεν είναι ολοκληρωμένο άτομο.

Η φύση τον αναπτύσσει 
μόνο ως ένα σημείο, μετά 
τον αφήνει είτε να εξελιχθεί παραπέρα χάρη στις δικές του προσπάθειες και επινοήσεις ή να ζήσει και να πεθάνει όπως γεννήθηκε ή και να εκφυλιστεί χάνοντας κάθε ικανότητα για εξέλιξη. 

Aνακάλυψε τη Nέα σου Zωή




 Φτάνει να παραιτηθείς

Ηρεμία στην ψυχή, ελευθερία στο πνεύμα.   

Μπορείς να τα αναζητήσεις. 

Απελευθέρωση.   

Απαλλαγή από δεσμά αόρατα αλλά οδυνηρά.

Να αφεθείς με πίστη και σιγουριά.... 
Μια νέα ζωή είναι μπροστά σου φτάνει να αφεθείς, φτάνει να παραιτηθείς.
Να (ανα)γνωρίσεις ότι είσαι "τίποτα.".....

Παραιτήσου από την επιθυμία να έχεις δίκιο

όταν τελειώνουν οι ερωτήσεις




Ένας ψυχίατρος, συνάντησε έναν δάσκαλο Ζεν σε κάποιο κοινωνικό γεγονός.
Έτσι, είχε την ευκαιρία να τον ρωτήσει κάτι που καιρό τον απασχολούσε.

«Πως ακριβώς βοηθάς τους ανθρώπους;» τον ρώτησε.

«Με το να τους φτάνω εκεί που

δεν έχουν να κάνουν άλλες ερωτήσεις» απάντησε ο δάσκαλος.


Scholeio.com



η κίνηση του νου



Δύο άντρες διαφωνούσαν για μια σημαία που κυμάτιζε με τον αέρα.

Ο ένας έλεγε «είναι ο αέρας που κινείται»  ενώ ο άλλος «όχι, είναι 
η σημαία που κινείται»…

Ένας διδάσκαλος του Ζεν έτυχε να περνά από εκεί και να ακούσει την διαφωνία.

Τους διέκοψε λέγοντας 

«Δεν είναι ούτε ο αέρας, ούτε η σημαία που κινείται, μα ο Νους!


Scholeio.com

ποιός είμαι



Ένας ταραγμένος μοναχός πλησίασε έναν διδάσκαλο 
του Ζεν λέγοντάς του

«Δάσκαλε, σε παρακαλώ βοήθησέ με! 

Είμαι χαμένος, απελπισμένος, δεν ξέρω ποιος είμαι! 

Σε παρακαλώ, δείξε μου τον εαυτό μου!»
Μα ο διδάσκαλος δεν απαντούσε.



Εσύ Ακόμα την Κουβαλάς...

  


Δύο μοναχοί ταξιδεύουν μαζί. 

Στη πορεία τους κάποια στιγμή συναντούν ένα ποτάμι. 

Μια νέα γυναίκα στέκεται στην άκρη 
της όχθης του ποταμού. 

Δείχνει μάλλον ανήσυχη... και κοιτά 
το ποτάμι. 

   Μόλις βλέπει τους δύο άντρες, πηγαίνει προς το μέρος τους και τους ζητά ευγενικά,  εάν μπορούν να την μεταφέρουν... δηλαδή να την κουβαλήσουν στην απέναντι όχθη, διότι φοβόταν ότι θα πνιγεί. 

   Ο ένας μοναχός δίστασε, μιας και απαγορεύεται σε μοναχούς να αγγίζουν γυναίκες. 
   Ο άλλος όμως χωρίς δισταγμό, ανέβασε την γυναίκα στους ώμους του και την πέρασε απέναντι.

Εγώ Eίμαι Eσύ... κι Eσύ Eίσαι Eγώ



Ήταν ένα μικρό κύμα, 
πολύ λυπημένο και που μονολογούσε: «πόσο δυστυχισμένο είμαι…τα άλλα κύματα είναι τόσο μεγάλα και δυνατά και 
εγώ είμαι τόσο μικρό 
και ασήμαντο…   
γιατί να είναι η ζωή 
τόσο σκληρή;»

   Ένα μεγάλο κύμα που βρισκόταν εκεί κοντά, το άκουσε και αποφάσισε να του απαντήσει: 


   - «Τα λες αυτά διότι δεν έχεις κατανοήσει την πραγματική σου φύση.   Νομίζεις ότι είσαι ένα κύμα και νομίζεις ότι είσαι μικρό και ασήμαντο, ενώ στην πραγματικότητα δεν είσαι τίποτα από τα δύο»


Μπα... Αλήθεια ?






Στη Πόλη επικρατεί μεγάλη αναστάτωση.  
Είναι λίγες μέρες τώρα. 
Αιτία ένας  φημισμένος  δάσκαλος.

Το όνομα αυτού Χάκουιν  και η φήμη που είχε αποκτήσει ήταν κυρίως για την αγνότητα της ζωής του και για την αυστηρότητα των ηθών στη σχολή του. 

Όλοι τον επαινούσαν.

Μια όμορφη νέα κοπέλα, όμως, που ζούσε με τους γονείς της στην ίδια πόλη κοντά στη σχολή, τον κατηγόρησε... 
Όταν ξαφνικά έμεινε έγκυος και οι γονείς της που θύμωσαν πολύ και ήθελαν να μάθουν ποιος είναι ο υπαίτιος, εκείνη μετά από πολύ πίεση,  πολλά παρακάλια και πολλές απειλές, τελικά ομολόγησε πως εραστής της ήταν ο δάσκαλος Χάκουιν.

Η Αδεια Βάρκα



Ένα βράδυ ο Λιν-Τσι μπήκε στην καινούργια του βάρκα για να ψαρέψει 
στη λίμνη.

Καθώς άπλωνε τα δίχτυα του, είδε μία άλλη βάρκα να τον πλησιάζει.  

Πριν προλάβει να αντιδράσει η βάρκα αυτή έπεσε πάνω στη δική του και του κατέστρεψε το φανάρι και τα δίχτυα. 
  
   Οργισμένος ο Λιν Τσι άρχισε να φωνάζει προς τον άλλο βαρκάρη, χωρίς όμως να πάρει απάντηση.

Το Ζεν είναι ένας ελέφαντας που Ζευγαρώνει μ' έναν Ψύλλο




Ο ελέφαντας και ο ψύλλος

Ο δάσκαλος Ζεν Roshi Kapleau δέχτηκε 
να διδάξει μια ομάδα ψυχαναλυτών για 
το Ζεν. 

Αφ’ ότου συστήθηκε στην ομάδα, από 

τον διευθυντή του ερευνητικού ινστιτούτου, ο Roshi κάθισε κάτω ήσυχα, πάνω σε ένα μαξιλάρι. 

Ένας μαθητής πήγε και κάθισε κάτω, δίπλα στον δάσκαλο και τον ρώτησε «τι είναι Ζεν;»  
Ο Roshi έβγαλε μια μπανάνα, την ξεφλούδισε και άρχισε να την τρώει. 
   - «Αυτό είναι όλο;» είπε ο μαθητής «δεν μπορείς να μου δείξεις κάτι άλλο;»
   - «Έλα πιο κοντά παρακαλώ» είπε ο δάσκαλος. 


Διανοητική ικανότητα, το άλλο μάτι της ψυχής




























 Ο άνθρωποι αξιολογούμε ανάλογα με τις κατευθύνσεις των επιθυμιών μας για ευτυχία

  κι επομένως είναι απλώς απόπειρες να διατηρήσουν τις αυταπάτες τους με επιχειρήματα
  ________________________________________________________Σ. Φρόυντ

 Η απορία είναι το συναίσθημα του φιλόσοφου και η φιλοσοφία αρχίζει με την απορία.
  _________________________________________________________Σωκράτης

 Ακόμα και η μικρότερη γνώση που μπορεί να αποκτήσει κανείς για τα ανώτερα πράγματα είναι πιο επιθυμητή από την πιο σίγουρη γνώση για τα μικρότερα πράγματα.
_____________________________________________________Θωμάς Ακινάτης

Oι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γάλλοι μπορούν και πρέπει να βοηθήσουν να αναστηθεί η Ελλάδα


Η ακρόπολη όπως φαίνεται μέσα από θολό-βρεμένο τζάμι, 
Ούτε χρόνος δεν πέρασε 
από την "κραυγή" του,  τον Οκτώβρη του '12: "Τέρμα τα ψέματα!
Το γράφω λοιπόν και το φωνάζω δημόσια, οι Έλληνες δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα.

"Eίμαι δημοσιογράφος, εξειδικευμένος σε ευρωπαϊκά θέματα, και θέματα γεωπολιτικής. 


Όντας αντιμέτωπος με την κατάσταση στην Ελλάδα, αναρωτήθηκα πώς μπορώ να βοηθήσω θέτοντας τον εαυτό μου στην υπηρεσία του ελληνικού λαού. Ο καλύτερος τρόπος ήταν να μιλήσω απευθείας στους Έλληνες και σε όλους όσους αγαπούν αυτή τη χώρα, μέσω ενός Blogg. Μια τέτοια πλατφόρμα ελευθερίας λόγου μου δίνει την ευκαιρία να μεταφέρω τις σκέψεις μου, τις ιδέες μου και την αγάπη μου για την Ελλάδα. ..... "   J.M.L.
                           
                                 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Tου Jose Manuel Lamarque 12  Απριλίου 2013

Η Ελλάδα και οι Έλληνες δεν μπορούν πλέον να ζουν απομονωμένοι.
Αυτός ο περιορισμός που επιβλήθηκε από την τρόικα έγινε αφόρητος.
Αυτό το ευρωπαϊκό έθνος, το πρώτο άλλωστε, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό. Κάποιοι μπορεί να το κατηγόρησαν για όλα τα κακά του κόσμου, ωστόσο ο ελληνικός λαός είναι αθώος.
Μόνο οι πολιτικοί τους ευθύνονται για την οικονομική και χρηματοπιστωτική αναξιοπιστία του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, όπου όλα ήταν πιθανά. Αλλά δεν έχει νόημα να κοιτάξουμε πίσω και να διαμαρτυρόμαστε.

Η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα με υπέροχους ανθρώπους. Πρέπει να δώσουμε λοιπόν τα εχέγγυα στον ελληνικό λαό να υπερασπιστεί τη χώρα του.


Για να αναστηθεί η Ελλάδα χρειάζεται μια βαθιά διαρθρωτική μεταρρύθμιση του ελληνικού κράτους. Σε αυτό, οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Γάλλοι μπορούν και πρέπει να την βοηθήσουν. Επειδή η Γαλλία είναι ένα κράτος που έχει υπόσταση έξι αιώνες τώρα. Ποιος λοιπόν γνωρίζει στην εντέλεια τη λειτουργία του κράτους αν όχι οι Γάλλοι κι οι Βρετανοί. Η Ελλάδα είναι μοναδική περίπτωση στην ευρωπαϊκή γεωγραφία. Μια ηπειρωτική χώρα και 2.000 νησιά συνθέτουν την επικράτειά της. Ήρθε η ώρα να σώσουμε την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό.


Πρέπει να δοθεί στους Έλληνες εμπιστοσύνη για το μέλλον. Έχουν στη διάθεσή τους μια χώρα όπου ο τουρισμός μπορεί να ανθήσει. Η ελληνική γεωργία ίσως να αποτελεί και αυτή έναν από τους τρόπους σωτηρίας της χώρας. Εάν οι Βρυξέλλες το θελήσουν και το θεσμοθετήσουν τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά, θα γίνουν ανάρπαστα στις ευρωπαϊκές αγορές. Παραδείγματα υπάρχουν σήμερα στην Ισπανία.....


ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ
τον Φεβρουάριο του '13

"....Το σύνολο της ελληνικής πολιτικής τάξης η οποία, μετά το τέλος της δικτατορίας, δεν έχει δημιουργήσει καμία δομή ικανή να βοηθήσει και να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν το μέλλον με σύνεση και λογική.


Απλώς τους αφήσε να ζουν όπως την εποχή της Τουρκοκρατίας.

Στη συνέχεια, η ευθύνη όλων των αρχηγών ευρωπαϊκών κρατών και κυβερνήσεων που
δεν τόλμησαν να αρθρώσουν μια κραυγή συναγερμού και θυμού.
Ακολούθησαν σαν πρόβατα τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Τράπεζας, του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Έτσι, ένιωθαν τη χορήγηση βοήθειας προς την Ελλάδα, αλλά
όχι προς τους Έλληνες.

Τέλος, η ευθύνη βαραίνει και το σύνολο της ελληνικής ελίτ: καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, πολιτικοί, διανοούμενοι, εφοπλιστές, αστέρια της τηλεόρασης, και εν γένει όλοι εκείνοι

που έχουν ανώτερο βιοτικό επίπεδο και τη δυνατότητα να ζήσουν όπου θέλουν κρύφτηκαν. Κανείς δεν πέρασε τα σύνορα της Ελλάδας για να ενημερώσει την Ευρώπη και να ωθήσει όλους τους λαούς της Ευρώπης να βοηθήσουν τον ελληνικό λαό, τους αδελφούς και τις αδελφές μας. Αυτή η «ελίτ», προτιμά να κλείνει τα μάτια, όταν παιδιά λιποθυμούν στα σχολεία από την πείνα, οι ηλικιωμένοι κοιμούνται στο δρόμο, και οι μητέρες δεν ξέρουν πώς θα θρέψουν τις οικογένειές τους αύριο.

Η εποχή της Μελίνας Μερκούρη έφυγε. Η Μελίνα ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για να κινητοποιήσει ένα σύνολο κρατών κατά της ελληνική δικτατορίας. Η Μελίνα ήταν η φωνή της αξιοπρέπειας, ήταν γνωστή στη Γαλλία και εμείς επαναστατήσαμε τότε για την Ελλάδα. Αλλά η Μελίνα και η Μπουμπουλίνα πέθαναν, όμως εξακολουθούν σήμερα να έχουν κληρονόμους;

Η Ευρωπαϊκή οικοδόμηση τελικά δεν είναι τίποτα περισσότερο από την ξεφτίλα της κατασκευής!"....
  


 "ΤΟ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ"

τον Οκτώβρη του '12 

H Ελλάδα και οι Έλληνες υποφέρουν σιωπηλά. Εδώ και τέσσερα χρόνια, η Ελλάδα είναι δακτυλοδεικτούμενη, οι Έλληνες προσβάλλονται, και η χώρα προβάλλεται σαν να είναι η μαύρη τρύπα της Ευρώπης.
Ίσως αυτό να συμβαίνει επειδή η Ελλάδα είναι μια μεσογειακή χώρα. Αν η Ελλάδα βρισκόταν βόρεια της Γερμανίας, μεταξύ της Σουηδίας και της Φινλανδίας, θα της βρίσκαμε σίγουρα κάποια δικαιολογία.

Εαν επρόκειτο για μια προτεσταντική χώρα όπου ο ήλιος λάμπει μόνο για λίγες ώρες το χρόνο, ενώ οι άνθρωποι συνθλίβονται από το κρύο της νύχτας για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα εφευρίσκαμε για την Ελλάδα, κάποια σοβαρή δικαιολογία και θα αναζητούσαμε έναν άλλο ένοχο.
Όταν η Ισλανδία αρνείται να πληρώσει το χρέος της, δεν λέμε τίποτα.
Δεν την κατηγορούμε ούτε την υποστηρίζουμε.
Η απόλυτη σιωπή.Μάλιστα το να διαμαρτύρεται κανείς στο προαναφερθέν πλαίσιο είναι υγιές, επειδή είναι "αγνό" και δεν κάνει θόρυβο.

Και βέβαια μια τέτοια διαμαρτυρία είναι αποδεκτή από όλους, γιατί προτιμάμε υποκριτικά την αισθητική μιας εικόνας όπου διαμαρτύρονται συναθροιζώμενοι ξανθοί και "άσπιλοι" άνθρωποι που όταν μιλάνε μένουν ανέκφραστοι κρατώντας ακίνητα τα χέρια τους, μη κουνώντας ούτε καν το κεφάλι τους.

Και εν συνεχεία οι διαμαρτυρόμενοι πηγαίνουν στη σάουνα.
Ο Έλληνας αντίθετα θα πάει στο Χαμάμ.
Γιατί οι Έλληνες είχαν καταληφθεί από τους Τούρκους πριν πολλά χρόνια.
Και σήμερα που η Τουρκία προσπαθεί να εισέλθει στην Ευρώπη, αυτή της κρατάει μεν την πόρτα ανοιχτή ωστόσο την τελευταία στιγμή χρησιμοποιείται η έννοια της 'ασφάλειας' για να κλείσει διπλωματικά η Ευρωπαϊκή της προοπτική.

Έτσι λοιπόν το να έχεις κατακτηθεί από τους Τούρκους και το να είσαι μεσογειακή και ορθόδοξη χώρα είναι αρνητικό στα μάτια των Βορειοευρωπαίων.
Όχι, πραγματικά δεν μπορεί να εμπιστεύεται η Ευρώπη "τέτοιους ανθρώπους".

Η Ελλάδα είναι σαν την Ισπανία.
Οι Ισπανοί είχαν καταληφθεί από τους Μαυριτανούς, ως εκ τούτου, ο Ισπανός έχει κάτι το αραβικό στο αίμα του, και για να το καταλάβεις αυτό αρκεί απλά να κοιτάξεις την Αλάμπρα.

Όσον αφορά την Ιταλία, θα μπορούσαμε να την εμπιστευτούμε, παρ' ότι είναι κι αυτή χώρα της Μεσογείου, όμως κι αυτοί έχουν τη μαφία, την nangretta, την Καμόρα, και το Βατικανό.
Εν ολίγοις, αυτό είναι αρκετό για να έχεις επιχειρήματα ώστε να αποφασίσεις να μην τους εμπιστευτείς ούτε τους Ιταλούς.

Τέλος, υπάρχει και η Πορτογαλία.
Πενήντα χρόνια φασιστικής δικτατορίας, στοιχειώνουν το παρελθόν της.
Η Πορτογαλία είναι, λοιπόν, φασιστική χώρα, όπως η Ισπανία του Φράνκο και η Ελλάδα των συνταγματαρχών.

Όχι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τις μεσογειακές χώρες.

Δεν μιλάμε καθόλου βέβαια για τη ναζιστική Γερμανία και τη Φινλανδία και όποια άλλη χώρα συνεργάστηκε με τους Ναζί.

Όχι, εκεί ξεχνάμε το παρελθόν, γιατί αυτές είναι οι περιβόητες χώρες του Βορρά και μπορούμε να τις εμπιστευθούμε έτσι κι αλλιώς.

Ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι και η Γαλλία και το Βέλγιο αλλά και η Ουγγαρία συνεργάστηκαν επίσης κατά κάποιο τρόπο με τους ναζί.
Κι τελικά αυτός ο μηδενιστικός συλλογισμός καταλήγει ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η μόνη αληθινή ευρωπαϊκή δημοκρατία.

Πόσο καιρό όμως θα διαρκέσει αυτή η ανοησία;
Πόσο καιρό θα αντέξoυμε να θεωρούνται οι Έλληνες ανόητοι, και κλέφτες;
Το ότι η ελληνική πολιτική σκηνή δεν υλοποίησε ποτέ την ιδέα του εκσυγχρονισμού του ελληνικού κράτους, είναι ένα γεγονός.
Ίσως ο μοναδικός Έλληνας πολιτικός που είχε την επιθυμία να αναπτύξει τη χώρα του πολιτικά να είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος, που έχει σημαδέψει την ιστορία της Ελλάδας.

Αλλά, όταν ο Ρομάνο Πρόντι, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πρότεινε το δημόσιο εθνικό λογιστικό έλεγχο των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2003, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία είχαν αρνηθεί.

Αρνήθηκαν, γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία της Ελλάδας ήταν πειραγμένα.
Ήξεραν ότι ο Ελληνικός λαός δεν ήξερε τίποτα.
Εξάλλου ζήτησε ποτέ κανείς την πολιτική αναδιάρθρωση του Ελληνικού κράτους;
Όχι, κανείς στην Ευρώπη δεν το ζήτησε ποτέ.
Δεδομένου ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζονταν ως ένας τουριστικός προορισμός,
και μια χώρα παραγωγής ελαιόλαδου, όλα θεωρούνταν ότι λειτουργούν μια χαρά.
Οι Έλληνες παρέμεναν όλο αυτό τον καιρό Ευρωπαίοι δεύτερης κατηγορίας που συνεισφέρουν στο να ολοκληρώνεται το μεγάλο φαγοπότι.

Μιλώντας για την ιστορία της Ελλάδας και την αρχαιότητα ειναι αλήθεια ότι όλοι αποδεχόμαστε ότι ο Πυθαγόρας, ο Σωκράτης, ο Πλάτων, ο Ηρόδοτος και πολλοί άλλοι, έζησαν στην Ελλάδα, αλλά στο μακρινό παρελθόν.

Και σήμερα όλοι εμείς κατηγορούμε τους Έλληνες και αναρωτιόμαστε αν κατασκεύασαν ποτέ αεροσκάφη, πυρηνικά εργοστάσια, αυτοκίνητα;
Υπήρχε όλο αυτό τον καιρό ένα προϊόν "made in Greece", εκτός από τη φέτα;

Όχι, γιατί η Ελλάδα παραμένει όλα αυτά τα χρόνια η χώρα των φτωχών αγροτών και των μικροαστών που μιλούνε δυνατά, και περπατάνε με κομπολόγια στο χέρι, τρώνε περισσότερο λαχανικά παρά κρέας, ενώ τα γλυκά τους δίνουν στο στόμα την αίσθηση ενός μελένιου φιλιού.

Και αν η Ελλάδα τελικά χρεωκοπήσει, εάν αποχωρήσει από την ευρωζώνη ή την Ευρωπαϊκή Ένωση τι θα υποστηρίζει η Ευρώπη σε δέκα χρόνια για αυτήν;.
"Εμείς δεν ξέραμε τίποτα!".
"Είμαστε υπεύθυνοι αλλά δεν είμαστε ένοχοι! ." κτλ.
Η ευθύνη θα επιστρέψει στους Έλληνες, για άλλη μια φορά.

Τα έχω βαρεθεί πια όλα αυτά τα στερεότυπα!
Δεν μπορώ να ανέχομαι πλέον το γεγονός ότι το να ανήκεις σε ένα μεσογειακό λαό έχει καταντήσει συνώνυμο μιας ιδιότυπης σύγχρονη ψυχολογικής δουλείας.

Δυστυχώς οι Έλληνες προς το παρόν είναι σιωπηλοί και δεν αντιδρούν έντονα.
Αυτό είναι το λάθος.
Ξέρω ότι είναι εύκολο να το γράφει αυτό κάποιος που ζει στο Παρίσι.
Αλλά εγώ το γράφω γιατί θέλω μέσα από τα λόγια μου να εμφυσήσω την εμπιστοσύνη σε όλους τους Έλληνες, και να τους πω ότι πρέπει να εμπιστευτούν τη νεολαία του τόπου και να της παραδώσουν τα κλειδιά της εξουσίας για έναν εκσυγχρονισμό της χώρας που συνάμα θα σέβεται την κληρονομιά και τη διαφορετικότητά της.

Όλα είναι δυνατά γιατί η αληθινή ζωή δεν έχει τιμή.
Και ακόμα πιο ευτελής είναι η τιμή του ελληνικού χρέους που έτσι κι αλλιώς οι Έλληνες δεν έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν.

Από τη μια η Γερμανία ρυθμίζει το επιτόκιο του δανεισμού της για εξυπηρέτηση του εθνικού της χρέους στο 2% και από την άλλη επιβάλλει στην Ελλάδα ένα θεόρατο επιτόκιο ύψους 30%.Τέρμα τα ψέματα!

Το γράφω λοιπόν και το φωνάζω δημόσια, οι Έλληνες δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα.
Οι Έλληνες είναι ίσοι με κάθε άλλο λαό στον πλανήτη κι έχουν το δικαίωμα να ζήσουν στη χώρα τους, στη γη τους, σύμφωνα με τα έθιμα και τις παραδόσεις τους.

Εμείς οι υπόλοιποι οφείλουμε απλώς να τους βοηθήσουμε στην οικοδόμηση ενός σύγχρονου κράτους που θα διαχειρίζεται την Ελλάδα ως μια πραγματική δημοκρατία, στις βάσεις μιας πραγματικής ισότιμης κοινωνικής πολιτικής και ενός παραγωγικού ενθουσιασμού που θα δημιουργήσει ανάπτυξη προς όφελος της ίδιας της χώρας.

Εξάλλου το να καταστρέψουμε την Ελλάδα θα έχει πολύ άσχημο αντίκτυπο και στο μέλλον της Ευρώπης.
Είμαι Γάλλος αλλά νιώθω Έλληνας στην ψυχή, και υποστηρίζω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ την Ελλάδα. Ολόκληρη την Ελλάδα.

_________________________
Jose Manuel Lamarque

http://www.helpthegreekpeople.blogspot.gr/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=15


Scholeio.com

Πολιτεία, Ένα "τελεσίγραφο"

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΗΡΑΣ -  Β’ ΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

















ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ   ?????????

Μία "επιστολή"

«Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

Σε συνέχεια της συναντήσεως στο γραφείο μου, αναφορικά με το
θέμα του Νοσοκομείου Σαντορίνης, τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες του Υπουργείου Υγείας, σας ενημερώνω γραπτώς προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως.

Το Υπουργείο Υγείας αδυνατεί να αναλάβει το κόστος λειτουργίας του Νοσοκομείου Σαντορίνης και ως εκ τούτου προτείνει δύο λύσεις.





 Λύση πρώτη, ο Δήμος Σαντορίνης μόνος ή σε συνεργασία με άλλους φορείς
να αναλάβει άμεσα την ευθύνη λειτουργίας του Νοσοκομείου με οποιοδήποτε σχήμα προτείνει. 

Απαραίτητη προϋπόθεση υλοποίησης αποτελεί η δέσμευση σε τραπεζικό λογαριασμό τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων ευρώ, καθώς σε αυτό το ύψος υπολογίζεται το κόστος μερικής λειτουργίας του Νοσοκομείου για ένα χρόνο.
Ευελπιστώ ότι όλοι οι φορείς ή 
οι κινήσεις πολιτών που υποστηρίζουν ότι το Νοσοκομείο θα είναι υπερκερδοφόρο και ότι εξυφαίνεται κάποιο σχέδιο συνωμοσίας ξεπουλήματος του, δεν θα διστάσουν να αναλάβουν το παραπάνω οικονομικό ρίσκο.

Εάν ο Δήμος αδυνατεί να αναλάβει το οικονομικό κόστος λειτουργίας του Νοσοκομείου τότε σας καλούμε να αποδεχτείτε εγγράφως και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου τη διενέργεια διαγωνισμού ΣΔΙΤ σύμφωνα με την πρόταση ΑΕΜΥ. 


Υπενθυμίζουμε ότι απαραίτητες προϋποθέσεις για την υλοποίηση ΣΔΙΤ για τη λειτουργία του Νοσοκομείου της Σαντορίνης, όπως θα ενσωματωθεί στη Διακήρυξη του Διαγωνισμού:


1. Ο κάτοικοι και οι επισκέπτες του νησιού της Σαντορίνης θα έχουν ακώλυτη πρόσβαση στο νέο Νοσοκομείο με χρέωση ιατρικών πράξεων βάσει των τιμολογίων του ΕΟΠΠΥ, όπως υφίσταται στα Νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας.


2. Οι επισκέπτες άλλων χωρών και οι χρήστες του Ιατρικού Τουρισμού θα έχουν ειδικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από το Νοσοκομείο.


3. Θα υπάρχει μέριμνα για την πρόσβαση, την παροχή περίθαλψης και φροντίδας για τους άνεργους, απόρους κοκ.


4. Θα υπάρχει πρόβλεψη παρουσίας στο Δ.Σ., το οποίο θα έχει την ευθύνη διοίκησης του νέου Νοσοκομείου, ενός μέλους, ως εκπρόσωπος του Δήμου Σαντορίνης.


Με τις παραπάνω προϋποθέσεις πιστεύουμε ότι διασφαλίζεται πλήρως το δικαίωμα των πολιτών της Σαντορίνης σε παροχές υγείας υψηλού επιπέδου και ταυτόχρονα προστατεύεται η δημόσια περιουσία.


Κύριε Δήμαρχε το Ελληνικό Δημόσιο έχει ξοδέψει μέχρι σήμερα 14 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία του Νοσοκομείου και την αγορά του σχετικού εξοπλισμού και είναι αδύνατο να δεχτώ ως Υπουργός Υγεία να συνεχίζεται η δια της αδρανείας καταστροφή της δημόσιας περιουσίας.


Όπως σας είπα και στο γραφείο μου δεν προτίθεμαι να λάβω απόφαση για ΣΔΙΤ χωρίς την προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του Δήμου Σαντορίνη, άλλωστε κανείς διαγωνισμός ΣΔΙΤ δεν θα είχε πιθανότητα ευόδωσης υπό καθεστώς απειλών φασαρίας και αντεγκλήσεων. 


Η τελική απόφαση για την αξιοποίηση του Νοσοκομείου πρέπει να είναι των κατοίκων της Σαντορίνης και όχι του Υπουργείου Υγείας.

Προς καλλίτερη ενημέρωση των πολιτών σας και για να διερευνήσετε τυχόν άλλες λύσεις, ώστε να μην μένει καμιά αμφιβολία για τις προθέσεις μου, σας δίνω μεγάλο περιθώριο χρόνου για να αποφασίσετε, τι θέλετε να κάνετε έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2013. 


Εάν η ως άνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, θα θεωρήσω ότι ο Δήμος Σαντορίνης δεν μπορεί να αναλάβει ό ίδιος την ευθύνη του Νοσοκομείου, ούτε να συμβάλει εποικοδομητικά στον διαγωνισμό, άρα δεν υφίσταται περιθώριο συναινετικής λύσης του προβλήματος. 

Σε αυτή την περίπτωση θα ξεκινήσω άμεσα τη μεταφορά του εξοπλισμού σε άλλα Νοσοκομεία τα οποία έχουν άμεση ανάγκη αυτού  και θα παραχωρήσω το κτίριο στο ΤΑIΠΕΔ για να ξεκινήσει διαδικασίες αποκρατικοποιήσεως του, έτσι ώστε ο ελληνικός λαός να ανακτήσει μέρος των χρημάτων που δαπάνησε. 

Ευελπιστώ ότι θα βρεθεί κοινά αποδεκτή συναινετική λύση πέρα από τις φωνές των άκρων, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να προξενούν θόρυβο και είμαι βέβαιος ότι και εσείς προσωπικά θα συμβάλετε εποικοδομητικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Στη διάθεση σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση


Μετά τιμής
Υπουργός Υγείας


Σπυρίδων Άδωνις Γεωργιάδης”

                                       -------- * * * ---------






ΕΡΓΟ : 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΘΗΡΑΣ  

Β’ ΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ







Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή Γενικού Νοσοκομείου δυναμικότητας 50 κλινών συνολικής επιφάνειας 4.580τ.μ.



Χαρακτηριστικό γνώρισμα του συγκροτήματος είναι η ύπαρξη  κεντρικού αίθριου γύρω από το οποίο αναπτύσσονται οι επιμέρους κτιριακοί όγκοι οι οποίοι περιλαμβάνουν:
-Εξωτερικά Ιατρεία
-Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών 6 θέσεων και
 Βραχεία Νοσηλεία 2 κλινών
-Απεικονιστικά εργαστήρια
-Διαγνωστικά Εργαστήρια
-Χειρουργικό τμήμα και μαιευτήριο
-Νοσηλευτικές Μονάδες 32 κλινών
-Μονάδα Τεχνητού Νεφρού 5 κλινών
-Μονάδα εμφραγμάτων 5 κλινών
καθώς και λοιπές διοικητικές και βοηθητικές ενότητες.

Φρ. Λορντόν, Προοδευτικό και κοινωνικό ευρώ δεν υπάρχει


Αυτόν τον Αύγουστο το πρωτοσέλιδο της 
"Μοντ Ντιπλοματίκ", του γαλλικού μηνιαίου έντυπου αναφοράς για την Αριστερά σε διεθνές επίπεδο, που εκδίδεται σε 27 γλώσσες και 84 χώρες με συνολική κυκλοφορία άνω του ενός εκατομυρίου, κυκλοφορεί με το εξής εντυπωσιακό πρωτοσέλιδο:

«πως να φύγουμε από το ευρώ».

Συντάκτης του σχετικού κειμένου ο Φρεντερίκ Λορντόν, από τα πιό σημαντικά ονόματα
στο χώρο της «ετερόδοξης» οικονομικής σκέψης στη Γαλλία.