Θα περάσει...



Ο νεαρός έχει ακούσει πολλά για την ανατολική φιλοσοφία.  Τον γοητεύει... 

Αρχίζει να το ψάχνει το θέμα.  Προμηθεύεται βιβλία...  Διαβάζει...  Ερευνά...  

Γράφεται σε μια σχολή Γιόγκα... 
Μαθαίνει για το ζεν,  τη συγκέντρωση,  το διαλογισμό....

Πέρασαν δυο-τρεις μήνες... 
Μια μέρα αποφασίζει 
να ζητήσει βοήθεια από το δάσκαλο....  

"Δάσκαλε", του λέει, "ξέρεις πόσο  σε σέβομαι, με πόση προσοχή ακούω και εφαρμόζω αυτά που 

μας διδάσκεις...  αλλά, νομίζω ότι έχω πρόβλημα 
και πρέπει να στο πω..."  

Παίρνει μια ανάσα...

"Δάσκαλε θέλω να σ' ενημερώσω ότι ο διαλογισμός μου είναι απαίσιος!  Μου αποσπάται συνέχεια η προσοχή, τα πόδια μου πονάνε και συχνά με παίρνει ο ύπνος!  
Είναι απαίσιος!»


«Θα περάσει» απάντησε ήρεμα ο δάσκαλος.


Περνάει λίγο ο καιρός και ο ίδιος μαθητής λέει στον δάσκαλό του.... 
«Δάσκαλε, ο διαλογισμός μου τελικά είναι υπέροχος!  
Τόσο συνειδητός, γαλήνιος και ζωντανός!  Υπέροχος!»

«Θα περάσει» του ξαναλέει ο δάσκαλος ήρεμα...

Scholeio.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: