κι αυτό θα περάσει



Ένας σπουδαίος βασιλιάς, 
που κυβερνούσε πολλές περιοχές, βρισκόταν σε 
τόσο μεγαλειώδη
θέση, που μόνο σοφοί εργαζόταν κοντά του. 

Κι όμως, μια μέρα ένιωσε σύγχυση και κάλεσε
τους σοφούς του.

Είπε: "Δεν γνωρίζω την αιτία, κάτι όμως με σπρώχνει να αναζητήσω κάτι που να με κρατάει
σε ισορροπία....  

Θα μπορούσε να ήταν κάτι που να το έχω πάντα μαζί μου. Κάτι που να το έχω πάντα επάνω μου.



Κάτι που να το φοράω ίσως ;  Ένα δαχτυλίδι....  Ένα τέτοιο δαχτυλίδι που να με κάνει χαρούμενο όταν είμαι στενοχωρημένος και να με στενοχωρεί όταν είμαι χαρούμενος.
 Ένα συγκεκριμένο δαχτυλίδι..."
Οι σοφοί συμβουλεύτηκαν ο ένας τον άλλον και μπήκαν σε βαθύ συλλογισμό,
Τελικά. αποφάσισαν ποιο δαχτυλίδι ταίριαζε στο χαρακτήρα του βασιλιά.
Το δαχτυλίδι που επινόησαν, ήταν ένα, πάνω στο οποίο χαράχτηκε η φράση:
"Κι αυτό θα περάσει."

Scholeio.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: